AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Barna våre ønsker seg så veldig et lekehus av tre i hagen, men økonomien er litt trang og jeg synes det er så dyrt. Jeg skjønner at det er billigere å kjøpe materialer og bygge selv framfor å velge slike ferdige sett fra byggevarehandel, men er det noen som har tips til hvordan vi kan få det billigst mulig og samtidig fint? (Jeg har kikket på Finn, og det er en del som selger eller gir bort lekehus, men vi har ikke mulighet til å få fraktet et ferdigbygget hus samt at de som gis bort gratis eller er svært billige er veldig gamle og slitte) Tar i mot alt av tips og håper jeg kan glede jentene våre i sommer. Anonymkode: c9c75...fa1
ISU2Bitch Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Vis det er noen i nærområdet som gir bort lekehus så kan du høre med din lokale byggvare handel, de har lastebiler med kran og gjør sikkert dette rimlig 😊
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Bygge noe av europaller? Anonymkode: 17bbb...3d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå