AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg har noen venner, men egentlig ingen som jeg virkelig føler jeg har noe til felles med. Jeg er veldig glad i å være alene, og trenger egentlig ikke så mye sosial kontakt med andre. Et par ganger i måneden er egentlig nok for meg. Og jeg liker egentlig ikke å gjøre ting som er typisk for folk på min alder. Jeg liker ikke å drikke, jeg liker ikke å dra ut på byen, jeg liker ikke small talk. Jeg foretrekker lange, lange gåturer. Fysisk aktivitet. Spillkvelder. Se film. Om man skal prate skal det være om noe skikkelig, tomt pjatt er ingen vits. Problemet er at de vennene jeg har ikke forstår meg. De synes jeg er kjedelig som ikke vil ut. Å tilbringe tid med andre synes jeg er veldig energitappende, derfor gjør jeg det ikke så ofte, men ingen forstår meg. Anonymkode: 74f92...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg forstår deg! Begynner å tenke mer og mer på om jeg egentlig bare hadde hatt det best helt alene. Anonymkode: 22e57...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå