AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Hei! Jeg har truffet en fyr en stund for sex. Vi har pratet litt frem og tilbake på SMS og sånt, men plutselig har det blitt helt stille. Han har ikke svart på de to siste meldingene jeg har sendt han og nå har jeg selv vært taus i et par dager. Fortsatt ikke hørt noe fra han. Så gutter, og jenter jeg ønsker veldig kontakt med han. Jeg liker han på mange måter og vil gjerne bli bedre kjent. Å sende et litt teasende nakenbilde på snap f eks og skrive "møtes igjen snart" hva tenker dere om det? Tror dere det vekker interessen igjen? Eller blir det desperat handling fra meg? Anonymkode: 0de01...baa
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det blir desperat ja, ukke gjør det. Anonymkode: b091a...7b3 6
Summer lady Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Ikke gjør det. Det blir bare enda verre for deg hvis han ignorerer den snapen/meldingen også. 5
MaxxMekker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har truffet en fyr en stund for sex. Vi har pratet litt frem og tilbake på SMS og sånt, men plutselig har det blitt helt stille. Han har ikke svart på de to siste meldingene jeg har sendt han og nå har jeg selv vært taus i et par dager. Fortsatt ikke hørt noe fra han. Så gutter, og jenter jeg ønsker veldig kontakt med han. Jeg liker han på mange måter og vil gjerne bli bedre kjent. Å sende et litt teasende nakenbilde på snap f eks og skrive "møtes igjen snart" hva tenker dere om det? Tror dere det vekker interessen igjen? Eller blir det desperat handling fra meg? Anonymkode: 0de01...baa Digg!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Siden han ikke har svart på noen dager, syns jeg ikke han fortjener en bootycall ass! Men det er bare min mening. Anonymkode: 43b07...584 7
ValarMorghulis Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Høres veldig desperat ut, ville ikke gjort det. Heller ventet og sett om han tok kontakt igjen før jeg evt. ville sendt noe slikt. Når du allerede har sendt to meldinger uten å få svar så høres det ut som han "ghoster" deg dessverre. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 31 minutter siden, ValarMorghulis skrev: Høres veldig desperat ut, ville ikke gjort det. Heller ventet og sett om han tok kontakt igjen før jeg evt. ville sendt noe slikt. Når du allerede har sendt to meldinger uten å få svar så høres det ut som han "ghoster" deg dessverre. Enig her. Vært utsatt for det selv av en fyr jeg var svært betatt av, synd de ikke bare kan sende en kort melding og bare si at de ikke lenger er Intr. Da hadde alt vørt vente enklere og vi hadde sluppet å leve med håpet😥 Anonymkode: 24ed5...cae 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 Billig og desperat. Han prioriterer deg ikke lenger og soner deg ut fordi han ikke tør å si rett ut at han ikke gidder mer eller har funnet noen mer spennende. Og fordi menn liker å ha en backup så ikke umulig at du hører fra han om en måned når han ikke får tak i noen andre, og unnskylder seg med at han har hatt mye å gjøre eller noe sånt piss men please ikke nedverdig deg til å ligge mere med han. Du har blitt ignorert to ganger av en du har delt ditt aller helligste med. Ikke synk lavere nå. Anonymkode: 1444b...d71 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #10 Skrevet 4. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har truffet en fyr en stund for sex. Vi har pratet litt frem og tilbake på SMS og sånt, men plutselig har det blitt helt stille. Han har ikke svart på de to siste meldingene jeg har sendt han og nå har jeg selv vært taus i et par dager. Fortsatt ikke hørt noe fra han. Så gutter, og jenter jeg ønsker veldig kontakt med han. Jeg liker han på mange måter og vil gjerne bli bedre kjent. Å sende et litt teasende nakenbilde på snap f eks og skrive "møtes igjen snart" hva tenker dere om det? Tror dere det vekker interessen igjen? Eller blir det desperat handling fra meg? Anonymkode: 0de01...baa Lær av dette og aldri ha sex med en mann før du har blitt mer kjent med han, med klærne på! Du har dessverre begynt i feil ende, og dermed er/var han ikke interessert i noe mer enn sex. Derfor skal du sile ut sånne menn, FØR du legger deg på rygg neste gang. IKKE send nakenbilde på snap, da bruker du jo sex for å bli kjent med han, hvorfor kan du ikke lære deg til å kutte ut sex til du vet mer hvor du står? Anonymkode: 4d7a1...e8d 5
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Da blir det muligens sex igjen. Du vinner neppe hjertet hans. Så dette blir ditt valg egentlig. Ønsker du noe mer bør du legge denne fyren bak deg og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har truffet en fyr en stund for sex. Vi har pratet litt frem og tilbake på SMS og sånt, men plutselig har det blitt helt stille. Han har ikke svart på de to siste meldingene jeg har sendt han og nå har jeg selv vært taus i et par dager. Fortsatt ikke hørt noe fra han. Så gutter, og jenter jeg ønsker veldig kontakt med han. Jeg liker han på mange måter og vil gjerne bli bedre kjent. Å sende et litt teasende nakenbilde på snap f eks og skrive "møtes igjen snart" hva tenker dere om det? Tror dere det vekker interessen igjen? Eller blir det desperat handling fra meg? Anonymkode: 0de01...baa Legg merke til at de eneste som svarer at dette er "billig" og "desperat" er kvinner. Det kan godt hende at dette vil få han interessert igjen, men da er det en fare for at han kun blir interessert i sex, og ikke noe annet. Det er ikke tvil om at mange menn ville satt pris på det, mens noen ikke vil sette pris på det. Den sjangsen er opp til deg. Anonymkode: 7ac17...6f2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 Dere har vært fuckbuddies, og ett nakenbilde vil vel heller forsterke hans inntrykk at du kun er ute etter noe fysisk. send ei melding og spørr om han vil være med å gå en tur, dra på kino eller noe lignende mer "kjæreste-aktig", og svarer han ikke så er han ikke interessert i det... en ting til: om du nå velger sende ett bilde, husk på at det bør være noe du tåler blir publisert på nett, for du vet aldri hva han gjør med bildet... uansett hvor privat du sender bildet, så er det fortsatt en fyr du faktisk ikke engang kjenner... Anonymkode: aa222...f69 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 Takk for svar alle sammen! Han slutta faktisk å svare da jeg spurte han om han tenkte det kunne blitt noe mer mellom oss.. Så det var auch! Jeg har tydeligvis tolket signalene fra han helt feil.. Sendte ikke bootycallbilde, men sendte en melding i går og spurte om han ville treffe meg igjen, og hvis ikke så ville det vært fint om han i hvertfall kunne si det.. Svarer han ikke nå så må jeg vel nesten bare gi faen? Er jo helt utrolig at en voksen mann ikke kan svare selv om det kanskje er ubehagelig! Anonymkode: 0de01...baa 2
_popcorn_ Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen! Han slutta faktisk å svare da jeg spurte han om han tenkte det kunne blitt noe mer mellom oss.. Så det var auch! Jeg har tydeligvis tolket signalene fra han helt feil.. Sendte ikke bootycallbilde, men sendte en melding i går og spurte om han ville treffe meg igjen, og hvis ikke så ville det vært fint om han i hvertfall kunne si det.. Svarer han ikke nå så må jeg vel nesten bare gi faen? Er jo helt utrolig at en voksen mann ikke kan svare selv om det kanskje er ubehagelig! Anonymkode: 0de01...baa Det er like utrolig som at en voksen kvinne kan i det hele tatt vurdere sende nakenbilde til en mann hun ikke kjenner meget godt...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #16 Skrevet 5. mai 2017 4 timer siden, _popcorn_ skrev: Det er like utrolig som at en voksen kvinne kan i det hele tatt vurdere sende nakenbilde til en mann hun ikke kjenner meget godt... Hvorfor? Så lenge man ikke har med ansiktet sitt eller unike tatoveringer så er det ingenting som knytter hun opp til bildet. Anonymkode: 7ac17...6f2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #17 Skrevet 5. mai 2017 Han var nok bare ute etter sex, så når du spurte om det fikk han muligens noia. Eller så tenker han seg om. Svarer han ikke nå kan du bare droppe han. Hvor gammel er han? Anonymkode: 9ce2e...baa
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #18 Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen! Han slutta faktisk å svare da jeg spurte han om han tenkte det kunne blitt noe mer mellom oss.. Så det var auch! Jeg har tydeligvis tolket signalene fra han helt feil.. Sendte ikke bootycallbilde, men sendte en melding i går og spurte om han ville treffe meg igjen, og hvis ikke så ville det vært fint om han i hvertfall kunne si det.. Svarer han ikke nå så må jeg vel nesten bare gi faen? Er jo helt utrolig at en voksen mann ikke kan svare selv om det kanskje er ubehagelig! Anonymkode: 0de01...baa Du har ikke tolket signalene helt feil...Du har opptrådt helt feil. Les ditt eget innlegg en gang til. Du begynner med å si at du har møtt en fyr en stund for sex. Og du vurderte å sende han et nakenbilde av deg selv, når han ikke har svarte deg på dine siste mld. Dvs ALT du har gjort, har jo vært seksuelt. Det er ikke sånn du blir kjent med en mann. Du begynner i feil ende. Lær deg til å bli kjent med en mann med klærne på først! Hvis du begynner med sex, er det veldig vanskelig å snu den. Da forbinder han deg bare med begjæret sitt, ikke hvem du er som person. Det tar TID for en mann å knytte seg emosjonelt til en kvinne, og den går ikke via kjønnet. Anonymkode: 4d7a1...e8d 4
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #19 Skrevet 5. mai 2017 På 4.5.2017 den 20.43, AnonymBruker skrev: Så gutter, og jenter jeg ønsker veldig kontakt med han. Jeg liker han på mange måter og vil gjerne bli bedre kjent. Å sende et litt teasende nakenbilde på snap f eks og skrive "møtes igjen snart" hva tenker dere om det? Tror dere det vekker interessen igjen? Eller blir det desperat handling fra meg? Har det rablet for deg ? Ikke send nakenbilder til noen som helst. Svarer han deg ikke er han ikke interessert og du fremstår som mildt sagt desperat og ender opp som leketøyet hans. At dere aldri lærer !
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #20 Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke tolket signalene helt feil...Du har opptrådt helt feil. Les ditt eget innlegg en gang til. Du begynner med å si at du har møtt en fyr en stund for sex. Og du vurderte å sende han et nakenbilde av deg selv, når han ikke har svarte deg på dine siste mld. Dvs ALT du har gjort, har jo vært seksuelt. Det er ikke sånn du blir kjent med en mann. Du begynner i feil ende. Lær deg til å bli kjent med en mann med klærne på først! Hvis du begynner med sex, er det veldig vanskelig å snu den. Da forbinder han deg bare med begjæret sitt, ikke hvem du er som person. Det tar TID for en mann å knytte seg emosjonelt til en kvinne, og den går ikke via kjønnet. Du burde bli psykolog ! Meget bra svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå