AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Er det en bransje som vet å overprise varene sine så er det bryllupsbransjen. Det er vanskelig å gjøre gode kjøp i de klassiske brudesalongene, og man kan til slutt ende opp med å bruke svimlende summer på antrekket man kun skal ha på i noen timer. Heldigvis har man alternativer tilgjengelig, slik som Etsy, Amazon etc. Har du kjøpt brudetilbehør som slør, hårpynt, morgenkåpe, sko osv utenom de tradisjonelle brudesalongene? Kom gjerne med tips og erfaringer i denne tråden! Anonymkode: 828e5...62b
Minlillesky Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Jeg skal ikke gifte meg enda. Fremdeles singel. Men jeg har et tips! Jeg var innom cubus i går med mamma, og vi fant et fint antrekk og tilbehør som hadde passet fint til bryllup. Det var en nydelig, knelang, blondekjole i hvit som ser ut som en brudekjole. I tilbehøravdelingen så vi en blomsterkrans som hadde vært nydelig på hodet med bølgete hår som henger løst ned. Det hadde blitt maks 600 for kjolen og tilbehøret. Sko og eventuelle strømpebukse finner man lett for en billig penge Bare å lete. Har sett zalando har hatt mange fine hvite kjoler, og andre pene kjoler i andre farger som kan brukes i bryllup Til en billig penge Hva med å lete litt på finn.no? Man kan få kjøpt tilbehør og kjoler for en billig penge der 2
Gjest økonomifrue Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Enig med hovedinnlegg at tilbehør er unødvendig dyrt. Jeg kjøpe hårpynt på etsy, kjøpte flere typer fordi jeg ikke var sikker på hva jeg ville ha. Hadde utover kjole, underskjørt og perleøredobber jeg fikk av mannen på dagen ingen pynt. Kjøpte sko på vanlig skobutikk, et par med hæl og et par ballerina. Skia har jeg brukt en rekke ganger etterpå. Men det er jo opp til hver enkelt hva man vil ha.
Timsy Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 På 4.5.2017 den 22.24, Minlillesky skrev: Jeg skal ikke gifte meg enda. Fremdeles singel. Men jeg har et tips! Jeg var innom cubus i går med mamma, og vi fant et fint antrekk og tilbehør som hadde passet fint til bryllup. Det var en nydelig, knelang, blondekjole i hvit som ser ut som en brudekjole. I tilbehøravdelingen så vi en blomsterkrans som hadde vært nydelig på hodet med bølgete hår som henger løst ned. Det hadde blitt maks 600 for kjolen og tilbehøret. Sko og eventuelle strømpebukse finner man lett for en billig penge Bare å lete. Har sett zalando har hatt mange fine hvite kjoler, og andre pene kjoler i andre farger som kan brukes i bryllup Til en billig penge Hva med å lete litt på finn.no? Man kan få kjøpt tilbehør og kjoler for en billig penge der Ikke for å være frekk, men man gifter seg ikke i en billig masseprodusert cubuskjole til 299,- med en plastkrans til 99,- i håret. Jeg gjorde ihvertfall ikke det, og jeg regner med de fleste andre tenker som meg. Det finnes haugevis med ting man kan kutte kostnader på, også kjolen. Men man gifter seg bare IKKE i en masseprodusert cubus-kjole du får for en 50-lapp på "Finale sale" i august. 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 5 minutter siden, Timsy skrev: Ikke for å være frekk, men man gifter seg ikke i en billig masseprodusert cubuskjole til 299,- med en plastkrans til 99,- i håret. Jeg gjorde ihvertfall ikke det, og jeg regner med de fleste andre tenker som meg. Det finnes haugevis med ting man kan kutte kostnader på, også kjolen. Men man gifter seg bare IKKE i en masseprodusert cubus-kjole du får for en 50-lapp på "Finale sale" i august. Og hvorfor i alle dager ikke, om jeg tør spørre? Hvem bestemmer dette? Anonymkode: 92c01...fcb 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 TS her! Jeg har allerede kjøpt kjolen, og jeg var så heldig å finne den kjolen jeg hadde sett meg ut på forhånd til en brøkdel av nypris på finn.no Gjelder bare å holde utkikk, så trenger man ikke blakke seg på det. Personlig hadde jeg nok ikke giftet meg i en kjole fra Cubus, men jeg er helt med på at å bruke titalls tusen på en kjole man skal ha på i 10 timer er over the top. Ikke noe for meg i alle fall. Jeg vil heller legge de pengene i noe som betyr mer for meg, som f.eks bryllupsreisen. Kunne tenke meg noe hårpynt, men det føles ikke bra å bruke to tusen kroner på ei hårklype, slik som det koster i brudesalongene. Nå skal ikke jeg ha hårbøyle, men jeg kom over noen skikkelig fine i bohem-stil på Accessorize for litt siden. Tips til de som vil ha et rimeligere alternativ:http://uk.accessorize.com/view/product/uk_catalog/acc_5,acc_2.12/2863568100 http://uk.accessorize.com/view/product/uk_catalog/acc_5,acc_2.12/2863550800 http://uk.accessorize.com/view/product/uk_catalog/acc_5,acc_2.12/2864418100 http://uk.accessorize.com/view/product/uk_catalog/acc_5,acc_2.12/2868828100 Jeg har også kommet over en butikk på Etsy som heter BlancaVeils - noen som har erfaring med å bestille slør herfra? Fått meget gode anmeldelser, men man vet jo aldri. Anonymkode: 828e5...62b
Hei2016 Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Glitter har en egen linje til brud! Dom har såååå mycket fint til håret! Ligger på ca. NOK 200 och lite upåt! Värd att kolla på
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 10 timer siden, Hei2016 skrev: Glitter har en egen linje til brud! Dom har såååå mycket fint til håret! Ligger på ca. NOK 200 och lite upåt! Värd att kolla på Ja, jeg har sett det, men hvorfor er alt i sølv?! Er gullfarget tilbehør heeelt ut eller? Er tross alt vanlig med elfenbenshvite kjoler, og de er jo gylne i tonen. Anonymkode: 828e5...62b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 Kjøpte smykke og øredobber på CMYK, skoene kjøpte jeg på brandos (slør og diadem fikk jeg låne av svigerinne) Anonymkode: b6bbb...5d4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 På 9.5.2017 den 9.41, AnonymBruker skrev: Jeg har også kommet over en butikk på Etsy som heter BlancaVeils - noen som har erfaring med å bestille slør herfra? Fått meget gode anmeldelser, men man vet jo aldri. Anonymkode: 828e5...62b Jeg har ikke erfaring med denne selgeren, men generelt har jeg god erfaring med etsy. Kjøpt mye fint der, og har opplevd mye super kundeservice! Anonymkode: 3a6ca...ff0
Minlillesky Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 På 8.5.2017 den 23.39, Timsy skrev: Ikke for å være frekk, men man gifter seg ikke i en billig masseprodusert cubuskjole til 299,- med en plastkrans til 99,- i håret. Jeg gjorde ihvertfall ikke det, og jeg regner med de fleste andre tenker som meg. Det finnes haugevis med ting man kan kutte kostnader på, også kjolen. Men man gifter seg bare IKKE i en masseprodusert cubus-kjole du får for en 50-lapp på "Finale sale" i august. Det er dine meninger! Husk at vi alle er forskjellige og at bruden kan se fantastisk flott ut i en billig cubus kjole på brullyps dagen. At du valgte å ikke gjøre det, er noe DU ønsket. Hva andre mener og ønsker om det kan være noe helt annet enn det du mener. Å gifte seg betyr ikke at man må kjøpe dyre kjoler. Da er du veldig opptatt av det materialistiske. Det som er viktigst er å bli gift, være sammen og ha en fin feiring og få et godt liv sammen. Ikke en kjole til 10 000 + osv.. 1
Timsy Skrevet 14. mai 2017 #12 Skrevet 14. mai 2017 3 timer siden, Minlillesky skrev: Det er dine meninger! Husk at vi alle er forskjellige og at bruden kan se fantastisk flott ut i en billig cubus kjole på brullyps dagen. At du valgte å ikke gjøre det, er noe DU ønsket. Hva andre mener og ønsker om det kan være noe helt annet enn det du mener. Å gifte seg betyr ikke at man må kjøpe dyre kjoler. Da er du veldig opptatt av det materialistiske. Det som er viktigst er å bli gift, være sammen og ha en fin feiring og få et godt liv sammen. Ikke en kjole til 10 000 + osv.. Det er ingen som har sagt at kjolen må koste 10K Man kan finne fine kjoler på cubus, til alle anledninger, for all del. Men de færreste ønsker vel å stå brud i en kjole som gjestene har sett i utstillingsvinduet under plakater "Alle kjoler 299", eller som gjestene så i reklamepausen på tv mens de ventet på å dra i kirka. Det er derfor vi har finn.no. Der finnes en haug med kjoler til en rimelig penge. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #13 Skrevet 15. mai 2017 Viktigste tilbehør for en brud er vel brudgommen? Alt det andre er detaljer og uvesentligheter. Anonymkode: b38f5...2c6 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #14 Skrevet 15. mai 2017 21 timer siden, Timsy skrev: Det er ingen som har sagt at kjolen må koste 10K Man kan finne fine kjoler på cubus, til alle anledninger, for all del. Men de færreste ønsker vel å stå brud i en kjole som gjestene har sett i utstillingsvinduet under plakater "Alle kjoler 299", eller som gjestene så i reklamepausen på tv mens de ventet på å dra i kirka. Det er derfor vi har finn.no. Der finnes en haug med kjoler til en rimelig penge. DU gjør som du vil, JEG gjør som jeg vil. Anonymkode: c2008...052 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå