Minette Skrevet 26. desember 2004 #1 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg skal bleke tennene på nyåret tenkte jeg. Men jeg er usikker på om jeg skal få lagd skinne hos tannlegen og gjennomføre behandlingen hjemme eller få det gjort i stolen hos tannlegen? Fordelen med å lage skinne er jo at da har man den til senere så det blir mye billigere å bleke de igjen senere. Men så innbiller jeg meg at tannlegen har mer kontroll over det om man gjør det der? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. desember 2004 #2 Del Skrevet 26. desember 2004 Det koster helt sikkert mer hos tannlegen, men som du selv sier, tannlegen har nok bedre kontroll. Ville valgt tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #3 Del Skrevet 26. desember 2004 Begge deler involverer vel tannlege? Jeg tror, uten å vite så veldig mye om detaljene, at jeg ville valgt bleking ved hjelp av UV-lys hos tannlege, framfor bleking med skinne og blekemiddel. Ikke minst pga tiden det tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. desember 2004 #4 Del Skrevet 26. desember 2004 Unnskyld, jeg så ikke det. :oops: Da tar jeg tilbake det jeg sa av ren mangel på erfaring. Trodde det var snakk om hjemmeblekingssett kontra tannlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 26. desember 2004 #5 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg hadde tatt hjemmebleking med bleking fra tannlegen riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 26. desember 2004 #6 Del Skrevet 26. desember 2004 Hjemmeblekingen du får fra tannlegen er mer skånsom mot tennene, mens den som du får i stolen er jo gjort på 1-2-3! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 26. desember 2004 #7 Del Skrevet 26. desember 2004 Begge deler involverer vel tannlege? Jeg tror, uten å vite så veldig mye om detaljene, at jeg ville valgt bleking ved hjelp av UV-lys hos tannlege, framfor bleking med skinne og blekemiddel. Ikke minst pga tiden det tar. Nå er det kjemikalier som bleker tenner i begge tilfellene. Uv-lyset bare forsterker effekten. Jeg har jobbet hos tannlege i flere år, og laget blekeskinner og assistert ved bleking i stolen. Jeg ville uten tvil valgt blekeskinner. Det gir et like godt resultat og koster under halvparten. En annen fordel er at man kan bruke skinnen flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. desember 2004 #8 Del Skrevet 26. desember 2004 Men hva koster det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #9 Del Skrevet 26. desember 2004 Nå er det kjemikalier som bleker tenner i begge tilfellene. Uv-lyset bare forsterker effekten. Jeg har jobbet hos tannlege i flere år, og laget blekeskinner og assistert ved bleking i stolen. Jeg ville uten tvil valgt blekeskinner. Det gir et like godt resultat og koster under halvparten. En annen fordel er at man kan bruke skinnen flere ganger. Blekeskinner koster mindre? Her må jeg betale ca 3000-3500.- for bleking i stol og 4000.- for skinner og gele..... Vet bare ikke hva som er best jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #10 Del Skrevet 26. desember 2004 Blekeskinner koster mindre? Her må jeg betale ca 3000-3500.- for bleking i stol og 4000.- for skinner og gele..... Vet bare ikke hva som er best jeg :-? Altså det over var meg ikke innlogget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. desember 2004 #11 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg betalte 3000,- for skinnene + blekemiddelet da jeg gjorde det for noen år siden. Har tenkt å gjøre det igjen etter neste gang jeg har vært hos tannlegen (da er tennene rene og jeg unngår misfarging), og da behøver jeg bare å kjøpe "gørret". Da koster det bare noen hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå