Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #1 Skrevet 26. desember 2004 Hvilken ansiktskrem liker du best av alt, og hva slags hudtype har du? Jeg har tørr, litt sensitiv hud og liker disse: *Phytomer Hydra Continue for very dry skin *Decleor Nutri-delice Ultranourishing Cream *Avene Skin Recovery Cream *Dermalogica Intensive Moisture Balance (vår/sommer, ikke rik nok ellers)
Scheherazade Skrevet 26. desember 2004 #2 Skrevet 26. desember 2004 Har fet hud, med litt småkviser. (Og masse kviser når jeg ikke klarer å holde fingrene av fatet, arrrg....) Liker best kremer fra Dermalogica, bruker Intensive Moisture om natten og Oil Control Lotion om dagen. Ellers liker jeg også godt Biotherms Aquasource.
Melon Skrevet 26. desember 2004 #3 Skrevet 26. desember 2004 Har sensitive combo til fet hud, med kviser på panna. Liker RoC Purif-AC Blemish Correting Emulsion og Soothing Reparator. 8) Vil prøve flere RoC produkter. :-)
Arkana Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Min favoritt-ansiktskrem er faktisk ikke blandt de dyre. Jeg har normal hud, kanskje en anelse fet, og bruker Olay Touch. Den er lett og fin, trekker raskt inn i huden og lukter behagelig. Jeg har prøvd flere dyre kremer, men kommer alltid tilbake til denne. :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Dermalogica Intensive Moisture Balance men har hatt veldig god erfaring med avene fra apoteket til min tørre vinter-hud
Gjest Julejenta Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har hatt kvisete hud i flere år. Men etter at jeg begynte å bruke Biogime 5 trinns hudpleie serie ga det seg. Så jeg fortsetter å bruke de produktene jeg synes virket best på huden min
Arwen Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 har veldig tørr hud og liker Perpetual moist fra Elisabeth Arden aller best.
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #8 Skrevet 28. desember 2004 Synes det er påfallende at det kommer en gjest og snakker om biogime i alle sånne tråder.. :-? Jeg er veldig glad i dermalogica intensive moist.. men den blir i dyreste laget for meg om dagen.. så jeg er på utkikk etter noe nytt.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. desember 2004 #9 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har blandingshud som tidligere var typisk fet i t-sonen, men som har blitt generelt tørrere de siste årene. Ergo trenger jeg masse fuktighet, men ikke fett, og har endelig funnet den perfekte fuktighetskremen - Chanels hydramax fra precision-serien. Den finnes både som gele og krem, men jeg bruker kremen. Endelig blir huden min mettet med fuktighet uten å bli fet.
Petronella Skrevet 28. desember 2004 #10 Skrevet 28. desember 2004 bio performance fra shiseido. Klarer meg ikke uten
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #11 Skrevet 28. desember 2004 Hydro urgency cream gel fra Helena Rubinstein
*Shira* Skrevet 29. desember 2004 #12 Skrevet 29. desember 2004 Akkuratt nå: Hydra-Matt Regulating Fluid Oil. Den er veldig god på min blanke hud :-)
Tusseline Skrevet 29. desember 2004 #13 Skrevet 29. desember 2004 Har prøvd en rekke ansiktskremer, men vender alltid tilbake til Babors sensitive. The one and only!
Miss-X Skrevet 30. desember 2004 #15 Skrevet 30. desember 2004 Min favoritt er Skin Smoothing Cream fra Dermalogica. Jeg har normal / tørr hud.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. desember 2004 #16 Skrevet 30. desember 2004 Jeg liker egentlig fete kremer. Sånn som den fra Nivea...i den lille blå boksen. Lukter utrolig godt også. Men siden huden min ikke tåler sånt så bruker jeg dermalogica sin Active Moist. Er fornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #17 Skrevet 30. desember 2004 Vanligvis liker jeg best Shiseido Pureness sine ansiktskremer/lotioner, men har nå funnet en rimeligere som funker greit! L`Oreal Hydrafresh. Gele-krem-konsistens som passer kombinasjonshuden min perfekt.
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #19 Skrevet 31. desember 2004 Dermalogica Active Moist og en Md formulations-krem for normal hud.
Gjest Lilia Skrevet 2. januar 2005 #20 Skrevet 2. januar 2005 Skin Perfection Biogime PS - Lurer virkelig på hvorfor så mange på dette forumet er skeptiske mot Biogime sine produkter? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå