AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg vokste opp i en bygd. Flyttet fort som fy da jeg ble voksen og ferdig på vgs. Vil ikke tilbake heller. Jeg er der for å besøke familie. Men noen ganger, blir jeg forferdelig sur av å planlegge billigst måte å komme hit på. Det går ikke noe tog, bare buss. Det tar maaaaange timer. Og så skal man planlegge tilbake og da. Fy faen for et sted. Hvordan kan noen velge å bosette seg så jævla langt fra alt? De sier at det er dyrt å bo i Oslo. Det er ikke det. Oslo har super masse billig tilbud. Dette stedet her, har kun dyre ting, i det lille utvalget sitt. Og det koster å dra fra her. Det er jo i gokk det egentlig er dyrt?! Anonymkode: 60726...5dd
Millimani Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det er dyrt å bo i Oslo, dyrt å kjøpe bosted der. Når det kommer til barndomshjemmet ditt så er det opp til deg å dra dit eller ei. Foreldrene dine valgte å bosette seg der og det kan ikke du gjøre noe med. Mange liker faktisk å ha det sånn. Uansett; de bor vel ikke akkurat i f.eks. Australia, så det skulle ikke være så vanskelig. Ikke vanskeligere enn hva du gjør det til selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå