AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Har googlet og det virker som om de fleste mener at det er forbudt å ha kameraer der folk kler av seg, men synes jeg har sett kameraer i prøverom jeg? H&M har jo alltid sånne små dingser i hjørnet som lyser. Hva er det hvis det ikke er kameraer? Noen steder står det skilt også om at de filmer prøverommene, greit nok når de ifnormerer om det, men creepy likevel. Anonymkode: 6714b...5ce
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det er i såfall ulovlig. Se nederst på side 6 og øverst på side 7 https://www.datatilsynet.no/globalassets/global/04_veiledere/kameraovervakingsveileder.pdf Anonymkode: e2f29...ec8 1
skogsvandreren Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Om du ser lys som kan være kamera i prøverom bør du ta bilde av det og si ifra til butikkansatte som igjen kan ta kontakt med politiet. Garantert privatpersoner som evnt har satt opp, ikke butikkene 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 3 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Om du ser lys som kan være kamera i prøverom bør du ta bilde av det og si ifra til butikkansatte som igjen kan ta kontakt med politiet. Garantert privatpersoner som evnt har satt opp, ikke butikkene Det er det i alle H&M-butikker, i alle prøverommene jeg har vært i hvertfall. Små avlange hvite bokser med et lys på. Anonymkode: 6714b...5ce
skogsvandreren Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er det i alle H&M-butikker, i alle prøverommene jeg har vært i hvertfall. Små avlange hvite bokser med et lys på. Anonymkode: 6714b...5ce Jeg er nesten helt sikker på at det ikke er h&m som har satt det opp. Det er forbudt
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det i alle H&M-butikker, i alle prøverommene jeg har vært i hvertfall. Små avlange hvite bokser med et lys på. Anonymkode: 6714b...5ce Leste litt om det. Det er bevegelsessensorer som holder oversikt over om det er noen i prøverommet. Anonymkode: e2f29...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste litt om det. Det er bevegelsessensorer som holder oversikt over om det er noen i prøverommet. Anonymkode: e2f29...ec8 Aha, da så! Takk Anonymkode: 6714b...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå