Gå til innhold

Dumme kvinner og smarte menn får mange barn - Kan dette være en tragisk blanding?

Anbefalte innlegg

Gjest flaggermuskongen
Skrevet (endret)

Det er fordi såkalt intelligente kvinner er uutholdelige. Dum og deilig funker, så lenge hun er emosjonelt og sosialt smart. 

Trenger ikke en dame for høy IQ. 

Endret av flaggermuskongen
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, flaggermuskongen skrev:

Det er fordi såkalt intelligente kvinner er uutholdelige. Dum og deilig funker, så lenge hun er emosjonelt og sosialt smart. 

bæsj <3

Anonymkode: 5ca18...df0

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bæsj <3

Anonymkode: 5ca18...df0

Love you already. Er du singel?

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men for å løse dette problemet så må jo smarte kvinner produsere mer barn ikke sant? Siden man kan tenke seg at barna blir dummere og dummere nå fordi de dumme kvinnene har fått styre showet for lenge etter at de smarte har fått flere og flere muligheter til å bruke tiden på å bli enda smartere?

Men da kommer en til neste problem: menn vil ikke ha smarte kvinner. (Dette gjelder selvfølgelig ikke meg siden jeg vil ha barn og derfor er dum og attraktiv) men jeg skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan med min begrensede IQ.)

Min teori er menn ikke kan fordra smarte kvinner, spesielt ikke som kjærester fordi menn trenger å føle seg overlegen kvinner fortsatt. Derfor får ikke smarte kvinner reprodusert de gode hodene sine og ikke fordi de ikke vil.

Det var letteer for dem å få partnere før for da var det mye lettere for de smarte damene og skjule at de var smart. 

http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0146167215599749?etoc=&

Anonymkode: 2b849...16c

Mange av oss reiser til storken i Danmark og sørger for å få reprodusert oss, men vi får ikke mange barn. Du har nok rett i at vi er mindre attraktive som partnere. Det er bare menn som er veldig trygge på seg selv som takler å være sammen med damer som er like smarte eller smartere enn dem. 

Anonymkode: b44f3...c85

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Love you already. Er du singel?

He-he, ja stor sannsynlig at hun er dum med et sånt svar. Men tar du virkelig sjansen på at hun er deilig?:laugh:

Anonymkode: cf9e1...afd

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

He-he, ja stor sannsynlig at hun er dum med et sånt svar. Men tar du virkelig sjansen på at hun er deilig?:laugh:

Anonymkode: cf9e1...afd

Man lever bare en gang. Kan leve med dum også. Bare hun er snill med meg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Studier viser også at opp til 70% mister opparbeidet rikdom ved andre generasjon og opp til 90% ved tredje generasjon. Så de mindre intelligente barna og barnebarna deres klarer ikke opprettholde den økonomiske dominansen.

Så på et vis så kan man se på det som naturlig og positiv omfordeling av ressurser. Hadde de sterkeste kunnet bygget seg til himmels, så hadde det vært liten sjans for resten og dermed ikke et gode for menneskerasen. http://time.com/money/3925308/rich-families-lose-wealth/

Anonymkode: 9ad86...88f

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, flaggermuskongen skrev:

Tror ikke du skal være redd for å bli nedrent av dem heller.

Anonymkode: a65cf...2e0

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal være redd for å bli nedrent av dem heller.

Anonymkode: a65cf...2e0

Sick burn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...