Gå til innhold

Hva tar IKEA for å skjære ut vask og komfyrtopp i benkeplaten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Noen som har peiling? Tenker å bestille benkeplate fra IKEA til kjøkkenet mitt.. Takk for svar :)

Anonymkode: ccd56...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestilte med underlimt vask tror det kostet 2500 kr pluss kostnaden for selve vasken.  Fikk beskjed om at de ikke skjært hull til platetopp fordi da var det svært stor fare for at benkeplaten ville knekke under transport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, det var jo dyrt.. Men altså hvem skjærer ut til platetoppen da, hvis ikke IKEA gjør det? Hmm

Anonymkode: ccd56...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kira87

Du gjør det selv. Eller får en handyman til å gjøre det. 😊 Hos oss tok svigerfar av seg oppgaven. Både for steketopp og vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg kjøpte benkeplate hos Ikea var vasken limt på, og komfyrtoppen måtte jeg skjære ut selv. Vær ellers klar over at Ikea endret kjøkkenoppsettet sitt for en stund siden (1-2 år?), så benkeplatene vil sannsynligvis ikke passe hverken et gammelt Ikea kjøkken eller kjøkken fra andre leverandører grunnet annen dybde. 

Anonymkode: 7235f...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte underlimt vask, og det er så verdt prisen. For det blir ikke noe møkk i kanten. Noe som ellers har vært til stor irritasjon, og mer klønete da man vasker, og nå slipper vi det.

Anonymkode: 0d5be...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...