AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg vet dette er sært, og derfor skriver jeg her. Må jo være noe galt med meg? Jeg har aldri hatt noe særlig til guttevenner, men de siste årene, jo eldre jeg har blitt, har jeg mer og mer ønsket guttevenner. Jeg vet ikke helt hvorfor... Kanskje fordi jentene på min alder bare blir mer modne og mer seriøse enn det jeg liker. Guttene er liksom alltid i godt humør, tuller konstant og er aldri seriøse - Det er noe jeg liker. Siden jeg aldri har hatt guttevenner, så klarer jeg heller ikke ha guttevenner nå. Jeg er på ingen måte ute etter å få kjæreste, men bare noen gutter jeg kan henge med og ha det gøy med, hvor ingen av oss er så seriøse og bare tuller. Vel, her er greia: Jeg blir utrolig deppa når jeg er ute med mine jentevenner og ser andre gjenger hvor begge kjønn er blanda. Blir så sykt sjalu når jeg ser andre jenter henge med gutter, og bare misunner dem og ønsker jeg kunne vært de. Merker liksom at når jeg er i blanda gjenger, så ønsker jeg å være mer med guttene fordi de er morsomt og sånt, men tør aldri gå til dem og snakke med dem. Redd for at de bare skal se på meg som rar og klein... Er det noen flere som har hatt det slik? Er jeg veldig sær som føler meg slik som dette??? Anonymkode: a942f...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg føler også dette. Er så digg å være med gutter. Slenge seg ned i sofaen til en kompis, spille, rape og prompe. Savner å bare kunne slenge meg på ryggen til en kompis når vi er ute og går og bare ha det gøy og le masse og ikke ta ting så seriøst. Anonymkode: 85be0...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Del Skrevet 4. mai 2017 Hvordan er forholdet til faren din? Anonymkode: 08299...860 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Del Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet dette er sært, og derfor skriver jeg her. Må jo være noe galt med meg? Jeg har aldri hatt noe særlig til guttevenner, men de siste årene, jo eldre jeg har blitt, har jeg mer og mer ønsket guttevenner. Jeg vet ikke helt hvorfor... Kanskje fordi jentene på min alder bare blir mer modne og mer seriøse enn det jeg liker. Guttene er liksom alltid i godt humør, tuller konstant og er aldri seriøse - Det er noe jeg liker. Siden jeg aldri har hatt guttevenner, så klarer jeg heller ikke ha guttevenner nå. Jeg er på ingen måte ute etter å få kjæreste, men bare noen gutter jeg kan henge med og ha det gøy med, hvor ingen av oss er så seriøse og bare tuller. Vel, her er greia: Jeg blir utrolig deppa når jeg er ute med mine jentevenner og ser andre gjenger hvor begge kjønn er blanda. Blir så sykt sjalu når jeg ser andre jenter henge med gutter, og bare misunner dem og ønsker jeg kunne vært de. Merker liksom at når jeg er i blanda gjenger, så ønsker jeg å være mer med guttene fordi de er morsomt og sånt, men tør aldri gå til dem og snakke med dem. Redd for at de bare skal se på meg som rar og klein... Er det noen flere som har hatt det slik? Er jeg veldig sær som føler meg slik som dette??? Anonymkode: a942f...563 Og hvor gammel er du? Det er ingen i voksen alder over 16 som "bare tuller". Anonymkode: c9cc2...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Del Skrevet 4. mai 2017 Kanskje du heller skulle få deg noen jentevenner som du faktisk liker å henge med? Jeg tenker at jenter som er av den oppfatning av gutter er bedre enn jenter som venner har store komplekser med seg selv som jente, og klarer ikke slappe av med andre jenter. Derimot elsker de oppmerksomheten de får hos gutter, (som egentlig ikke er så vennskapelig), der de føler de ikke må konkurrere om den. Jeg har hatt masse kule jentevenner, som er råe, morsomme, som ler seg skakk, promper og raper. Tøffe damer som spiller fotball, klatrer i fjell og drar på kajakkpadling. De som tror andre damer er så mye verre enn dem selv, har mye kvinneforakt i seg selv. Anonymkode: 73a9d...7c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Del Skrevet 4. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er forholdet til faren din? Anonymkode: 08299...860 Hva mener du? Tenker at vi har et helt normalt far-datter forhold... 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvor gammel er du? Det er ingen i voksen alder over 16 som "bare tuller". Anonymkode: c9cc2...64b Jeg er 18... Når jeg sier "bare tuller", så mener jeg ikke at de tuller hvert eneste sekund i døgnet, men mer slik at de ikke tar seg selv så høytidelig, kan være barnslige og bryr seg ikke like mye om hva andre tenker om dem. Dessuten utfordrer gutter jenter på helt andre områder enn jenter utfordrer jenter... Hvis du skjønner? 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du heller skulle få deg noen jentevenner som du faktisk liker å henge med? Jeg tenker at jenter som er av den oppfatning av gutter er bedre enn jenter som venner har store komplekser med seg selv som jente, og klarer ikke slappe av med andre jenter. Derimot elsker de oppmerksomheten de får hos gutter, (som egentlig ikke er så vennskapelig), der de føler de ikke må konkurrere om den. Jeg har hatt masse kule jentevenner, som er råe, morsomme, som ler seg skakk, promper og raper. Tøffe damer som spiller fotball, klatrer i fjell og drar på kajakkpadling. De som tror andre damer er så mye verre enn dem selv, har mye kvinneforakt i seg selv. Anonymkode: 73a9d...7c6 Uff, jeg har nok et stort problem med at jeg ikke har noen gode jentevenner. Han 2-3 og de er altfor voksne og ordentlige... Ellers tør jeg ikke bli kjent med flere fordi jeg hele tiden har en følelse av at ingen liker meg... Du har kanskje rett i at oppmerksomheten til gutter er litt fint å ha (men jeg mener ikke annet enn vennskap!), for da er det ikke konkurranse, men utfordring... Du er heldig som har hatt slike jentevenner, personlig har jeg aldri hatt det. Vær gang jeg prøver å tulle og ikke ta ting så veldig høytidelig så sier liksom vennene mine at jeg er barnslig og at jeg skal roe meg ned. Får aldri muligheten til å slippe meg løs med mindre jeg er alene på rommet mitt liksom... De gangene jeg har vært med gutter har det vært helt annerledes. Ikke bare har jeg sluttet å bry meg om hva andre mener om ditt og datt, men ejg har også kosa meg og generelt vært i bedre humør... Tror dog du har rett mtp. komplekser ang. meg selv... Anonymkode: a942f...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Del Skrevet 4. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Tenker at vi har et helt normalt far-datter forhold... Anonymkode: a942f...563 Jeg mener at noen ganger når man ikke har hatt en bra farsfigur leter man etter dette senere i livet. Enten at man har hatt en dum far som aldri forstod en, at man hadde en svak far som aldri beskyttet eller at man ikke hadde en far i det hele tatt. Også alt innimellom Anonymkode: 08299...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Del Skrevet 4. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som tror andre damer er så mye verre enn dem selv, har mye kvinneforakt i seg selv. Anonymkode: 73a9d...7c6 Glemte å nevne dette!!! Altså, jeg tror ikke damer er verre enn meg, og jeg har ikke noe kvinneforakt. Jeg koser meg med jenter også selvsagt, elsker å sitte å snakke og le om personlige ting med mine aller nærmeste. Ingenting er bedre enn en god jentekveld med pizza, godteri og skikkelig jentefilmer, men jeg tror jeg savner nærværet av gutter, fordi det er en helt annen stemning når man er med de... Skal jeg være ærlig så føler jeg at jeg meg som en taper mtp. at jeg nesten ikke kjenner noen gutter... Kan hende alt har med at jeg føler jeg vil bli "godtatt" av begge kjønn? Anonymkode: a942f...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Del Skrevet 4. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mener at noen ganger når man ikke har hatt en bra farsfigur leter man etter dette senere i livet. Enten at man har hatt en dum far som aldri forstod en, at man hadde en svak far som aldri beskyttet eller at man ikke hadde en far i det hele tatt. Også alt innimellom Anonymkode: 08299...860 Åja, vel jeg vet ikke helt hva eller hvordan jeg skal svare... Jeg har aldri hatt en skikkelig nærme forhold med pappa, men det har hatt mer med personligheten hans å gjøre. Han prøver jo så godt han kan liksom, og selvom jeg noen ganger blir skuffet over han, så klandrer jeg han liksom ikke for noe spesielt... Anonymkode: a942f...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #10 Del Skrevet 4. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at noen ganger når man ikke har hatt en bra farsfigur leter man etter dette senere i livet. Enten at man har hatt en dum far som aldri forstod en, at man hadde en svak far som aldri beskyttet eller at man ikke hadde en far i det hele tatt. Også alt innimellom Anonymkode: 08299...860 Men, de som da ser etter en farsfigur i livet sitt ville vel heller søke til eldre menn, menn som er mer seriøse og rolige og gir råd og veiledning osv? Ikke en som er barnslig og tuller og leker? Anonymkode: 57948...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #11 Del Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men, de som da ser etter en farsfigur i livet sitt ville vel heller søke til eldre menn, menn som er mer seriøse og rolige og gir råd og veiledning osv? Ikke en som er barnslig og tuller og leker? Anonymkode: 57948...d13 det handler nok mer om et savn i livet ditt, heller om hva en farsfigur er som stereotype Anonymkode: 08299...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Del Skrevet 5. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: det handler nok mer om et savn i livet ditt, heller om hva en farsfigur er som stereotype Anonymkode: 08299...860 Du har et poeng... Er nok et savn i livet mitt bare, men syns det er et skikkelig sært savn. Føler meg som en skikkelig taper Anonymkode: a942f...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #13 Del Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har et poeng... Er nok et savn i livet mitt bare, men syns det er et skikkelig sært savn. Føler meg som en skikkelig taper Anonymkode: a942f...563 Du er ikke en taper Men du burde få deg noen nye kvinnelige venner og. Noen som du har mer til felles mef. Og du kan sjekke aktivitetsvenner.no. Der er det både menn og damer som vil ha nye venner og venninnner Anonymkode: 87f7f...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå