AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Hei! Noen som har tips til hva jeg bør spise for å få mest ut av treningen? Vil gjerne bygge rumpe. Har en "stor" naturlig, men den har krympa litt i det siste...haha. Tips? Anonymkode: 3c31c...4c5
linsejesus Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Hvis det er for guttas del du vil ha størst mulig rumpe, så vit at det stort sett er noe jenter innbiller seg at gutter flest liker. Uansett, skal du ha større muskler må du få i deg nok energi (altså ligge litt i pluss) og spise nok protein. Hva som er nok protein er umulig å si uten å måle alt fra høyde og vekt og forbrenning og treningsform og blablabla, men de fleste vil nok få dekket behovet ved å spise litt skyr, kvarg, rent kjøtt og fisk, drikke melk osv.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, linsejesus skrev: Hvis det er for guttas del du vil ha størst mulig rumpe, så vit at det stort sett er noe jenter innbiller seg at gutter flest liker. Uansett, skal du ha større muskler må du få i deg nok energi (altså ligge litt i pluss) og spise nok protein. Hva som er nok protein er umulig å si uten å måle alt fra høyde og vekt og forbrenning og treningsform og blablabla, men de fleste vil nok få dekket behovet ved å spise litt skyr, kvarg, rent kjøtt og fisk, drikke melk osv. Jeg trener for min egen del, og føler meg mer komfortabel når det er litt ekstra bak. Takk for tips Anonymkode: 3c31c...4c5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener for min egen del, og føler meg mer komfortabel når det er litt ekstra bak. Takk for tips Anonymkode: 3c31c...4c5 Mat er kjempeviktig, skal du bygge muskler må du få i deg nok karbs og proteiner. I tillegg må du trene rumpa ofte. Hip-Thrust, glute-bridge, kickback i varianter, rumenske mark, strak mark osv er rene rumpeøvelser + en haug av strikk øvelser jeg ikke kan navnet på. Hvis du får god kontakt med rumpa under øvelser som knebøy og utfall er det tipp topp👌 Ellers ville jeg googlet programmer 😉 Hip-Thrust med strikk er min favoritt + kickback i kabel eller maskin:) Anonymkode: 8b9e7...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå