AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Hei alle sammen Holder på med ei jente nå (ikke offisielt sammen) men på god vei. Sexlivet er bra og vi har mye sex da vi begge har tid. Her om dagen fikk jeg en mld av henne da hun hadde vært på årlig kontroll hos gynekolog og fått påvist rift nedentil. Under selve akten kvelden før sa hun det gjorde litt vondt og det blødde litt, men antok det bare var mensenblod. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre videre? Pratet med henne om det og hun er nå redd for at det skal skje på nytt. Vi bruker masse glidemiddel og vi er flinke til å varme opp. Anonymkode: 63335...2f9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Sørg iallefall å la det gro først, og slutte med hardpuling kanskje om det er årsaken? Har du en tykk penis? Anonymkode: 31b6f...af4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sørg iallefall å la det gro først, og slutte med hardpuling kanskje om det er årsaken? Har du en tykk penis? Anonymkode: 31b6f...af4 Er nok lurt vi begge liker det litt hardt ja, så kjedelig om vi bare må ta det med ro. Ja, tror den er en del over snittet. Anonymkode: 63335...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok lurt vi begge liker det litt hardt ja, så kjedelig om vi bare må ta det med ro. Ja, tror den er en del over snittet. Anonymkode: 63335...2f9 Der tror jeg du har svaret. Kanskje ta det litt med ro da i senga da Anonymkode: 31b6f...af4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der tror jeg du har svaret. Kanskje ta det litt med ro da i senga da Anonymkode: 31b6f...af4 Hehe, kanskje det. Men uff, må ha slik rolig sex da...ikke at vi ikke pleier å ha det, men er jo ikke feil å ta i litt ekstra bakfra osv. Anonymkode: 63335...2f9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe, kanskje det. Men uff, må ha slik rolig sex da...ikke at vi ikke pleier å ha det, men er jo ikke feil å ta i litt ekstra bakfra osv. Anonymkode: 63335...2f9 Hehe, eller krympe kuken da?;p Anonymkode: 31b6f...af4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe, eller krympe kuken da?;p Anonymkode: 31b6f...af4 Eller det, men tror det blir vanskeligere!! Anonymkode: 63335...2f9
SlemUlv Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Rift er ikke så farlig da, får det selv, sammen med kjære. Mye siden vi ikke sees så ofte, og vi har det travelt første gang vi har sex når vi sees La det gro, pass på at hun er våt nok (glidemiddel stopper egentlig ikke rifter). Og om du er stor, varm opp med en litt mindre dildo/vibrator først
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Rift er ikke så farlig da, får det selv, sammen med kjære. Mye siden vi ikke sees så ofte, og vi har det travelt første gang vi har sex når vi sees La det gro, pass på at hun er våt nok (glidemiddel stopper egentlig ikke rifter). Og om du er stor, varm opp med en litt mindre dildo/vibrator først Takk for tips Innkjøp av dildo og vibrator skal bli gjort! Anonymkode: 63335...2f9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Rifter kan være veldig vondt, men vanligvis er de ikke så store og det er ikke noe farlig. Jeg har litt skjør hud i underlivet og får lett rifter. Veldig frustrerende men er jeg kåt så blir det sex uansett, og det kan gå litt hardt for seg... Heldigvis gror det fort. Du får holde deg litt i skinnet og fortsette å varme opp. Anonymkode: fd69a...f36
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rifter kan være veldig vondt, men vanligvis er de ikke så store og det er ikke noe farlig. Jeg har litt skjør hud i underlivet og får lett rifter. Veldig frustrerende men er jeg kåt så blir det sex uansett, og det kan gå litt hardt for seg... Heldigvis gror det fort. Du får holde deg litt i skinnet og fortsette å varme opp. Anonymkode: fd69a...f36 Takk for tips, skal jeg gjøre. Anonymkode: 63335...2f9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rifter kan være veldig vondt, men vanligvis er de ikke så store og det er ikke noe farlig. Jeg har litt skjør hud i underlivet og får lett rifter. Veldig frustrerende men er jeg kåt så blir det sex uansett, og det kan gå litt hardt for seg... Heldigvis gror det fort. Du får holde deg litt i skinnet og fortsette å varme opp. Anonymkode: fd69a...f36 Det funker kanskje best å varme opp med dildoer? Noen tips til hvem som er bra på markedet? Anonymkode: 63335...2f9
Sphynx Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 På 5.5.2017 den 13.56, AnonymBruker skrev: Det funker kanskje best å varme opp med dildoer? Noen tips til hvem som er bra på markedet? Anonymkode: 63335...2f9 King Cock har stort utvalg
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #14 Skrevet 7. mai 2017 Avstå fra sex i noen uker til det har grodd. Sørg for at hun er ordentlig våt innvendig og ikke bare kjør på fordi hun har utflod rundt inngangen. Klipp neglene dine så du ikke skraper opp med fingrene. Ikke drill på inn og ut, selvom noen jenter liker det røft så gir ikke inn og ut penetrering i turbofart noe spesiell nytelse, det er bare kleint. Klitoris er det som føles best for damer. Gjennom vagina kommer et barn så du kan ikke tenke at bare fordi det er godt for deg å ta den fort inn og ut så er det godt for henne. Rift kan også komme om man drar ut en tampong for fort med mindre del er overfyllt av blod(væske) og jeg kan se for meg at problemet deres ligger i at hun ikke er gjennomvåt innvendig bare ved utgangen kanskje. Glidemiddel og laaaaang pirring og oppvarming er bra! Anonymkode: 4de27...6e1 1
SlemUlv Skrevet 7. mai 2017 #15 Skrevet 7. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avstå fra sex i noen uker til det har grodd. Sørg for at hun er ordentlig våt innvendig og ikke bare kjør på fordi hun har utflod rundt inngangen. Klipp neglene dine så du ikke skraper opp med fingrene. Ikke drill på inn og ut, selvom noen jenter liker det røft så gir ikke inn og ut penetrering i turbofart noe spesiell nytelse, det er bare kleint. Klitoris er det som føles best for damer. Gjennom vagina kommer et barn så du kan ikke tenke at bare fordi det er godt for deg å ta den fort inn og ut så er det godt for henne. Anonymkode: 4de27...6e1 Jeg syns folk bør kutte ut å skrive sånne generelt om damer. Røff penetrering, i turbofart, inn og ut er NYDELIG for meg, jeg kommer som en storm. Er man derimot for my på klitoris, så får jeg bare vondt. Så det du skriver, gjelder altså ikke alle kvinner, men noen. Vi er alle forskjellige, og man må prate sammen, og finne ut hva som funker for hvert par sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #16 Skrevet 7. mai 2017 Da jeg møt min kjæreste hadde jeg rifter for å si sånn hver eneste gang. Det gjør vondt i noen dager etter på når jeg måtte tisse det svidd som bare det. Nå bruker vi glidremidler og etter på baby krem for å få huden å roe seg . Det hjelper utrolig mye . Lykke til :-) Anonymkode: 9260e...c38 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #17 Skrevet 15. mai 2017 På 7.5.2017 den 7.36, AnonymBruker skrev: Avstå fra sex i noen uker til det har grodd. Sørg for at hun er ordentlig våt innvendig og ikke bare kjør på fordi hun har utflod rundt inngangen. Klipp neglene dine så du ikke skraper opp med fingrene. Ikke drill på inn og ut, selvom noen jenter liker det røft så gir ikke inn og ut penetrering i turbofart noe spesiell nytelse, det er bare kleint. Klitoris er det som føles best for damer. Gjennom vagina kommer et barn så du kan ikke tenke at bare fordi det er godt for deg å ta den fort inn og ut så er det godt for henne. Rift kan også komme om man drar ut en tampong for fort med mindre del er overfyllt av blod(væske) og jeg kan se for meg at problemet deres ligger i at hun ikke er gjennomvåt innvendig bare ved utgangen kanskje. Glidemiddel og laaaaang pirring og oppvarming er bra! Anonymkode: 4de27...6e1 Glidemiddel bruker vi masse av!! Men har nå kjøpt inn dildoer til oppvarming Anonymkode: d89f2...763
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #18 Skrevet 15. mai 2017 På 7.5.2017 den 15.19, AnonymBruker skrev: Da jeg møt min kjæreste hadde jeg rifter for å si sånn hver eneste gang. Det gjør vondt i noen dager etter på når jeg måtte tisse det svidd som bare det. Nå bruker vi glidremidler og etter på baby krem for å få huden å roe seg . Det hjelper utrolig mye . Lykke til :-) Anonymkode: 9260e...c38 Hmm, det kan funke takk! Anonymkode: d89f2...763
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå