AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Noen bekjente av bekjente har fått seg ny kjæreste og han/hun er så lite tiltalende. Han/hun er klysete, aggressiv, masete, sur, lat, sykelig kontrollerende og blærete. Jeg kunne fint "ha levd" med det at han/hun er klysete men kontrollbehovet og aggressiviteten kan jeg fint spare meg for. Det har gått så langt som at man unngår de for etter et møte med de så setter de helvette løs. Hvordan takler man personer man går så dårlig overens med? Heldigvis slipper jeg å treffe dem for tiden og håper jeg slipper det. Anonymkode: 8c38c...f8d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: dump Anonymkode: 13ca5...260 Han/hun har ikke meg som venn eller bekjent etter en så ufin og direkte slem oppførsel i allefall. Det er jo det første man gjør ber og håper nå på at vedkommende aldri verken med syn, hørsel, handlinger eller noe tar kontakt igjen. Slibrig er personen også. Dette er og forblir den første gangen jeg opplever noe sånt. Så får man heller være en bekjent ute i periferien. Ingen av disse er noe tap men fjolleri vil man ha seg frabedt. Dette er jo en mild versjon. Jeg kan jo ta den egentlige versjonen. Anonymkode: 8c38c...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Man har tatt vedkommende i forsvar i mange år. Og når det kommer til hælinga så er de ikke takknemlige for noe av det. Tvert i mot. Etter og endelig ha fått seg ny kjæreste etter år med forsvar og forsvar så spytter de på mennesker de har hatt i livet sitt. Også er de så ego. Da har man lært og ikke gjøre det så kan de leve i trua på at de er så spesielle. Bare de og vekk med oss om forsvarte noen av dem når de hadde det vanskelig. Makan til ego-kjør og forsøk på å overkjøre andre folk. Anonymkode: 8c38c...f8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 Vi var venner før. Men etter at hun ble sammen med han så har hun blitt helt under tøffelen. Jeg blir invitert dit og han satt og sur-mulet under hele oppholdet. Det var tydeligvis greit for henne. Hun syntes jo den oppførselen er helt okey uansett hva. Jeg har dessverre blitt invitert til dem i ettertid og finner opp unnskyldninger etter unnskyldninger for å unngå dem. Han er så sur, så grinete, så frekk og lite tiltalende i oppførselen sin at jeg orker ikke å være i samme rom som han rett og slett. Jeg unner henne en ny kjæreste, men jeg vil slippe å bli forsøkt kontrollert og belært av en jeg nesten ikke kjenner. Hun var så selvstendig, glad og gøyal å være med før, så det er synd at en venninne har blitt sånn. Hun er ikke den samme personen lenger. Han kan jeg fint spare meg for. En liten utblåsning bare - jeg får jo ikke gjort noe med det annet enn å unngå både han og henne. Anonymkode: 8c38c...f8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Spesielt om du hadde brydd deg om kjæresten til en bekjent. Enda mer spesielt at du bryr deg om kjæresten til en bekjent av en bekjent! Shit noen har bare virkelig lite liv... Les en bok eller noe konstruktivt istedet. Anonymkode: aaf4d...20e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Spesielt om du hadde brydd deg om kjæresten til en bekjent. Enda mer spesielt at du bryr deg om kjæresten til en bekjent av en bekjent! Shit noen har bare virkelig lite liv... Les en bok eller noe konstruktivt istedet. Anonymkode: aaf4d...20e Jeg skrev feil. Det er en venninne. Mugge sær type. Anonymkode: 8c38c...f8d
Smascha Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 På 4.5.2017 den 23.16, AnonymBruker skrev: Man har tatt vedkommende i forsvar i mange år. Og når det kommer til hælinga så er de ikke takknemlige for noe av det. Tvert i mot. Etter og endelig ha fått seg ny kjæreste etter år med forsvar og forsvar så spytter de på mennesker de har hatt i livet sitt. Også er de så ego. Da har man lært og ikke gjøre det så kan de leve i trua på at de er så spesielle. Bare de og vekk med oss om forsvarte noen av dem når de hadde det vanskelig. Makan til ego-kjør og forsøk på å overkjøre andre folk. Anonymkode: 8c38c...f8d Altså. Det du mener er at det er venninna di som er utakknemlig og kjip mot deg etter at hun fikk seg kjæreste? Eller er det kjæresten?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 3 timer siden, Smascha skrev: Altså. utakknemlig og kjip mot deg etter at hun fikk seg kjæreste? Eller er det kjæresten? Nei, det har jeg ikke kalt henne. Han. Her står det: Sitat er klysete, aggressiv, masete, sur, lat, sykelig kontrollerende og blærete. Anonymkode: 8c38c...f8d
Smascha Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 På 8.5.2017 den 23.42, AnonymBruker skrev: Nei, det har jeg ikke kalt henne. Han. Her står det: Anonymkode: 8c38c...f8d Uff då :/ Så du unngår han vel mest mulig då? Eg tippar det såraste for deg er at venninna di ikkje tar til motmæle når han er kjip mot deg? Ho er vel heilt i forelskelsesrus og har rosa briller på. Då ser ein ikkje alle dei negative egenskapane til partnaren.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, Smascha skrev: Uff då :/ Så du unngår han vel mest mulig då? Eg tippar det såraste for deg er at venninna di ikkje tar til motmæle når han er kjip mot deg? Ho er vel heilt i forelskelsesrus og har rosa briller på. Då ser ein ikkje alle dei negative egenskapane til partnaren. Det er vel noen som liker sånn som dem også. Anonymkode: 8c38c...f8d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 På 10.5.2017 den 19.54, AnonymBruker skrev: Det er vel noen som liker sånn som dem også. Anonymkode: 8c38c...f8d "Det er vel noen som liker sånn som dem også" Er dette norsk? Hva mener du egentlig? Anonymkode: 7e3d2...d97
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Det er vel noen som liker sånn som dem også" Er dette norsk? Hva mener du egentlig? Anonymkode: 7e3d2...d97 Slike ts beskriver. Anonymkode: 8c38c...f8d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 På 10.5.2017 den 20.05, AnonymBruker skrev: Slike ts beskriver. Anonymkode: 8c38c...f8d Ah. Du skriver dialekt, ja. Sorry, jeg kobla ikke. Anonymkode: 7e3d2...d97
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah. Du skriver dialekt, ja. Sorry, jeg kobla ikke. Anonymkode: 7e3d2...d97 Nei. Bokmål. Anonymkode: 8c38c...f8d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Slike ts beskriver. Anonymkode: 8c38c...f8d Du er jo ts.... Anonymkode: 516e4...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå