AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Del Skrevet 5. mai 2017 Er det noen her som har god erfaring med feks gullranke, grønnrenner eller marmorlanterne i litt mørke rom slik som feks entre? Jeg trenger noe grønt i min entre, men syns kunstige planter ikke er så fine. Tips til andre hengeplanter evt? Takk for svar! Anonymkode: 94dc8...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 Foreldrene mine har gullranke et relativt mørkt sted. Den stortrives, men foreldrene mine er sånne som kan få småstein til å blomstre. Jeg har vurdert å ha eføy i *min* mørke entre, de skal visst trives godt uten lys. Jeg har grønnrenner i stua, og selv om den trives godt nesten uansett blir den fort blek uten lys. Anonymkode: 789a7...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Foreldrene mine har gullranke et relativt mørkt sted. Den stortrives, men foreldrene mine er sånne som kan få småstein til å blomstre. Jeg har vurdert å ha eføy i *min* mørke entre, de skal visst trives godt uten lys. Jeg har grønnrenner i stua, og selv om den trives godt nesten uansett blir den fort blek uten lys. Anonymkode: 789a7...764 Jeg har en hvitstripete grønnrenner, og den tålte ikke å stå entreen min. Da får jeg prøve med en gullranke selv om mine grønne fingre ser ut til å ha visna de siste årene . De eføyene jeg har hatt har visna ifra meg. Anonymkode: 94dc8...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå