studerende Skrevet 5. mai 2017 #21 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sansynligvis få, men ikke se bort fra at deg og dine setter propagandaaparatet i sving for å demonisere, noe dere allerede er godt i gang med. Anonymkode: 84198...b61 Sikkert derfor kongressens uavhengige analysorgan konkluderte med at 24 millioner amerikanere kom til å miste helseforsikringer pga. den forrige versjonen av dette lovforslaget. Noe som sannsynligvis forklarer hvorfor de hadde sånn hast med å få gjennomført avstemming på dette forslaget uten en ny analyse. Heldigvis for amerikanerne må forslaget også godkjennes av senatet. Si meg, tror du oppriktig selv på at man bare kan ta fra folk helseforsikringer uten at det påvirker deres levealder og livskvalitet nevneverdig? Virkelig? Endret 5. mai 2017 av studerende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #22 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er det du maser om nå da? Skulle tro du var med i Vigrid... Ja til selvstendighet, men etnisitet er ikke en del av det. Anonymkode: 42293...257 Du er ikke trådstarter, men jeg skal svare. Selvfølgelig er etnisitet en del av det. Vigrid, ja det kan du drikke selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #23 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Du er ikke trådstarter, men jeg skal svare. Selvfølgelig er etnisitet en del av det. Vigrid, ja det kan du drikke selv. Nei, etnisitet/rase er ikke en del av det. Om du oppdrar en neger i Norge blir han norsk. Om du oppdrar en kineser i Norge blir hun norsk. Om du oppdrar en etnisk hvit europeer i Norge blir han norsk. Anonymkode: 42293...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #24 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Du er ikke trådstarter, men jeg skal svare. Selvfølgelig er etnisitet en del av det. Vigrid, ja det kan du drikke selv. Synes du selv det er rart at folk begynner å lure når du stadig preiker om å "bevare etnisitet"? Anonymkode: a9ff4...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #25 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, etnisitet/rase er ikke en del av det. Om du oppdrar en neger i Norge blir han norsk. Om du oppdrar en kineser i Norge blir hun norsk. Om du oppdrar en etnisk hvit europeer i Norge blir han norsk. Anonymkode: 42293...257 Det stemmer overhodet ikke, hvis man ser til vitenskapelige undersøkelser. Beklager å måtte skuffe deg, men propagandaen har vært enorm. Alt omhandler miljø og ikke genetikk. Den må du drømme lenger om akkurat nå. Det gir ingen mening. Uansett så er det ikke det viktigste. Det er å bevare nasjonen og det skjer ikke med andre kulturer og etnisiteter. Men det er klart. Jeg skjønner at du drømmer om å være i mindretall i ditt eget land. Da skal du få føle diskriminering. Endret 5. mai 2017 av Z.Z 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #26 Del Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du selv det er rart at folk begynner å lure når du stadig preiker om å "bevare etnisitet"? Anonymkode: a9ff4...b27 Hvorfor er det problematisk for nordmenn å ønske å bevare sin etnisitet når det er vanlig i resten av verden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #27 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Z.Z skrev: Hvorfor er det problematisk for nordmenn å ønske å bevare sin etnisitet når det er vanlig i resten av verden? Du svarte ikke på spørsmålet. Anonymkode: a9ff4...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #28 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Z.Z skrev: Det stemmer overhodet ikke, hvis man ser til vitenskapelige undersøkelser. Beklaer å måtte skuffe deg, men propagandaen har vært enorm. Alt omhandler miljø og ikke genetikk. Den må du drømme lenger om akkurat nå. Det gir ingen mening. Uansett så er det ikke det viktigste. Det er å bevare nasjonen og det skjer ikke med andre kulturer og etnisiteter. Men det er klart. Jeg skjønner at du drømmer om å være i mindretall i ditt eget land. Da skal du få føle diskriminering. Dette stemmer ikke vitenskapelig. Holdninger, kultur osv. er en følge av miljø, ikke hvor du er født/etnisitet. Anonymkode: 42293...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #29 Del Skrevet 5. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer ikke vitenskapelig. Holdninger, kultur osv. er en følge av miljø, ikke hvor du er født/etnisitet. Anonymkode: 42293...257 Det er bare din egen indoktrinering som forteller deg det. Vel, du kan jo lese denne fra det afro-amerikanske samfunnet: http://www.jbhe.com/features/53_SAT.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 5. mai 2017 #30 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Z.Z skrev: Det er bare din egen indoktrinering som forteller deg det. Vel, du kan jo lese denne fra det afro-amerikanske samfunnet: http://www.jbhe.com/features/53_SAT.html Artikkelen du linker til tar seg faktisk bryet med å selv forklare hvorfor dette gapet har oppstått... Har du lest den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #31 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, studerende skrev: Artikkelen du linker til tar seg faktisk bryet med å selv forklare hvorfor dette gapet har oppstått... Har du lest den? Jeg har lest den. Forklar dette: "But there is a major flaw in the thesis that income differences explain the racial gap. Consider these observable facts from The College Board’s 2006 data on the SAT: • Whites from families with incomes of less than $10,000 had a mean SAT score of 993. This is 130 points higher than the national mean for all blacks. • Whites from families with incomes below $10,000 had a mean SAT test score that was 17 points higher than blacks whose families had incomes of more than $100,000." Det betyr at de svakeste i det hvite samfunnet er smartere enn de sterkeste i det svarte samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #32 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg støtter ikke Trump, han er styrt av jødene, men jeg jubler for alt som ødelegger Obamas arv. Anonymkode: aec0f...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 5. mai 2017 #33 Del Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Z.Z skrev: Jeg har lest den. Forklar dette: "But there is a major flaw in the thesis that income differences explain the racial gap. Consider these observable facts from The College Board’s 2006 data on the SAT: • Whites from families with incomes of less than $10,000 had a mean SAT score of 993. This is 130 points higher than the national mean for all blacks. • Whites from families with incomes below $10,000 had a mean SAT test score that was 17 points higher than blacks whose families had incomes of more than $100,000." Det betyr at de svakeste i det hvite samfunnet er smartere enn de sterkeste i det svarte samfunnet. Les lenger ned i artikkelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #34 Del Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Z.Z skrev: Jeg har lest den. Forklar dette: "But there is a major flaw in the thesis that income differences explain the racial gap. Consider these observable facts from The College Board’s 2006 data on the SAT: • Whites from families with incomes of less than $10,000 had a mean SAT score of 993. This is 130 points higher than the national mean for all blacks. • Whites from families with incomes below $10,000 had a mean SAT test score that was 17 points higher than blacks whose families had incomes of more than $100,000." Det betyr at de svakeste i det hvite samfunnet er smartere enn de sterkeste i det svarte samfunnet. Nei, det betyr det ikke, det betyr ganske enkelt at man ikke har tatt høyde for alle variablene. Foreldrene til disse svarte hadde ikke nødvendigvis de samme mulighetene til å få utdannelse/kunnskap som de hvite foreldrene, og det vil derfor en liten stund til være små forskjeller (Siden foreldrenes utdannelse og kunnskapsnivå har stor betydning for hvor godt barna gjør det i store statistiske populasjoner). Sannsynligvis vil de utjevne seg ettersom mange svarte nå også tar høyere og solide utdannelser og derfor kan gi sine barn bedre støtte enn sine egne foreldre gjorde. Anonymkode: 42293...257 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #35 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, studerende skrev: Les lenger ned i artikkelen Da må du nesten gi sitater. Hvordan skal du forklare dette med å se bort fra genetikk? Du mener altså at alt omhandler miljø? Inge utvikling har skjedd mellom folkeslagene? Evolusjonen har bare skjedd mellom dyrearter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #36 Del Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det betyr det ikke, det betyr ganske enkelt at man ikke har tatt høyde for alle variablene. Foreldrene til disse svarte hadde ikke nødvendigvis de samme mulighetene til å få utdannelse/kunnskap som de hvite foreldrene, og det vil derfor en liten stund til være små forskjeller (Siden foreldrenes utdannelse og kunnskapsnivå har stor betydning for hvor godt barna gjør det i store statistiske populasjoner). Sannsynligvis vil de utjevne seg ettersom mange svarte nå også tar høyere og solide utdannelser og derfor kan gi sine barn bedre støtte enn sine egne foreldre gjorde. Anonymkode: 42293...257 Så hvorfor tyr man til radikale midler som "affirmativ action"? Det bør være likestilt mellom alle, hvis det skal være rettferdig, eller hva sier du? Jeg ga deg et svar via artikkelen, men du nektet å se det. Dette er fra det afroamerikanske samfunnet, skrevet av svarte i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 5. mai 2017 #37 Del Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Z.Z skrev: Da må du nesten gi sitater. Hvordan skal du forklare dette med å se bort fra genetikk? Du mener altså at alt omhandler miljø? Inge utvikling har skjedd mellom folkeslagene? Evolusjonen har bare skjedd mellom dyrearter? 5 minutter siden, Z.Z skrev: Da må du nesten gi sitater. Hvordan skal du forklare dette med å se bort fra genetikk? Du mener altså at alt omhandler miljø? Inge utvikling har skjedd mellom folkeslagene? Evolusjonen har bare skjedd mellom dyrearter? Les de neste 4-5 paragrafene etter der du åpenbart sluttet å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #38 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 2 minutter siden, studerende skrev: Les de neste 4-5 paragrafene etter der du åpenbart sluttet å lese. Det er alt du har å si? Gi meg sitatene fra artikkelen. Du nekter å svare på mine spørsmål og jeg gjentar dem: Hvordan skal du forklare dette med å se bort fra genetikk? Du mener altså at alt omhandler miljø? Ingen utvikling har skjedd mellom folkeslagene? Evolusjonen har bare skjedd mellom dyrearter? Endret 5. mai 2017 av Z.Z Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 5. mai 2017 #39 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 14 minutter siden, Z.Z skrev: Det er alt du har å si? Gi meg sitatene fra artikkelen. Du nekter å svare på mine spørsmål og jeg gjentar dem: Hvordan skal du forklare dette med å se bort fra genetikk? Du mener altså at alt omhandler miljø? Ingen utvikling har skjedd mellom folkeslagene? Evolusjonen har bare skjedd mellom dyrearter? Tuller du med meg? De neste paragrafene etter den du siterte tar for seg dette ganske inngående. Mener du jeg skal sitere dem her og gjøre forumet uoversiktelig isteden for at du trykker deg inn og leser dem der? Ja, jeg mener dette i stor grad handler om miljø. Det sa jeg ikke. Det sa jeg heller ikke. Endret 5. mai 2017 av studerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Z.Z Skrevet 5. mai 2017 #40 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, studerende skrev: Tuller du med meg. De neste paragrafene etter den du siterte tar for seg dette ganske inngående. Mener du jeg skal sitere dem her og gjøre forumet uoversiktelig isteden for at du trykker deg inn og leser dem der? Ja, jeg mener dette i stor grad handler om miljø. Det sa jeg ikke. Det sa jeg heller ikke. Dette er vagt og det vet du. Du er på tynn grunn nå. Siter og gjør ditt argument, eller så lar du det være. Kom igjen nå, ikke feig ut. Stor grad miljø, ja der har du det. Så du er definitivt i tvil. Det må være noe mer enn miljø. Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå