AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Del Skrevet 4. mai 2017 På ulike diskusjonsforum og øvrige sosiale medier, ser jeg dette til stadighet. Det er alltid en flokk med selvutnevnte eksperter, forståsegpåere, kverulanter og halvveis "tilbakestående" personer som er så tøffe i trynet bak tastaturet. Klart at det må være rom for ytringsfrihet, men noen vet å være særdeles ufine og melke uttrykket for alt det er verdt, og mer til. Hva er grunnen til at noen holder på slik? Hadde de turt å stå ansikt til ansikt med andre, mens de liret av seg all dritten de slenger fra seg p nett? Anonymkode: e84c1...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Del Skrevet 4. mai 2017 Kommer an på. Jeg tror jeg kunne "made a living" ut av å oppføre meg som jeg gjør på nett. Skal sies at jeg er nok ikke den verste typen. Jeg er ikke en rasist som tror på konsiprasjonsteorier, lissom. Og jeg er nok verre andre steder enn kg. Har noen ganger tenkt på hvordan livet ville vært om alt jeg skrev på nett ble offentliggjort under mitt navn. Tror jeg måttet flytte. Men tror også at det ville vært en gullbillett til å få alle bøker og artikler skrevet i mitt navn, offentliggjort og solgt. Folk er nysgjerrige på de med sterke meninger og hvem de er. Se hvor mye rosabloggere tjener til tross for at innholdet deres er hjernedødt. Der er nok marked for hjernedøde internettkommentatorere også På mange områder tenker jeg at jeg kunne sagt ting ansikt til ansikt om noen hadde spurt meg. Men jeg sier ikke nødvendigvis hva jeg mener overalt. Det har ingen hensikt og ingen har spurt meg. På diskusjonsforum så spør man jo etter meninger. Jeg tror at folk som mangler andre impulser i livet sitt eller som har sine problemer kan bruke mer tid på å skrive krenkende utsagn. Hadde jeg hatt en fulltidsjobb som var givende, så hadde jeg ikke brukt så mye tid på å kommentere på hjernedøde ting Anonymkode: 2de90...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå