Tutta90 Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Hallo! Vet det finnes egen tråd for tolking av tester, men har enda ikke fått noe 'svar' så prøver lykken her:) Hadde en sa 31 mars, positive eggløsningstest(er) 17/18 apri. Etter min regning skal jeg ha mensen nå. Alltid fått ømme bryster flere dager før mensen, kan så vidt kjenne at de er litt ømme nå. Denne testen er ikke tester med morgen urin, og tok en test for 1 uke siden ca som viste klart negativ. Hva tror dere denne viser??🙈 Jeg Kan se en veldig svak strek
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Ser ingenting på det første bildet, svak, svak på andre, men ville testet på ny om noen dager så du er sikker før du slipper gleden løs. Anonymkode: bbe16...b78
altflyter Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Ville ikke satset alle penga mine på den testen der. Kjøp en ny om noen dager
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Den er poitiv! Strek er strek! Blir nok sterkere imorgen Anonymkode: 75465...88e 1
Tutta90 Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2017 Takk for svar🤗 Må bare krysse fingra å håpe på at en test om noen dager er sterkere!:) Vært prøvere i over 2 år, så ble så lei oss når vi mistet for litt siden. Hadde håpet vi slapp å gå igjennom prøverør, såå hadde blitt så glad om jeg/vi hadde hatt flaksen med oss nå🤗
Jolanda Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Jeg ser strek men er litt usikker på fagen. Strek er ikke nødvendigvis strek, den må være rosa og ikke grå. Men det er jo noe der, håper den blir sterkere
Frøkenfryd30 Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Jeg kan skimte noe, men ville tatt en CB. Har hatt falsk positiv på de testene der før, og vet også om flere som har hatt det :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå