AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg har et problem. Attrakteres til eldre menn. Guttene på min alder er bare veldig umoden. Vil helst han en mandig fyr. Men jeg ser selv ut som en 17-åring selv, er 21. Som vil si at de ser på meg som et barn. Hvordan se eldre ut? Anonymkode: 562ec...583
AnonymSjiraff Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Sett opp en tinderporfil, sett alderen til den gruppen menn du ønsker. Problem solved! 4
Tyrk40 Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Trenger jo nødvendigvis ikke å se eldre ut..De fleste finner vel ut hvor gammel du er uansett...Og finnes sider på internett også for de som liker eldre/yngre(agematch.com).....Like greit å bli godtatt for den man er,enn å lyve også...
Tyrk40 Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Er libertin torsdag ikveld på libertin.no :-) :-) :-)
herzeleid Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Så lenge du er moden ellers kan et "ungpike"-utseende i mange tilfeller telle positivt så ville ikke vært redd for det. Men det kan være lurt å vise at man mentalt er eldre enn man ser ut, og vise interesse, da mange nok vil være forsiktige med å gjøre noe fremstøt mot en kvinne som ser så ung ut.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem. Attrakteres til eldre menn. Guttene på min alder er bare veldig umoden. Vil helst han en mandig fyr. Men jeg ser selv ut som en 17-åring selv, er 21. Som vil si at de ser på meg som et barn. Hvordan se eldre ut? Anonymkode: 562ec...583 som noen allerede har skrevet, en profil på nettet kan gjøre trikset. du vil antageligvis få 1000-vis av henvendelser på uke. Du kan velge å vrake. Anonymkode: 29bb0...c05 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 gutt på 48 her. kunne ts pult meg? Anonymkode: 070e7...ea5
Gjest Wait for it Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: gutt på 48 her. kunne ts pult meg? Anonymkode: 070e7...ea5 Hun sier hun ser ung ut, ikke tilbakestående. Snurr inn snabelen kompis, og gå bort. Hun vil ha en moden mann, ikke en ekstra far.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 1 time siden, Wait for it skrev: Hun sier hun ser ung ut, ikke tilbakestående. Snurr inn snabelen kompis, og gå bort. Hun vil ha en moden mann, ikke en ekstra far. Hahah. Preach. Ts. Anonymkode: 562ec...583 3
Gjest Wait for it Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahah. Preach. Ts. Anonymkode: 562ec...583
ValarMorghulis Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Hørtes ut som meg dette. Etter min erfaring er det ikke så farlig at man ser ung ut så lenge man oppfører seg modent selv.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 10 minutter siden, ValarMorghulis skrev: Hørtes ut som meg dette. Etter min erfaring er det ikke så farlig at man ser ung ut så lenge man oppfører seg modent selv. Hva betegner du som moden i oppførselen da? Anonymkode: 562ec...583
ValarMorghulis Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betegner du som moden i oppførselen da? Anonymkode: 562ec...583 Vanskelig å si. Har aldri vært sånn typisk "jente-jente", så holder meg langt unna alt av drama. Fått høre at jeg er behagelig og avslappende å være rundt, noe de ikke er vant til av jenter på min alder. Vil også påstå at jeg har nokså god selvinnsikt, og reflekterer over ting før jeg kommer med mine meninger og uttalelser.
AnonymSjiraff Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 (endret) 12 minutter siden, ValarMorghulis skrev: Vanskelig å si. Har aldri vært sånn typisk "jente-jente", så holder meg langt unna alt av drama. Fått høre at jeg er behagelig og avslappende å være rundt, noe de ikke er vant til av jenter på min alder. Vil også påstå at jeg har nokså god selvinnsikt, og reflekterer over ting før jeg kommer med mine meninger og uttalelser. Tror det er helt greit å være jentejente også, det går vel på smak og behag. Men enig med alt det andre. Det er vel ting de fleste liker med en kjæreste uavhengig av alder på en selv og dama. Endret 5. mai 2017 av AnonymSjiraff
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: gutt på 48 her. kunne ts pult meg? Anonymkode: 070e7...ea5 Anonymkode: 9a06c...100 4
ValarMorghulis Skrevet 5. mai 2017 #16 Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Tror det er helt greit å være jentejente også, det går vel på smak og behag. Men enig med alt det andre, det er vel ting de fleste ser etter hos en kjæreste uavhengig av alder på en selv og dama. Ja, det har du nok helt rett i. Nevnte det bare fordi jeg har noen venninner som er veldig jentejenter, og har inntrykk av at det fort oppstår mye unødvendig drama rundt dem. Er selv jentete til en viss grad. Liker å pynte meg og se ordentlig ut, men har typiske gutteinteresser. Det er sant, tror mange ønsker det i en kjæreste. Man tiltrekkes vel ofte av folk som er ganske lik seg selv, derfor tror jeg ikke TS vil ha problemer med å finne en moden mann dersom hun selv er det.
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #17 Skrevet 5. mai 2017 På 4.5.2017 den 20.11, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem. Attrakteres til eldre menn. Guttene på min alder er bare veldig umoden. Vil helst han en mandig fyr. Men jeg ser selv ut som en 17-åring selv, er 21. Som vil si at de ser på meg som et barn. Hvordan se eldre ut? Glem det, vær deg selv. Det er personligheten din som teller for menn som er seriøse. Bare ta konsekvensene av at du ser ung og fin ut, det er nok av eldre menn der ute som er ulver som garantert vil rundlure deg om du ikke er observant. Ikke gi de noe som helst uten at de jobber hardt for deg, og se nøye på deres forhistorie før du lar deg engasjere.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 Når har det noen gang stoppet en mann? Herregud. Kom deg på Tinder så skal du se at du ikke kommer til å ha problemer med å finne deg noen. Anonymkode: 605ce...0a1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #19 Skrevet 6. mai 2017 Hva legger du i eldre menn? Ja 17 er en lei alder, forbinded med barn kan ikke engang drikke alkohol lovlig. men så fort du er 18 er det ikke like ille om du mener gutter på 25. Mener du voksne menn over 30 er det bare ekle creeps som går på en 18 åring, men når du nærmer deg 25 har du et mer akseptabelt tall for menn i alle aldre og da er det bare å nyte de gamle og erfarne 40++ mennene om det er det du vil så mye du vil! Anonymkode: c2428...cfc
solmåneogstjerner Skrevet 6. mai 2017 #20 Skrevet 6. mai 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i eldre menn? Ja 17 er en lei alder, forbinded med barn kan ikke engang drikke alkohol lovlig. men så fort du er 18 er det ikke like ille om du mener gutter på 25. Mener du voksne menn over 30 er det bare ekle creeps som går på en 18 åring, men når du nærmer deg 25 har du et mer akseptabelt tall for menn i alle aldre og da er det bare å nyte de gamle og erfarne 40++ mennene om det er det du vil så mye du vil! Anonymkode: c2428...cfc Hun er 21, men ser ut som hun er 17 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå