AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Den er på den ene siden av haken over kjevebeinet. Ser ut som jeg har to haker eller en svær utvekst der. Den er større enn haka mi. Har virkelig ikke lyst til å ut av huset før den er borte, men det kan vel ta flere dager.. Prøvde å klemme på den for jeg trodde jeg så en gul tupp, men det kommer bare litt blank væske ut. Gjorde det vel bare enda verre. Noen tips til å få ned hevelsen asap? Is hjelper ikke av erfaring. Det ser helt jævlig ut. Anonymkode: 20f23...7c7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Isbiter? Pleier å kjøle ned hevelse.. Anonymkode: a1292...f57
Arabella Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Kjevebetennelse, tannbetennelse. Oppsøk lege først som sist.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Kanskje det ikke er en kvise? Anonymkode: df2ea...31c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Tynt lag med hydrokortison om det er en betent kvise. Hydrokortison er betennelsesdempende, men skal brukes med forsiktighet i fjeset. Men det må du mulig ut å skaffe da men... Anonymkode: f7c6f...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå