Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 149 cm og er 18 år gammel. Jeg tror mange velger å ikke prøve engang å bli kjent pga høyden min. Dette er nok fordi folk er redde for hva andre vil tenke og mene. Er dette sant? Jeg mener selv at det ikke er noe galt med personligheten min, så det er nok ikke der problemet ligger...

Anonymkode: 9b0b2...38e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann? 149 på en mann er såpass uvanlig at det i større grad vil være ditt ansavr å ta initiav overfor folk, og bryte isen. Så fort første samtale er overstått, vil folk ha et annet bilde av deg enn at du er lav. Lave menn har litt samme problem som innvandrere og kronisk syke, folk er litt "redd" for det uvanlige.

Hvis du er kvinne, så er ikke 149 så langt unna det som er vanlig så da vet jeg ikke.

Anonymkode: e101a...33b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann? 149 på en mann er såpass uvanlig at det i større grad vil være ditt ansavr å ta initiav overfor folk, og bryte isen. Så fort første samtale er overstått, vil folk ha et annet bilde av deg enn at du er lav. Lave menn har litt samme problem som innvandrere og kronisk syke, folk er litt "redd" for det uvanlige.

Hvis du er kvinne, så er ikke 149 så langt unna det som er vanlig så da vet jeg ikke.

Eh.. 149 er ca 20 centimeter under gjennomsnittshøyden for kvinner. Så det er ganske lite, ja.

Jeg er kvinne på 170, og synes nok at damer som er så små som TS kan se litt rare ut. På avstand kan de ligne barn. Særlig bakfra.

Anonymkode: 9e6c5...7fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er til noe trøst er jeg også 150 lav

Anonymkode: d6a8e...5f7

Skrevet

Tror inte många bryr sig om längden på tjejer, inte killar iallafall. är de 1,90 så kan man reagera men inte på korta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snookie er jo kjempe lav og det hindra ikke henne i sosiale settinger. Jeg kjenner flere som er under og rundt 150 høye. Aldri tenkt noe anderledes om de heller ikke før jeg ble godt kjent med de. Som mann er det litt uvant men ham timbuktu er jo ikke høyere enn 155 eller noe. Se på putin også

Anonymkode: 2b06a...c38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snookie er jo kjempe lav og det hindra ikke henne i sosiale settinger. Jeg kjenner flere som er under og rundt 150 høye. Aldri tenkt noe anderledes om de heller ikke før jeg ble godt kjent med de. Som mann er det litt uvant men ham timbuktu er jo ikke høyere enn 155 eller noe. Se på putin også

Anonymkode: 2b06a...c38

fyyyy faen bra innlegg

Anonymkode: 5eea7...160

Skrevet
På 5.5.2017 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt likegyldig hvormange cm folk rager over bakken. Det har absolutt ingenting å si i forhold til hvordan mennesket er som person. Det jeg noen ganger synes er vanskelig å forholde meg til er folk som har veldig store komplekser, det være seg for høyde eller andre ting. Hvis det at personen føler på at han eller hun er for lav, for høy, for tykk, for tynn, har for lang nese, for korte tær eller noe blir en stor greie, så vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg. Jeg datet en fyr en gang, som var et par cm lavere enn meg. Jeg hadde overhodet ikke tenkt på høyden hans før han tik det opp, for å få bekreftelse på at det ikke var noe problem. Senere var det en greie der han stadig trengte bekreftelse påat han ikke var for lav for meg. Det ble ganske slitsomt...

Noen ganger kan kompleksr også føre til at den som har de blir usikker, og dermed kanskje fremstårsomsjenert og/eller tilbaketruket.Disse signalene kan kanskjetolkes som at personen ikke ønsker mye kontakt.

Anonymkode: 69aa0...ce0

Gjest Peanut
Skrevet
På 5. mai 2017 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Eh.. 149 er ca 20 centimeter under gjennomsnittshøyden for kvinner. Så det er ganske lite, ja.

Jeg er kvinne på 170, og synes nok at damer som er så små som TS kan se litt rare ut. På avstand kan de ligne barn. Særlig bakfra.

Anonymkode: 9e6c5...7fb

Jeg jobber sammen med ei som er ca 150 eller noe, og jeg er 168,5. Synes ikke hun ser noe rar ut selv om hun er lavere, og jeg ser jo henne inn i øynene når jeg snakker med henne. Ellers kan man kan jo se om det er en dame eller et barn på kroppsfasongen som regel... Hva da med dem som er enda lavere, ser du ned på dem og? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Peanut skrev:

Jeg jobber sammen med ei som er ca 150 eller noe, og jeg er 168,5. Synes ikke hun ser noe rar ut selv om hun er lavere, og jeg ser jo henne inn i øynene når jeg snakker med henne. Ellers kan man kan jo se om det er en dame eller et barn på kroppsfasongen som regel... Hva da med dem som er enda lavere, ser du ned på dem og? 

Ja, jeg syns det er ganske sært om man ikke ser forskjell på en barnekropp og voksenkropp. Det er også stor forskjell på barneansikt og voksent ansikt

Anonymkode: 606f1...b8b

AnonymBruker
Skrevet

"Problemet" her er ikke høyden, men hue. Altså egne tanker om din høyde. Flytt fokus! Gå ut og le og lev!

Anonymkode: 57649...5e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 5.5.2017 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Det du skriver er så dumt og trangsynt at du ikke hadde forstått et ordentlig svar. 

Anonymkode: 8fc05...899

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De færreste vil se høyden din som et "hinder" i å bli kjent med deg. Men når du har bestemt deg for at sånn er det så sender du ut en avvisende energi som holder folk på avstand. "Dette er nok fordi folk er redde for hva andre vil tenke og mene". Er det noen som har fortalt deg dette? Det virker ganske virkelighetsfjernt.

Jeg har venner i alle høydekategorier. En av mine beste venninner er fra Filippinene, og under 150 cm. Alle elsker henne fordi hun er så sprudlende og varm. 

Anonymkode: 93123...b8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil du etterhvert slutte å tenke så mye over. Jeg er 5 cm høyere enn deg, og det er sjelden jeg møter noen som er lavere enn meg så jeg er absolutt vant med å være minst. 

Som tenåring så vurderer man seg selv hele tiden, man er veldig selvbevisst og kritiserer seg selv. Det er det du må slutte med! Tenk på deg selv om en normal ung kvinne. Javel, så er du ikke den høyeste, også? Du har vel andre kvaliteter enn høyden? Folk flest bryr seg ikke om høyden til andre.

Anonymkode: c35d0...dcc

Skrevet

Tull og tøys TS, bestevenninna mi var like høy (om ikke ett par cm mindre) og hun var den mest sosiale personen jeg har møtt :) Det beste var jo at jeg er 180, så vi så jo morsomme ut på byen der vi gikk :fnise:

Det er av og til ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. Gjør det beste ut av det, livet er ditt også! :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...