AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Del Skrevet 5. mai 2017 Oook. Så i dag etter skolen hørte jeg noen gutter diskutere hva et førsteutkast er. De hadde alle forskjellige meninger. Bare stikkord? bare en kladd med overskrifter og ideer? Innledning og hva vi forventer av oppgaven? Jeg har egentlig skrevet hele oppgaven.. Eller nesten da. Mangler 450 ord. Leste feil på dokumentet og trodde den skulle leveres i kveld, men det er visst bare førsteutkastet som skal leveres i kveld. Selve oppgaven skal leveres om 3 uker. Jeg trodde det skulle være tema med disposisjon. Det leverte jeg for 2 uker siden. Men det bare tema vi skulle levere da. (dette er høgskole forresten) hadde jeg ikke hørt guttene diskutere så hadde jeg bare levert selve oppgaven i kveld. Anonymkode: c06ee...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Førsteutkast er det du klarer å knote sammen innen fristen løper ut. Desto mer du har, desto mer får du tilbakemelding på, som er positivt. Sikt på en tekst som nærmer seg komplett men trenger videre utdyping omformulering og omskriving før evaluering. Endret 5. mai 2017 av Gjøksuppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 5. mai 2017 #3 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Å låne seg en pensumbok fra akademisk skriving er og en ide. Endret 5. mai 2017 av Gjøksuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg skriver oppgave, og når jeg leverer første utkastet til veileder så er det hele oppgaven slik jeg har skrevet den. Så kommentere veileder på oppgaven hva som bør gjøres bedre/endres på, etc. Når jeg sender andreutkastet er det oppgaven med de endringer jeg har gjort siden veileder kom med innspill. Anonymkode: 25caa...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå