AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Har en lang og tykk blodåre som går hele veien opp fra roten av penis til hode. Fått et par kommentarer av partnere på dette. Er det noe som er ekkelt for dere damer? Penisen min er ellers bra str og veldig fornøyd. Anonymkode: 66beb...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Min FF har også det. Definitivt ikke ekkelt for min del. Hans er stor og tykk og synlig blodåre på den måten gjør den enda råere på en måte....vet ikke helt hvorfor men 😊 Anonymkode: 89f39...b9a 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min FF har også det. Definitivt ikke ekkelt for min del. Hans er stor og tykk og synlig blodåre på den måten gjør den enda råere på en måte....vet ikke helt hvorfor men 😊 Anonymkode: 89f39...b9a Hmm, skjønner kanskje smak og behag det går på. Anonymkode: 66beb...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Finner det ikke ekkelt nei Anonymkode: e049a...d15
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Det er vel helt normalt:) Min samboer har også denne tykke blodåren. Egentlig aldri tenkt noe over det hehe, men har har liten kuk da😳 Anonymkode: d04c3...ff1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel helt normalt:) Min samboer har også denne tykke blodåren. Egentlig aldri tenkt noe over det hehe, men har har liten kuk da😳 Anonymkode: d04c3...ff1 Skjønner min er ikke liten, men redd mange ikke skal like blodåra... Anonymkode: 66beb...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 Ingen ekte penis uten synlige blodårer. Jeg har vært med endel menn gjennom tidene, og alle har hatt denne blodåra. Samt andre mindre blodårer. Størrelse har ikke hatt noe å si for om blodåra er der eller ikke. Den har som sagt vært der på samtlige... Finnes ikke ekkelt eller frastøtende på noe som helst vis. Anonymkode: 097dc...69e 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen ekte penis uten synlige blodårer. Jeg har vært med endel menn gjennom tidene, og alle har hatt denne blodåra. Samt andre mindre blodårer. Størrelse har ikke hatt noe å si for om blodåra er der eller ikke. Den har som sagt vært der på samtlige... Finnes ikke ekkelt eller frastøtende på noe som helst vis. Anonymkode: 097dc...69e Veldig godt å høre, takk Anonymkode: 66beb...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 En penis med tydelige blodårer og et velutviklede svamplegemer er det som gjør at penis er stor og symboliserer manndom. En ubrukt penis som er liten og med null blodårer er ikke visuelt et signal om manndom. Blodårer gjør den levende og brukt ut. Et tegn på at den er attraktiv for en partner. Anonymkode: a6255...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: En penis med tydelige blodårer og et velutviklede svamplegemer er det som gjør at penis er stor og symboliserer manndom. En ubrukt penis som er liten og med null blodårer er ikke visuelt et signal om manndom. Blodårer gjør den levende og brukt ut. Et tegn på at den er attraktiv for en partner. Anonymkode: a6255...4b2 Godt å høre Anonymkode: 66beb...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en lang og tykk blodåre som går hele veien opp fra roten av penis til hode. Fått et par kommentarer av partnere på dette. Er det noe som er ekkelt for dere damer? Penisen min er ellers bra str og veldig fornøyd. Anonymkode: 66beb...bf1 Hvilke kommentarer er dette da? Anonymkode: d04c3...ff1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kommentarer er dette da? Anonymkode: d04c3...ff1 "Stor blodåre du har", "vet ikke om jeg tør ta på den" osv.... Anonymkode: 66beb...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finner det ikke ekkelt nei Anonymkode: e049a...d15 Den er stor og ser litt rar ut. Er du på Chatt kan jeg vise deg. Anonymkode: 66beb...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: "Stor blodåre du har", "vet ikke om jeg tør ta på den" osv.... Anonymkode: 66beb...bf1 Er dette unge jenter som har sagt eller? Ville aldri reagert negativt på det altså:) Anonymkode: d04c3...ff1
Gjest Kim Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 (endret) Jeg har blodårer som er veldig synelige på stort sett hele kroppen, inkludert penis, aldri hørt noe negativt... Endret 5. mai 2017 av Kim
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner min er ikke liten, men redd mange ikke skal like blodåra... Anonymkode: 66beb...bf1 Blodårer er deilig! De fleste kvinner syns det er turn on når man kan se blodårene stå ut fra underarmen på en mann , man tenker ikke en direkte sammenheng men det er jo fordi underbevisstheten kobler det til penis! Utstikkende blodårer på underarmen skriker MANN og testosteron, og det er lite som er mere MANN og testosteron som en steinhard penis med utstikkende blodårer på. Enkelte kvinner kan også fysisk kjenne disse under sex, og det er jo ikke uten grunn at man har funnet opp penishylstere og kondomer med riller og spor på, netopp fordi det stimulerer kvinnen mer enn noe som er helt glatt. Mmm, penisblodåre. Jeg syns ikke tanken på en kuk i seg selv er tennende men når jeg tenker på blodåra tenker jeg på en hard deilig manndig viking haha det er ikke tull engang! :O Anonymkode: 21f96...91a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: "Stor blodåre du har", "vet ikke om jeg tør ta på den" osv.... Anonymkode: 66beb...bf1 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er stor og ser litt rar ut. Er du på Chatt kan jeg vise deg. Anonymkode: 66beb...bf1 Finner det lite sannsynlig at noen har sagt det og pga siste kommentaren din mistenker du kanskje bare lagde tråden for å få vise pikken din til noen nå som helgen kom. Anonymkode: 21f96...91a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #18 Skrevet 15. mai 2017 På 6.5.2017 den 7.34, AnonymBruker skrev: Blodårer er deilig! De fleste kvinner syns det er turn on når man kan se blodårene stå ut fra underarmen på en mann , man tenker ikke en direkte sammenheng men det er jo fordi underbevisstheten kobler det til penis! Utstikkende blodårer på underarmen skriker MANN og testosteron, og det er lite som er mere MANN og testosteron som en steinhard penis med utstikkende blodårer på. Enkelte kvinner kan også fysisk kjenne disse under sex, og det er jo ikke uten grunn at man har funnet opp penishylstere og kondomer med riller og spor på, netopp fordi det stimulerer kvinnen mer enn noe som er helt glatt. Mmm, penisblodåre. Jeg syns ikke tanken på en kuk i seg selv er tennende men når jeg tenker på blodåra tenker jeg på en hard deilig manndig viking haha det er ikke tull engang! :O Anonymkode: 21f96...91a Godt å høre nok av blodårer der så, Hehe Anonymkode: 3f771...7f9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #19 Skrevet 15. mai 2017 På 6.5.2017 den 7.36, AnonymBruker skrev: Finner det lite sannsynlig at noen har sagt det og pga siste kommentaren din mistenker du kanskje bare lagde tråden for å få vise pikken din til noen nå som helgen kom. Anonymkode: 21f96...91a Er heldigvis ikke jeg (Ts) som skrev dette. Logget nylig inn nå. Anonymkode: 3f771...7f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå