AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Dere menn kan klage på at dere får få matcher. Mens jeg som er dame sliter med å få til treff når man alt har fått kontakt. Menn avlyser treff pga kompiser og ditt og datt. Helt greit om man kun bruker appen som tidsfordriv, men da kan man jo være ærlig om det? Vanskelig å treffe menn på min alder (28). Da er det enda kompiser og festing i fokus. Hverfall etter min erfaring😎 Herlighet så vanskelig å bli kjent med nye folk! Anonymkode: 3066f...0bf
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Tar du selv initiativ eller venter du på at de skal ta initiativet? Anonymkode: 43b57...1c4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar du selv initiativ eller venter du på at de skal ta initiativet? Anonymkode: 43b57...1c4 Jeg spør selv Anonymkode: 3066f...0bf 5
Gjest Cyrus Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Jeg pleier bare å spørre jeg, så får jeg date 😄
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør selv Anonymkode: 3066f...0bf Kanskje feilen ligger her. Hver heller mottakelig og åpen for å møtes osv., men ikke iniatier eller spør selv. Han kan være interessert nok til å si ja uten å egentlig like deg, om han spør selv er det mye større sjanse for at han faktisk har et ønske om å bli bedre kjent med deg osv. Jeg syntes at alle store steg skal gjøres av mannen, hvert fall i starten, så kan heller kvinnen vise sin interesse på andre måter. Om han spør henne ut kan hun svare oppspilt og glad og gjerne ville være med på date, ikke spille kul og care. Etter daten kan hun takke for daten, si at hun koste seg og gjerne gjentar en annen gang. Anonymkode: 2c3fc...261
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn avlyser treff pga kompiser og ditt og datt ha ha ha må bare le, treffer jeg en dame kommer kompisene mine i andre rekke. Da er det mitt forhold som blir dyrket, om de liker det eller ikke. Det kan jo forenes, men bruke det som en unnskyldning ? Da vet du jo faktisk svaret.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: ha ha ha må bare le, treffer jeg en dame kommer kompisene mine i andre rekke. Da er det mitt forhold som blir dyrket, om de liker det eller ikke. Det kan jo forenes, men bruke det som en unnskyldning ? Da vet du jo faktisk svaret. Problemet er jo at vi ikke får til et treff en gang☺ De jeg skriver med prioriterer kamerater først, eller andre ting.. Skulle egentlig møte en idag for første gang, men så avlyste han pga andre planer (kompiser). Han spurte om vi kunne treffes i morgen, men siden jeg jobber aften var det visst ikke så interessant.. har fri søndag, så kunne godt møttes for et glass vin på en kafe eller lignende, men vet ikke. Han virket litt kald og avvisende- så får bare ta hintet! Jeg ser normal ut og får mange matches. Men å holde en samtale igang og få til et treff er vanskelig!😑 Jeg synes det igrunn virker ok å skulle møtes tidlig. Sånn sett slipper man kaste bort tid : ) Forresten synes jeg det er teit at vi kvinner skal spille så lite interesserte og "hard to get".. Vil de ikke møtes når jeg spør er de ikke interessert da. Anonymkode: 3066f...0bf 8
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at vi ikke får til et treff en gang☺ De jeg skriver med prioriterer kamerater først, eller andre ting.. Da er jo saken enkel da, gå videre ! Det å ofre noe for andre er noe man gjør etter et langt forhold, ikke etter et tilfeldig møte med en fremmed som ikke gidder. Endret 5. mai 2017 av Duftavsommerregn
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Høres rart ut syntes jeg. Jeg er 29 (og kvinne) og har aldri opplevd det du snakker om. Har møtt flere fra Tinder. Men skal sies at jeg lar dem stå for forslag om å faktisk møtes. Jeg har aldri spurt en fyr om vi skal gå på date. Anonymkode: 24b99...bed 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje feilen ligger her. Hver heller mottakelig og åpen for å møtes osv., men ikke iniatier eller spør selv. Han kan være interessert nok til å si ja uten å egentlig like deg, om han spør selv er det mye større sjanse for at han faktisk har et ønske om å bli bedre kjent med deg osv. Jeg syntes at alle store steg skal gjøres av mannen, hvert fall i starten, så kan heller kvinnen vise sin interesse på andre måter. Om han spør henne ut kan hun svare oppspilt og glad og gjerne ville være med på date, ikke spille kul og care. Etter daten kan hun takke for daten, si at hun koste seg og gjerne gjentar en annen gang. Anonymkode: 2c3fc...261 Ahhhh, akkurat som på 1800-tallet! Kjempekoz! Anonymkode: d7b9c...8fd 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Ja, kanskje menn bør foreslå at de kan treffes så kvinnen kan lage litt smørbrød til ham... Seriøst, hva skjer med disse gammeldagse holdningene? Trodde "sterke, selvstendige kvinner" var den nye vinen? Anonymkode: f8071...85b 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at vi ikke får til et treff en gang☺ De jeg skriver med prioriterer kamerater først, eller andre ting.. Skulle egentlig møte en idag for første gang, men så avlyste han pga andre planer (kompiser). Han spurte om vi kunne treffes i morgen, men siden jeg jobber aften var det visst ikke så interessant.. har fri søndag, så kunne godt møttes for et glass vin på en kafe eller lignende, men vet ikke. Han virket litt kald og avvisende- så får bare ta hintet! Jeg ser normal ut og får mange matches. Men å holde en samtale igang og få til et treff er vanskelig!😑 Jeg synes det igrunn virker ok å skulle møtes tidlig. Sånn sett slipper man kaste bort tid : ) Forresten synes jeg det er teit at vi kvinner skal spille så lite interesserte og "hard to get".. Vil de ikke møtes når jeg spør er de ikke interessert da. Anonymkode: 3066f...0bf Det kan hende mennene opplever deg som pågående hvis du må møtes med en gang uten å skrive litt først. Selv om man får match og begynner å skrive så er det ikke sikkert de mennene tenker at de har lyst å treffes nødvendigvis. Kan være de svarer for å være hyggelig, de er ikke ute etter noe seriøst, de liker å ta det rolig osv. I tillegg skal det veldig mye til for å finne en man virkelig liker og at det er gjensidig så du må være litt mer bakoverlent og ikke ha det så travelt med å få deg en date. Jeg er selv en singel dame som har mange matcher på Tinder, jeg skriver med noen av de og det er et par stykker jeg kunne tenke meg å treffe. Men det må komme naturlig. Anonymkode: b67e3...c2e
hocane Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde "sterke, selvstendige kvinner" Det er en myte. Menn står fortsatt for all ansvar. Kvinner er som barn når det gjelder visse ting, de vil ha like mye rettigheter men ikke like mye ansvar. 3
Sykkelkopp Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at vi ikke får til et treff en gang☺ De jeg skriver med prioriterer kamerater først, eller andre ting.. Skulle egentlig møte en idag for første gang, men så avlyste han pga andre planer (kompiser). Han spurte om vi kunne treffes i morgen, men siden jeg jobber aften var det visst ikke så interessant.. har fri søndag, så kunne godt møttes for et glass vin på en kafe eller lignende, men vet ikke. Han virket litt kald og avvisende- så får bare ta hintet! Jeg ser normal ut og får mange matches. Men å holde en samtale igang og få til et treff er vanskelig!😑 Jeg synes det igrunn virker ok å skulle møtes tidlig. Sånn sett slipper man kaste bort tid : ) Forresten synes jeg det er teit at vi kvinner skal spille så lite interesserte og "hard to get".. Vil de ikke møtes når jeg spør er de ikke interessert da. Anonymkode: 3066f...0bf Forventer du virkelig at random ukjente jenter man ikke kjenner skal gå foran gode venner? Jeg har takket nei til å treffe jenter fordi jeg heller ville trene den kvelden. En treningsøkt er garanti for god kveld, random jente er ikke. Droppe en kveld med kamerater for å treffe en sånn jente? Ikke sjans Det finnes haugevis med menn som er villig til å droppe alt de har i hendene og komme løpende når du roper. Men dette er menn som har mangel på muligheter blant jenter. Og dette er menn du ikke sveiper til høyre på tinder Du får mange matcher ja, som enhver jente som sveiper til høyre på tinder innimellom. Om ikke alle virker interessert har det ingenting å gjøre med at du ikke spiller hard to get
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 18 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Forventer du virkelig at random ukjente jenter man ikke kjenner skal gå foran gode venner? Jeg har takket nei til å treffe jenter fordi jeg heller ville trene den kvelden. En treningsøkt er garanti for god kveld, random jente er ikke. Droppe en kveld med kamerater for å treffe en sånn jente? Ikke sjans Det finnes haugevis med menn som er villig til å droppe alt de har i hendene og komme løpende når du roper. Men dette er menn som har mangel på muligheter blant jenter. Og dette er menn du ikke sveiper til høyre på tinder Du får mange matcher ja, som enhver jente som sveiper til høyre på tinder innimellom. Om ikke alle virker interessert har det ingenting å gjøre med at du ikke spiller hard to get Men kan du være interessert selv om du dropper å møte henne i starten? Eller er det ikke aktuelt hvis andre ting er viktigere? Blir så forvirra av det. Er man interessert, finner man tid liksom. Men så har man jo et liv utenom også. Anonymkode: beb78...32c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende mennene opplever deg som pågående hvis du må møtes med en gang uten å skrive litt først. Selv om man får match og begynner å skrive så er det ikke sikkert de mennene tenker at de har lyst å treffes nødvendigvis. Kan være de svarer for å være hyggelig, de er ikke ute etter noe seriøst, de liker å ta det rolig osv. I tillegg skal det veldig mye til for å finne en man virkelig liker og at det er gjensidig så du må være litt mer bakoverlent og ikke ha det så travelt med å få deg en date. Jeg er selv en singel dame som har mange matcher på Tinder, jeg skriver med noen av de og det er et par stykker jeg kunne tenke meg å treffe. Men det må komme naturlig. Anonymkode: b67e3...c2e Det er jo ikke sånn at jeg skriver "Hei" og "vil du møtes med en gang". Han her hadde jeg skrevet med noen dager og spurte av høflighet hva han skulle i helga. Han sa han hadde ingen planer. Og da spurte jeg om han kanskje ville finne på noe. Er det unaturlig? :)😣 Anonymkode: 3066f...0bf
Anonym90059005 Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 18 timer siden, Cyrus skrev: Jeg pleier bare å spørre jeg, så får jeg date 😄 "Hei, jeg er veldig stolt av meg selv, og liker å skryte av det så ofte jeg kan" 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres rart ut syntes jeg. Jeg er 29 (og kvinne) og har aldri opplevd det du snakker om. Har møtt flere fra Tinder. Men skal sies at jeg lar dem stå for forslag om å faktisk møtes. Jeg har aldri spurt en fyr om vi skal gå på date. Anonymkode: 24b99...bed Nettopp 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ahhhh, akkurat som på 1800-tallet! Kjempekoz! Anonymkode: d7b9c...8fd 58 minutter siden, hocane skrev: Det er en myte. Menn står fortsatt for all ansvar. Kvinner er som barn når det gjelder visse ting, de vil ha like mye rettigheter men ikke like mye ansvar. Se over (AB: bed) . Det handler ikke om likestilling eller årstall, det handler om biologi og hva som ligger naturlig for oss. Så klart kan man få seg mann ved å være frempå også, men generelt er det best om mannen er den som leder an. Det er til og med et av punktene jeg ser etter, jeg er ikke interessert i en mann som ikke kan ta ledelsen osv. Det sier mye om mannens karakter ellers og da trekk som jeg ikke ønsker hos en mann. Når jeg dater en mann ser jeg bare han og om jeg finner en mann jeg satser på er jeg 100% hans, da gidder jeg ikke bruke tid på fyrer som enten ikke er interessert nok eller mener at kvinner skal ta initativ også fordi likestilling. Jeg har andre ting å tilby en mann enn å være "sterk og selvstendig kvinne". Anonymkode: 2c3fc...261
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #19 Skrevet 6. mai 2017 13 minutter siden, Anonym90059005 skrev: "Hei, jeg er veldig stolt av meg selv, og liker å skryte av det så ofte jeg kan"
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #20 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, hocane skrev: Det er en myte. Menn står fortsatt for all ansvar. Kvinner er som barn når det gjelder visse ting, de vil ha like mye rettigheter men ikke like mye ansvar. Du har et svært nedlatende kvinnesyn. Hvor kommer det fra? Anonymkode: 80d75...562 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå