AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Hei. Jeg jobber mye med Excell og i de siste dagene har det dukket opp en følgefeil i flere dokumenter. Verktøylinjene på toppen er forsvunnet. Brukerstøtte kunne ikke hjelpe meg 😱 Å åpne og lukke hjelper ikke. F11 hjelper ikke... nå er jeg skikkelig i trøbbel! Jeg har sikkert vært borti ett eller annet- noen som vet hva jeg bør gjøre her? Anonymkode: 2f9e1...a5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Prøvd dette? http://helpmerick.com/how-to-restore-the-missing-toolbar-or-ribbon-in-microsoft-office-word-excel-video-tip.htm Anonymkode: 48b92...7a8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Nei dessverre, muligheten til P gjøre dette er også borte. Det eneste jeg har tilgang til på toppen er å lukke/ minimere vinduet. Anonymkode: 2f9e1...a5c
ekkoet Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 (endret) I flere dokumenter, betyr dette at det ikke gjelder alle dokumenter? Hva skjer om andre åpner disse dokumentene, ser det likt ut hos dem? Endret 5. mai 2017 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Ser ut til at jeg iallefall har funnet ut hvorfor det blir sånn, men ikke hva jeg skal gjøre med det. Problemet oppstår når jeg jobber inet dokument med mange formler (som jeg ikke har laget selv) og jeg åpner egne Excelldokumenter ved siden av. Anonymkode: 2f9e1...a5c
ekkoet Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 Er det makroer i dette dokumentet som gjør endringer da? Formler i seg selv skal vel ikke ha noe påvirkning på dette.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 Det er det sikkert. Det er mye mer avansert enn det jeg klarer å lage selv. Det rare er at dette har blitt et problem den siste uka, har fungert fint før. Det er derfor jeg mistenker at jeg har klart å trykke på feil knapp 😊 Anonymkode: 2f9e1...a5c
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Kan det hende at du har alle disse bøkene åpnet samtidig slik at verktøylinjen er der, men bare ikke syns på samme måte som ellers? Kommer du inn i selve formellinjen?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Ingen formellinje. Det eneste som står på toppen er hva dokumentet heter. Ingen muligheter til å skrive noe. 😨 Anonymkode: 2f9e1...a5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Kan du ta et skjermbilde, slik at vi får se hva som faktisk mangler? Anonymkode: db329...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå