AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #21 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er så ille at jeg tar en cetirizin på kvelden, samt en aerius på morgenen. Og enda må jeg ha både nesespray, øyedråper og astmamedisin. Men nå er jeg helt utslitt, har vært stuptrøtt i tre dager. Det er jo fordi kroppen faktisk blir dårlig av allergi når det er så mye pollen. Jeg har samme trøtthet uansett, har prøvd "alt" av medisiner, sprøyter, kortison +++. Anonymkode: 3cb54...6ba
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #22 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så ille at jeg tar en cetirizin på kvelden, samt en aerius på morgenen. Og enda må jeg ha både nesespray, øyedråper og astmamedisin. Men nå er jeg helt utslitt, har vært stuptrøtt i tre dager. Det er jo fordi kroppen faktisk blir dårlig av allergi når det er så mye pollen. Jeg har samme trøtthet uansett, har prøvd "alt" av medisiner, sprøyter, kortison +++. Anonymkode: 3cb54...6ba Ja, kjenner at jeg trenger øyedråper. Klør nå. Har også vondt i nesa pga slim og tørrhet måtte ta en cetirizin på kvelden nå jeg og. Meldt regn i morgen, håper virkelig det stemmer. Jeg har god virkning av kortisonkur, men tar det bare dersom jeg får et flerdagers anfall der jeg er veldig hoven. Måtte ta en kur nå for 1-2 mnd siden etter jeg hadde spist noe jeg er allergisk mot. Hovnet skikkelig opp.. ble ordentlig dårlig. Måtte på legevakta Hvor bor du? Jeg har også vært utslitt i ganske nøyaktig 3 dager. Så tydelig at det er det pollenet. Var ute en tur istad og begynte å føle meg veldig dårlig. Måtte gå inn. Tror jeg har litt feber nå. Anonymkode: 7dc16...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå