AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Det er jo side opp og side ned om hvor negativt utroskap er. Men hvorfor er det da såpass vanlig å behandle de man dater med lite respekt? Dette med å spille på andres følelser for å få sex, holde noen på gress, ghoste, osv. Mye av det kan jo gjøre utrolig vondt for den som opplever det. Forstår ikke hvorfor det er greit å behandle andre mennesker så dårlig. Det er jo ærlig sak å avvise noen, på samme måte som det er en ærlig sak å slå opp selv om det selvsagt kan gjøre vondt for den andre parten. Men når alle vet hvor vondt kjærlighetssorg, osv kan være så forstår jeg ikke hvorfor man unødvendig utsetter andre for det. Hvorfor ikke gjøre ting på en ryddig måte? Anonymkode: bee53...28b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det er jo så klart ikke greit. Noen tar bare den løsningen som er gagner de mest, uavhengig av hva det gjør med andre. Ren egoisme. Anonymkode: e83d0...820 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Trodde det du nevner leke med andres følelser ghoste osv var noe som hørte til på senest videregåendeskolen og ikke var noe som hverken var vanlig eller akseptert (ikke engang for utøver altså) etter det ??? Anonymkode: c3955...16e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Har tenkt på det samme. Tror det handler mye om at de som gjør det ikke får negativ tilbakemelding siden de som blir utsatt for det stort sett bare tar halen mellom bena og lider i stillhet mens de sones ut..eller i værste fall sender noen såre meldinger de ikke får svar på. Tror det som må til er sanksjoner. Jeg tror ikke folk lærer seg at det ikke er greit før en eller annen bare klikker fullstendig, konfronterer, tar seg skikkelig ut på vedkommende og lager et helvetes drama, sånn at det blir såpass ubehagelig og pinlig for dem at de kanskje skjerper seg neste gang. Selv om den personen som klikker bare stemples som psyko eller noe.. Anonymkode: 60aa4...d24
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt på det samme. Tror det handler mye om at de som gjør det ikke får negativ tilbakemelding siden de som blir utsatt for det stort sett bare tar halen mellom bena og lider i stillhet mens de sones ut..eller i værste fall sender noen såre meldinger de ikke får svar på. Tror det som må til er sanksjoner. Jeg tror ikke folk lærer seg at det ikke er greit før en eller annen bare klikker fullstendig, konfronterer, tar seg skikkelig ut på vedkommende og lager et helvetes drama, sånn at det blir såpass ubehagelig og pinlig for dem at de kanskje skjerper seg neste gang. Selv om den personen som klikker bare stemples som psyko eller noe.. Anonymkode: 60aa4...d24 Godt mulig det er det som skal til, men man burde jo forstå det uansett. Alle som har datet har vel kjent seng kraftig såret og da burde man jo tenke at man aldri vil prøve å få andre til å føle den følelsen. Sånn er i hvert fall jeg. Jeg vet jo hvor vondt det kan gjøre så da passer jeg på å opptre så ryddig som mulig slik at ingen unødvendig får den følelsen på grunn av meg. TS Anonymkode: bee53...28b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt mulig det er det som skal til, men man burde jo forstå det uansett. Alle som har datet har vel kjent seng kraftig såret og da burde man jo tenke at man aldri vil prøve å få andre til å føle den følelsen. Sånn er i hvert fall jeg. Jeg vet jo hvor vondt det kan gjøre så da passer jeg på å opptre så ryddig som mulig slik at ingen unødvendig får den følelsen på grunn av meg. TS Anonymkode: bee53...28b Helt enig med deg, men jeg har også overhørt noen menn snakke om sånt. Type tøffa seg skikkelig, type: " Å herregud nå skriver hun igjen, ta ett hint da liksom, damer er så syyyyykt needy og teit, så mye mas for ett ligg??" osv.osv..kynisk som bare rakkern og delte alle detaljer med kompiser. Anonymkode: 60aa4...d24
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt på det samme. Tror det handler mye om at de som gjør det ikke får negativ tilbakemelding siden de som blir utsatt for det stort sett bare tar halen mellom bena og lider i stillhet mens de sones ut..eller i værste fall sender noen såre meldinger de ikke får svar på. Tror det som må til er sanksjoner. Jeg tror ikke folk lærer seg at det ikke er greit før en eller annen bare klikker fullstendig, konfronterer, tar seg skikkelig ut på vedkommende og lager et helvetes drama, sånn at det blir såpass ubehagelig og pinlig for dem at de kanskje skjerper seg neste gang. Selv om den personen som klikker bare stemples som psyko eller noe.. Anonymkode: 60aa4...d24 Jeg gjorde faktisk dette du skriver her. Da var det en fyr på 37 år, altså ikke en 17 åring, som hadde holdt på med å leke med følelsene mine i 1,5 år! Frem og tilbake, varm og kald, når han merka jeg trakk meg unna eller datet noen andre kastet han seg etter meg osv. Han ville ikke ha et forhold, men han ville ikke at jeg skulle få muligheten til å møte noen andre. Sa jeg at jeg ikke orka å treffe han mer, ble han sur og furten og ble plutselig veldig seriøs med meg igjen. Så kom dagen hvor han møtte drømmedama og han bokstavelig talt ignorerte meg 100%, var som om jeg aldri hadde vært en del av hans liv. Ingen forklaring, ikke en melding om at han hadde møtt noen, ingenting. Latet som han aldri hadde sett meg før. Jeg konfronterte han og dessverre for han så var denne nye dama hans der når det skjedde,samme var hennes venninner. Det var 4 dager siden jeg hadde vært hos han sist og nå eksisterte jeg plutselig ikke?! Og ja, jeg ble stempla som "psyko bitch", "gal kjerring" og alt det der. HAN også dro den ovenfor dama - "hun er gal". Heldigvis for meg tror jeg hun innså kjapt i ettertid at det ikke var meg som var gal, men typen hennes, som oppførte seg som en tenåringsgutt som ikke klarer å behandle folk med respekt eller empati. Og det aller tristeste er at det alltid vil være noen som mener at alt dette kun var min skyld- fordi han "selfølgelig burde få bruke meg og følelsene mine for alt det er verdt, så lenge jeg lar han". Dette kommer som regel fra folk som aldri har blitt utsatt for kyniske mennesker som går laaangt for å fucke med andre menneskers følelser. Anonymkode: ceaba...263 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo så klart ikke greit. Noen tar bare den løsningen som er gagner de mest, uavhengig av hva det gjør med andre. Ren egoisme. Anonymkode: e83d0...820 Handler mer om at folk må slutte å ta slikt så forbanna seriøst hele tiden. Anonymkode: 24b19...c99
OPIgirl Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handler mer om at folk må slutte å ta slikt så forbanna seriøst hele tiden. Anonymkode: 24b19...c99 Regner med at du er en av dem som leker med andres følelser og gir faen. Håper du får oppleve at noen en eller annen gang leker med dine følelser også. Tror pipa vil få en ganske annen lyd da ja. Foraktelig er det å drive på slik. Som noen sier, ren skjær egoisme. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå