Gå til innhold

Når kjæresten mister følelsene

Loglady

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært i lag i 1,5 år, og har vært samboere i 9 måneder. Rett etter nyttår var det veldig mye stress for oss begge, da vi begge går på universitet og hadde mange eksamener som skulle inn, så ting dabbet litt av for oss som kjærester. Vi hadde ikke så mye sex osv. En gang i mars fortalte han meg at han ikke hadde følelser for meg mer, noe som kom helt uforventet, selvom jeg visste at ting hadde dabbet litt av. Jeg ble så klart helt ut av meg, og tryglet og ba om at vi måtte gjøre et forsøk på å redde forholdet. Vi snakket lenge om dette og han sa at det fortsatt var litt følelser igjen og at han var villig til å prøve. Jeg følte at ting begynte å bli bedre, og vi begynte å bli mer kjærlige med hverandre, helt til han plutselig distanserte seg veldig mye. Han ville heller se på tv enn å ha sex eller finne på noe med meg. Og for noen dager siden sa han at han ikke ville mer, og at uansett va jeg sier så blir han ikke å ville mer. 

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å godta at han bare vil kaste bort forholdet vårt uten og egentlig ha gjort et ordentlig forsøk på å redde det.. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...