AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg har et lite problem. Jeg liker bare "snille" kvinner. Sånne kvinner mamma og pappa ville akseptert. Jeg møtte en kvinne i helgen helt tilfeldig som er yngre enn meg og har vært studert ved universitetet. Hun er ganske føyelig og behjelpelig. Holder også døra oppe for meg og sånt. Jeg klarer ikke la være å bli tent av det og jeg hater det ved meg selv. Jeg har blitt mobbet i ung alder, så jeg lurer ikke på hvorfor jeg er sånn, for det forklares jo av det. (Jeg går til psykolog, ikke råd meg til dette.) Men jeg vet ikke hvordan jeg skal slutte å falle for kvinner som er "snille". Hun er ikke dumsnill eller blir unyttet av andre, men hun er bare så... snill, liksom. Vanskelig å forklare, bare en "jeg mener alle er verdifulle"-holdning. Og hun elsker hunder, hun er skikkelig snill mot dyr og dyreelsker, som gjør henne bare enda bedre i mine øyne. Jeg har prøvd å slutte å være sånn, men jeg klarer det ikke. Hvordan kan jeg forhindre meg selv i å falle for henne? Vil egentlig bare ha det gøy, og det vil hun også. Jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå. Og hun vil ihvertfall falle for meg, det er helt sikkert. Hun synes jeg er veldig attraktiv, men hun er ikke den romantiske typen i det hele tatt. Selvfølgelig er det andre som også er som meg, tror dette faktisk kan være et ganske vanlig problem. Men jeg spør likevel; dere andre som har det som meg, hva gjør dere med det? Har dere greid å slutte med det? Vær så snill og ikke kjeft på meg for at jeg er på denne måten, jeg prøver å jobbe med meg selv. Anonymkode: 2f1e2...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 På 5.5.2017 den 0.56, AnonymBruker skrev: Jeg har et lite problem. Jeg liker bare "snille" kvinner. Sånne kvinner mamma og pappa ville akseptert. Jeg møtte en kvinne i helgen helt tilfeldig som er yngre enn meg og har vært studert ved universitetet. Hun er ganske føyelig og behjelpelig. Holder også døra oppe for meg og sånt. Jeg klarer ikke la være å bli tent av det og jeg hater det ved meg selv. Jeg har blitt mobbet i ung alder, så jeg lurer ikke på hvorfor jeg er sånn, for det forklares jo av det. (Jeg går til psykolog, ikke råd meg til dette.) Men jeg vet ikke hvordan jeg skal slutte å falle for kvinner som er "snille". Hun er ikke dumsnill eller blir unyttet av andre, men hun er bare så... snill, liksom. Vanskelig å forklare, bare en "jeg mener alle er verdifulle"-holdning. Og hun elsker hunder, hun er skikkelig snill mot dyr og dyreelsker, som gjør henne bare enda bedre i mine øyne. Jeg har prøvd å slutte å være sånn, men jeg klarer det ikke. Hvordan kan jeg forhindre meg selv i å falle for henne? Vil egentlig bare ha det gøy, og det vil hun også. Jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå. Og hun vil ihvertfall falle for meg, det er helt sikkert. Hun synes jeg er veldig attraktiv, men hun er ikke den romantiske typen i det hele tatt. Selvfølgelig er det andre som også er som meg, tror dette faktisk kan være et ganske vanlig problem. Men jeg spør likevel; dere andre som har det som meg, hva gjør dere med det? Har dere greid å slutte med det? Vær så snill og ikke kjeft på meg for at jeg er på denne måten, jeg prøver å jobbe med meg selv. Anonymkode: 2f1e2...8a7 Hvorfor er det et problem at du liker "snille" jenter? Anonymkode: 9d605...abd 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4 Skrevet 27. mai 2017 Skjønner heller ikke. Hvorfor er det et problem? Og hva er det for slags kvinne du heller ville hatt i stedet for ei som er snill? Anonymkode: b75c0...0cd
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. mai 2017 #5 Skrevet 27. mai 2017 Ehhh...ok, ser ikke problemet, alle liker vel snille mennesker
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #6 Skrevet 27. mai 2017 Skjønner ingenting av dette. Har aldri hørt om menn som ikke liker snille damer. Hva skal man med en slem kvinne? Anonymkode: 57c0b...be9
Cathrine88 Skrevet 27. mai 2017 #7 Skrevet 27. mai 2017 (endret) Sikkert parodi på en tråd hvor TS kun falt for "slemme" menn. Endret 27. mai 2017 av Cathrine88 1
Gjest Axl Rose Skrevet 27. mai 2017 #8 Skrevet 27. mai 2017 (endret) Hvem vil vel ha ei slem kvinne? I senga er det bra hun er litt slem, men ellers skal så klart dama være snill! Ellers er det på hue og ræva ut! Endret 27. mai 2017 av Axl Rose
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå