AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg har nettopp flyttet fra hus til blokk. Jeg elsker sol og ligger gjerne ute å soler meg, men er det sosialt akseptert å gjøre i felleshagen til borettslaget/blokka? Har innglasset veranda men er lite sol der pga trær. kroppen min bærer preg av at jeg har født 2 barn, men den er langt i fra stygg. Dame 55 år Anonymkode: 9e0ff...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 Ja hvorfor skal du ikke kunne gjøre det? Anonymkode: b02b6...162 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2017 #3 Del Skrevet 5. mai 2017 Bare sol deg du, kan ikke se noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Del Skrevet 5. mai 2017 Hadde du født ett barn- ok. Men grensa går ved to, så du burde holde deg innendørs Anonymkode: bc464...2d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 5. mai 2017 #5 Del Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du født ett barn- ok. Men grensa går ved to, så du burde holde deg innendørs haha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Del Skrevet 5. mai 2017 Nordmenn burde bli pålagt å komme seg ut i sola mens det varer Anonymkode: 579a8...c7a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 5. mai 2017 #7 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp flyttet fra hus til blokk. Jeg elsker sol og ligger gjerne ute å soler meg, men er det sosialt akseptert å gjøre i felleshagen til borettslaget/blokka? Har innglasset veranda men er lite sol der pga trær. kroppen min bærer preg av at jeg har født 2 barn, men den er langt i fra stygg. Dame 55 år Anonymkode: 9e0ff...e22 Det har så absolutt en god og forebyggende effekt (mht. sikkerhet, mobbing, trivsel osv.) at det er voksne (gjerne godt voksne nabokjerringer, husk på Gros ord!) ute i barns lekeområder og passer litt på. At du viser unge jenter at en kvinnekropp prega av levd liv også har rett til sin plass i sola er jo også bare positivt! Endret 5. mai 2017 av Hurepoix 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Del Skrevet 5. mai 2017 Hvem bryr seg om hva andre tenker. Her hvor vi bor, ikke så langt fra sjøkanten så har vi en eldre dame som er godt opp i 70 årene og hun nakenbader nesten hele året. Synes det er helt fantastisk. Så jeg synes du skal gå å legge deg i sola uansett hvor den er. Anonymkode: 68ca2...3ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Del Skrevet 5. mai 2017 Er det sosialt akseptert om det bor flere muslimer enn norske i blokka også? I min blokk og naboblokk nydelig stor bakgård og gressplen som aldri er brukt av noen. Men vi er kanskje 5 norske og 100 muslimer her.... ????? Får stygge blikk bare av å gå med shorts føler jeg... Vil ikke krenke eller provosere noen Anonymkode: fabc3...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #10 Del Skrevet 5. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp flyttet fra hus til blokk. Jeg elsker sol og ligger gjerne ute å soler meg, men er det sosialt akseptert å gjøre i felleshagen til borettslaget/blokka? Har innglasset veranda men er lite sol der pga trær. kroppen min bærer preg av at jeg har født 2 barn, men den er langt i fra stygg. Dame 55 år Anonymkode: 9e0ff...e22 Ja er det ikke det? Så lenge du ikke er naken eller toppløs må vel det være greit? Hvordan du ser ut spiller da ingen rolle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mai 2017 #11 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sosialt akseptert om det bor flere muslimer enn norske i blokka også? I min blokk og naboblokk nydelig stor bakgård og gressplen som aldri er brukt av noen. Men vi er kanskje 5 norske og 100 muslimer her.... ????? Får stygge blikk bare av å gå med shorts føler jeg... Vil ikke krenke eller provosere noen Anonymkode: fabc3...a45 Who cares? Du har rett til å sole deg utenfor eget hjem. Du skal da ikke måtte dekke deg til bare fordi de gjør det. Faen heller. Gi de fingern neste gang de skuler på deg Endret 5. mai 2017 av Maleficenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå