Gå til innhold

Når man er naiv og godtroende, hvordan klare å BRUKE hjernen..huske det!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke ting bør jeg være obs på, hva er det "sikre" tegnet på at fyren spiller noe han ikke er? 

Hvordan gjennomskue når han sier du er pen bare for å få av klærne dine, NÅR man faktisk er fornøyd med seg selv?

Hva er normal kontakt? 

uff....jeg føler meg bare så jævlig lurt og vil ikke bli det igjen. 

Føler meg skikkelig dum, naiv og billig!

hjelp noen...vær så snill

Anonymkode: 2a4fe...7ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å være en menneskekjenner er ikke noe man kan lære seg av å lese en oppskrift. Det lærer man av å være sammen med andre mennesker og det å være sensitiv for de rundt seg. 

Ikke ha sex før forhold er vel en grei regel om man ikke er menneskekjenner.

Anonymkode: 9eaff...a62

Skrevet

Man kan ikke gardere seg mot å bli lurt, men regelen om at handling teller mer enn ord er grei å forholde seg til . Samme med å bruke tid på å bli kjent med han. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det....over 1år faktisk. 

Ble gode venner. 

Men så etter sex, finito... 

MEN jeg sitter ikke og depper og hater menn, jeg føler bare at hvis jeg ikke får vridd hodet mitt ut av denne følelsen han har gitt meg, at ingen kan stoles på overhode så vil det gå ut over (kanskje), fremtidig "partner" ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En grei start er jo å si tol fyren at man har blitt såra og lurt før og orker ikke være gjennom det igjen og kaste bort tid på en som bare skal lure deg, så hvis han har noe folkeskikk og medlidenhet trekker han seg unna da om det er intensjonen hans. Og det aller viktigste er å bruke lang tid på å la han lære deg å kjenne. Ikke gi sex og ikke møt han i settinger der det kan risikere å bli seksuelt fokus , i maaaange måneder. Presser han deg eller forsvinner så var han bare ute etter en ting. Nyter han å henge med deg uten sex over tid og fortsatt jobber for å bli kjent med deg som person så er han mer interessert i personen deg og ikke bare å kapre nok en fitte :)

Anonymkode: 8d168...0b3

• Liker 2
Skrevet
På 4.5.2017 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Hvilke ting bør jeg være obs på, hva er det "sikre" tegnet på at fyren spiller noe han ikke er? 

Hvordan gjennomskue når han sier du er pen bare for å få av klærne dine, NÅR man faktisk er fornøyd med seg selv?

Hva er normal kontakt? 

Ikke hopp i sengen men noen som helst før det har gått en tid, inn i et forhold aller helst, da aller helst ekteskap som det aller tryggeste. Problemet løst. Inntil du innser at dette er til ditt eget beste er du dømt til å bli lurt x antall ganger til du eventuelt en gang treffer. 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En grei start er jo å si tol fyren at man har blitt såra og lurt før og orker ikke være gjennom det igjen og kaste bort tid på en som bare skal lure deg, så hvis han har noe folkeskikk og medlidenhet trekker han seg unna da om det er intensjonen hans. Og det aller viktigste er å bruke lang tid på å la han lære deg å kjenne. Ikke gi sex og ikke møt han i settinger der det kan risikere å bli seksuelt fokus , i maaaange måneder. Presser han deg eller forsvinner så var han bare ute etter en ting. Nyter han å henge med deg uten sex over tid og fortsatt jobber for å bli kjent med deg som person så er han mer interessert i personen deg og ikke bare å kapre nok en fitte :)

Så enkelt men allikevel så vanskelig, desperate mennesker som søker et forhold tror bare på noen ord, og "selger" seg alt for lett. Det er omtrent som å bli lettet av italienske lommetyver du betror å telle pengene dine på gaten i Milano.

• Liker 1
Skrevet
På 5/4/2017 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Hva er normal kontakt? 

"Billig"? Kanskje det er heller du som må jobbe med hvordan du ser på deg selv. Ha sex når du har lyst, ikke når du tror det er forventet, eller fordi han sier noe fint til deg. Vent hvis du ikke har lyst. Hvis du lett blir knyttet til en sexpartner, er det for eksempel lurt å vente litt. Jeg tror du merker det fort på en kar som bare ønsker seg en ting, for han er nok ikke så tålmodig at han vil vente særlig mange dater før han gir opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2017 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det....over 1år faktisk. 

Ble gode venner. 

Men så etter sex, finito... 

MEN jeg sitter ikke og depper og hater menn, jeg føler bare at hvis jeg ikke får vridd hodet mitt ut av denne følelsen han har gitt meg, at ingen kan stoles på overhode så vil det gå ut over (kanskje), fremtidig "partner" ...

Jeg tror dette er en ting som dere kvinner gjerne missforstår. Hvis han syntes du var et dårlig ligg så er det vel klart at han ikke vil fortsette, da han syntes dere er seksuelt ukompatibel. Uansett hvor lenge man venter kan man være seksuelt ukompatibel, og det er helt ok å avslutte et forhold med noen man ikke kan se for seg en seksuell fremtid med.

Anonymkode: a8f56...c1a

• Liker 1
Skrevet

Letteste og raskeste måten å finne ut om en mann er interessert i noe mer er hoppe til køys med en gang for så å invitere mannen med på noe hvor dere åpenbart ikke kan ende opp til sengs

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...