Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger så tenker vi ikke. Noe skjer som gjør oss enten sinte, triste, frustrert og mye mer, og akkurat der og da reagerer dere og handler impulsivt, og så anger dere.

ALle har vært der, og jeg har lyst til å høre om ders verste tankeløse impulsive handling som bare skjedde der og da.

min impulsive handling skjedde når vi var en gruppe på ferie sammen, og jeg og en av de andre begynte å krangle, samme dag som vi skulle til en fornøyelsespark og jeg var frustrert og lei, så som følge av kranglingen så sa jeg i sinne og overreaksjon at jeg absolutt ikke skulle være med til parken, en tur jeg hadde gledet meg til og ble hjemme i huset vi leide. Angret selvfølgelig på det.

Avsluttet et prosjekt jeg var involvert pga noe overtolkning. Sendte en Mail til en av de involverte, fikk ingen respons på flere dage, fikk nok og bare skrev at siden jeg ikke hadde hørt noe fra vedkommende, så var prosjektet avsluttet. Angret selvfølgelig, men kunne ikke gå tilbake på det.

dere?

Anonymkode: 473ab...e05

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle pengene jeg har kastet rett ut av vinduet, ihjelbleking av hår på ren impuls...fikk måne:fnise: ellers skadelige ting som jeg fortsatt sliter med i dag. Har heldigvis blitt flink til å kjenne igjen impulser 

Anonymkode: ea880...728

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det her kan jo bli en nattsvart tråd eller en med humor.  Eller begge deler. Mine er angre-ting er nattsvarte.. Men hey.. de sier det er bedre å angre på noe en har gjort enn noe en ikke har gjort. Bare tull det selvsagt. ;)

Anonymkode: 4de1f...d0b

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde tidligere en tendens til å plutselig ville starte med en ny hobby, så kjøpte jeg inn masse utstyr til den hobbyen på ren impuls, for så å innse etter veldig kort tid at nei, det her var ikke noe for meg. Eksempler inkluderer strikking (kjøpte inn massevis av garn - kunne jo bare ha kjøpt ett sett med strikkepinner og et par garnnøster til å begynne med, men neida), tegning og maling (kjøpte inn massevis av ark, blyanter, tusjer, malepaletter, osv.), scrapbooking (har så vanvittig mye utstyr til det liggende), og sying (kjøpte inn metervis med stoff, sikkert nok til å sy meg en helt ny garderobe, istedet for å bare prøve meg på fks. et helt enkelt skjørt eller noe sånt)! Alt dette utstyret ligger nå og støver ned på diverse plasser på rommet mitt der jeg bor nå, og på rommet mitt, på loftet og på boden hjemme hos mamma og pappa. Som sagt var dette før, har sluttet med det de to siste årene, men det har forsvunnet mye penger på den måten i fortiden, ja:fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Som  ikke omhandler sex :  At jeg lot meg verve til diverse nettverksalg/pyramidesalg tøys før i tiden

Med sex inn i bildet :  At jeg i kåtskap og alkorus hadde ubeskyttet sex med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter.

Anonymkode: 71631...201

• Liker 1
Skrevet

Når jeg holdt på med MC-lappen noen år siden og kjøpte dyr motorsykkel langveisfra. Var en blanding av impuls, optimisme og påvirkning av familien om at det ville hjelpe på motivasjonen. Spoiler: Det gjorde det ikke, og måtte selge den igjen med underskudd. Hele opplegget endte med kraftig underskudd faktisk.

Gjest Tamsi
Skrevet

Kjøpte bil en gang :eeeh:

Levde på studielån!! Fant ut at bil kunne jo være greit å ha. Tok en runde på finn sammen med en kompis og vi tok den første vi prøvekjørte, noen feil her og der men de hjalp han med med. Viste seg at bilen var i mye dårligere stand enn forventet og jeg fikk ikke kjørt den selv engang :snurt: Sure penger! 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her kan jo bli en nattsvart tråd eller en med humor.  Eller begge deler. Mine er angre-ting er nattsvarte.. Men hey.. de sier det er bedre å angre på noe en har gjort enn noe en ikke har gjort. Bare tull det selvsagt. ;)

Anonymkode: 4de1f...d0b

Jepp hadde fort blitt bekmørkt her også 😅

Anonymkode: c3464...7ef

Skrevet

"Kjærlighetssorg" kan føre til mye dumskap. Ihvertfall om det blandes med alkohol.

Var det verdt det? Ikke i det hele tatt.

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som  ikke omhandler sex :  At jeg lot meg verve til diverse nettverksalg/pyramidesalg tøys før i tiden

Med sex inn i bildet :  At jeg i kåtskap og alkorus hadde ubeskyttet sex med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter.

Jeg tror ikke noe på deg.

Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Bli så sårbar at det koker over, og man åpner seg for ei jente

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringen jeg tok som 15 åring er vel ganske high up there. 

Anonymkode: 39866...465

• Liker 10
Skrevet

En piercing. Kjipt på ha arr etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg tror ikke noe på deg.

Nei, troen din får du ha for deg sjøl

Jeg skulle dog ønske du hadde rett   :murvegg:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke på noe som jeg kan kalle "min verste impulshandling", men når jeg får pms blir jeg ganske impulsiv og gjør mye dumt. (Og flaut.) 

Har knust glass/speil/vaser osv i raseri, kjeftet på ansatte på mcDonalds fordi jeg måtte "betale for vann", fyrt meg opp for den minste ting, bråstoppet bilen midt på veien bare for å hyle, gråte og slå i tuta. Ja, mye jeg kan ramse opp hehe😅 

Anonymkode: 95cd3...557

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann

Anonymkode: c2be5...717

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke på noe som jeg kan kalle "min verste impulshandling", men når jeg får pms blir jeg ganske impulsiv og gjør mye dumt. (Og flaut.) 

Har knust glass/speil/vaser osv i raseri, kjeftet på ansatte på mcDonalds fordi jeg måtte "betale for vann", fyrt meg opp for den minste ting, bråstoppet bilen midt på veien bare for å hyle, gråte og slå i tuta. Ja, mye jeg kan ramse opp hehe😅 

Herregud! Unnskyld meg men du høres ut som ei ordentlig fittkjerring. Ta å voks opp og det litt brennkvikt. Trafikkfarlig er du også. 

Anonymkode: 8a3ba...0e7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... 

Anonymkode: b2d8e...af2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Piggtråd rundt armen tatovering jeg tok som 17-åring,inspirert av Pamela Anderson.Angrer meg ihjel,vegrer meg for å gå i topper som ikke dekker over tatoveringen.Heldigvis mulig å få fjernet,som den en gang skal!

Anonymkode: fc204...0c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Unnskyld meg men du høres ut som ei ordentlig fittkjerring. Ta å voks opp og det litt brennkvikt. Trafikkfarlig er du også. 

Anonymkode: 8a3ba...0e7

:fnise: gøy når folk skriver dette om folk de absolutt ikke kjenner. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...