AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Del Skrevet 5. mai 2017 Lurer på alt! Har bare vært til utredningssamtale og ikke hørt noe særlig om selve behandlingen, men hørtes ut som om det er snakk om det jeg ser blir kalt kort protokoll (har regelmessig mens og eggløsning). Så - hva kan jeg forvente? Er det slik at man starter opp med sprøyter første mensdag? Hvor lenge tar man sprøyter? Hvilke andre medisiner tar man? Hvilke bivirkninger kan jeg forvente? Er egguttak og innsett grusomt vondt? Eller hvor vondt er det egentlig? Gjorde dere scratching først? Jeg vil gjerne høre mer om deres erfaringer fra behandlingsstart til graviditet/mens og gjerne hvilken klinikk dere var på. HÅper på mange svar! Anonymkode: 1fd9c...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 Det med medisiner må du ta med legen der du skal. Dette er forskjellig. Ang egget egguttak så er dette litt ubehagelig men man greier det. Man får også smertestillende. Innsett er ikke vondt og går veldig fint. Etter uttak blir man somregel veldig oppblåst i magen, det kan være litt ubehagelig og vondt men går over innen et par dager ca. Det er egen tråd her for prøverør 2017. Der er det mange med erfaringer og svar. Var selv til behandling i Porsgrunn og venter på å føde når som helst. Anonymkode: 92717...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bissy_ Skrevet 5. mai 2017 #3 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på alt! Har bare vært til utredningssamtale og ikke hørt noe særlig om selve behandlingen, men hørtes ut som om det er snakk om det jeg ser blir kalt kort protokoll (har regelmessig mens og eggløsning). Så - hva kan jeg forvente? Er det slik at man starter opp med sprøyter første mensdag? Hvor lenge tar man sprøyter? Hvilke andre medisiner tar man? Hvilke bivirkninger kan jeg forvente? Er egguttak og innsett grusomt vondt? Eller hvor vondt er det egentlig? Gjorde dere scratching først? Jeg vil gjerne høre mer om deres erfaringer fra behandlingsstart til graviditet/mens og gjerne hvilken klinikk dere var på. HÅper på mange svar! Anonymkode: 1fd9c...7b7 Hadde kort protokoll. Jeg startet med sprøyter 2. mensdag og tok i 8 dager. I mellomtiden var det ingen andre medisiner. Jeg ble litt humørsyk og øm i eggstokkene av sprøytene. Egguttaket har jeg veldig god erfaring med, jeg kjente ingen smerter (var nesten så jeg kjente ekstra godt etter for jeg hadde hørt det skulle være så vondt). Etter uttaket var det ømt og også dagen etter. Innsettet kjenner du ingenting 👌 og da tok jeg vaginale stikkpiller til jeg var 7 uker på vei. Er nå i uke 27 😊 Så alt i alt har jeg kun postiv erfaring med IVF 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå