AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Del Skrevet 4. mai 2017 Tittelen taler for seg selv Velg en egen KG-bruker og det er lov å velge deg selv Jeg kom til å tenke på det når jeg så at @Severus hadde postet og den kule personligheten hennes minner meg bestandig om Juno fra filmen Juno. Anonymkode: 967f8...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 Dette har jeg aldri tenkt over 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 5. mai 2017 #3 Del Skrevet 5. mai 2017 @Winza/Jacklost minner meg og Yoda eller sumpmonsteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Del Skrevet 5. mai 2017 3 timer siden, QQbaby skrev: @Winza/Jacklost minner meg og Yoda eller sumpmonsteret Nå prøvde du sikkert å være frekk men Yoda er kul og sinnsykt smart. Du taper Anonymkode: 967f8...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #5 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå prøvde du sikkert å være frekk men Yoda er kul og sinnsykt smart. Du taper Anonymkode: 967f8...a18 Tror ikke hun gjorde det, vi har en god tone Tenkte sikkert siden avataren min er grønn og det er dem med Endret 5. mai 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 5. mai 2017 #6 Del Skrevet 5. mai 2017 11 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Tror ikke hun gjorde det, vi har en god tone Tenkte sikkert siden avataren min er grønn og det er dem med Fint du skjønte humoren og hva det var jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #7 Del Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Fint du skjønte humoren og hva det var jeg tenkte på Skulle gjerne sagt hva du minner meg om men har null fantasi når det kommer til akkurat dette så klarer ikke å tenke eller komme på hvilken karakter noen her er som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 5. mai 2017 #8 Del Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Skulle gjerne sagt hva du minner meg om men har null fantasi når det kommer til akkurat dette så klarer ikke å tenke eller komme på hvilken karakter noen her er som Hint, hva minner profilbildet mitt deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Del Skrevet 5. mai 2017 17 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Tror ikke hun gjorde det, vi har en god tone Tenkte sikkert siden avataren min er grønn og det er dem med Åja Du er grønn ja Har fått med meg at du liker Hotell Cæsar. Kanskje hun minner om noen der? Anonymkode: 967f8...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #10 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Hint, hva minner profilbildet mitt deg om En kokainsniffende snehvit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Hint, hva minner profilbildet mitt deg om Du minner ikke mye om Snøhvit du ass!!! Anonymkode: 967f8...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 5. mai 2017 #12 Del Skrevet 5. mai 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: En kokainsniffende snehvit? Vel tenke princesse, men okei Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du minner ikke mye om Snøhvit du ass!!! Anonymkode: 967f8...a18 Hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. mai 2017 #13 Del Skrevet 5. mai 2017 Anonym Bruker minner meg om sur smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Del Skrevet 5. mai 2017 27 minutter siden, QQbaby skrev: Vel tenke princesse, men okei Hvorfor ikke Fordi hun er så snill. Anonymkode: 967f8...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 5. mai 2017 #15 Del Skrevet 5. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun er så snill. Anonymkode: 967f8...a18 Vel jeg er også snill. Så vet du det. Kanskje jeg og snehvit ikke er så ulike allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #16 Del Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, QQbaby skrev: Vel jeg er også snill. Så vet du det. Kanskje jeg og snehvit ikke er så ulike allikevel Synes du får ufortjent mye hets på kg, jeg synes du er hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #17 Del Skrevet 5. mai 2017 Han anonyme brukeren som starter alle trådene om hvor unødvendige kvinner er minner om Viserys i Game of Thrones Broren til Daenerys altså. Anonymkode: 967f8...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå