Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg har sletet litt med stoffskifte problemer i det siste og mistet ytre del av øyenbryn . Øyenbrynene mine var veldig tykke før nå er de blitt tynn.

Har dere noen tips hvor jeg enkelt kan ordne øyenbrynen mine? Før jeg går på byn osv. Uten at det skal være alt for lett å se det? Jeg fikk en øyenbrynsblyant av en vennine som jeg har midlertidig. Men av å til er det litt lett å se.

Noen?

Endret av squidboy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Permanent makeup.

Anonymkode: 84925...fd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øyenbrynsskygge gir ofte et mer naturlig resultat enn pen :) Og du kan prøve å farge øyenbrynene. Man har ofte litt lyst dun rundt så hvis du farger disse mørkere kan øyenbrynene se fyldigere ut. Fungerer på meg :) 

Anonymkode: 9d99f...47d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Permanent makeup.

Anonymkode: 84925...fd3

Har hørt det gir dårlig resultat. Jeg vil jo at det skal ligne mine ekte bryn

Hvordan gjør man det isåfall når jeg forsatt har endel øyenbryn men ytterkanten er forsvunnet/ blitt veldig tynt

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øyenbrynsskygge gir ofte et mer naturlig resultat enn pen :) Og du kan prøve å farge øyenbrynene. Man har ofte litt lyst dun rundt så hvis du farger disse mørkere kan øyenbrynene se fyldigere ut. Fungerer på meg :) 

Link? Har ingen peiling på sminke selvsagt

AnonymBruker
Skrevet

Microblading

Anonymkode: d9ecf...760

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med denne :) 

https://www.blivakker.no/product/bareminerals/3629/bareminerals-brow-color-brunette-0-28g-

Bruker denne øyenbrynsfargen. Varer i ca. 4 uker :) 

https://www.vita.no/depend-oyenbrynsfarge-brun-sort

Er de to det samme? Du sier det holder i 4 uker gjelder det begge eller bare den nederste? Går det ikke av når man dusjer osv?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, squidboy skrev:

Er de to det samme? Du sier det holder i 4 uker gjelder det begge eller bare den nederste? Går det ikke av når man dusjer osv?

Nei den øverste er sminke. Den går av med vask. Den nederste er hårfarge for bryn. Fungerer som vanlig hårfarge liksom :) Hårene blir farget, men det falmer litt da også byttes jo hårene ut. Så ca. 4 uker :) Går ikke av i vask.

Skrevet
37 minutter siden, squidboy skrev:

Hei. Jeg har sletet litt med stoffskifte problemer i det siste og mistet ytre del av øyenbryn . Øyenbrynene mine var veldig tykke før nå er de blitt tynn.

Har dere noen tips hvor jeg enkelt kan ordne øyenbrynen mine? Før jeg går på byn osv. Uten at det skal være alt for lett å se det? Jeg fikk en øyenbrynsblyant av en vennine som jeg har midlertidig. Men av å til er det litt lett å se.

Noen?

Du napper periferien men du trenger ikke forme de?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei den øverste er sminke. Den går av med vask. Den nederste er hårfarge for bryn. Fungerer som vanlig hårfarge liksom :) Hårene blir farget, men det falmer litt da også byttes jo hårene ut. Så ca. 4 uker :) Går ikke av i vask.

Tror jeg bestiller den øverste i svart om de har. Er det lett og påføre ? Jeg er jo mann med null erfaring

Skrevet
30 minutter siden, Maleficenta skrev:

Du napper periferien men du trenger ikke forme de?

? Skjønte ikke spm ditt. Eller svaret ditt:s

Skrevet
20 timer siden, squidboy skrev:

? Skjønte ikke spm ditt. Eller svaret ditt:s

Du napper håra som vokser utforbi men du trenger ikke shape bryna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...