Fiorella Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Har installert the sims, tror det er nummer 1.. men når jeg skal inn på selve spillet kommer denne meldingen opp: "Please login with administrator privileges and try again" Altså.. ja.. Hadde vært artig å få ordnet det for nevøen min..
LoneWolf Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Det kan være en av flere grunner, men har brukeren som er logget på pcen administrator rettigheter? Og du kan prøve å kjøre spillet som administrator (ved å høyreklikke på det) 1
Fiorella Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2017 Ja er bare en bruker på denne.. Har prøvd å fikse det med secdrv men driveren er blokkert..
Fiorella Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2017 (endret) altså, over til Bergen` Nå skal jeg heller laste ned sims 3 til han men denna tanta får ingen tantepoeng i dag altså, haha, ufff.. fant en lik her http://cdon.no/spill/the_sims_3_download_-_99kr/?gclid=Cj0KEQjwxbDIBRCL99Wls-nLicoBEiQAWroh6j0sVT0DH67faTPCoTx45t9wQtxSW4bmfA5q65G_91QaAutO8P8HAQ&gclsrc=aw.ds&dclid=CKb9sqCz2dMCFU8HGQoddooDlg, går dette an da? finner jo søren ikke hvor jeg betaler og laster ned!? ååå hjeeeelp! Endret 5. mai 2017 av Fiorella
LoneWolf Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 Det ser ut som det er en gammel link med et produkt de ikke selger lengre (altså nedlasting av alle de der til 99 kroner), så du måk nok belage deg på å finne et annet sims 3 produkt som selges
Gjest Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Skal du ha tak i sims 3 ville jeg kjøpt det på origin, da er alt lagret hos dem så bytter du pc senere kan du laste det ned på nytt og innstalere det uten cd.https://www.origin.com/nor/no-no/store/the-sims/the-sims-3/standard-edition
Fiorella Skrevet 6. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2017 Tusen takk! Nå har jeg fått til det.. i dag var det nytt spill på ønskelista Har kjøpt et spill jeg må laste ned via steam, men hvordan i alle dager får jeg til det da? er sååå takknemlig om noen vil hjelpe ei "gammal" tante.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå