Gå til innhold

Pulsklokke

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Som ivrig treningsentusiast tenkte jeg at det var på tide å vurdere en pulsklokke..Kan noen her fortelle meg akkurat hvilke fordeler den har, om dere finner den nyttig, og hva slags funksjoner jeg trenger? Er ikke ute etter en superavansert en. Og hvordan virker egentlig en pulsklokke? :oops:

Noen tips til nettbutikker som selger gode, men ikke for dyre pulsklokker?

Og hva er en "self walk test"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde litt problemer med å finne nettbutikker med godt utvalg, men fant faktisk akkurat den modellen jeg ville ha (så på polarklokke.no og fant hvilken modell som passet best) på Grete Roedes nettsider! :ler: Jeg har aldri vært der inne før, og visste ikke at de hadde en nettbutikk engang. Den var forresten litt uoversiktlig, de opplyste ingenting om betalingsbetingelser eller leveringstid, så jeg får bite negler et par uker..

Har bestilt modellen A5, den er rimelig enkel, men tror den har alle funksjonene jeg trenger. Betalte 995,-

Skrevet

Har bestilt modellen A5, den er rimelig enkel, men tror den har alle funksjonene jeg trenger. Betalte 995,-

Har selv A5, og er veldig fornøyd. Den er grei å lære seg å bruke. Bare til å lese litt i bruksanvisningen og prøve seg fram. Husk bare å stille den inn så nøyaktig som mulig, vekt, alder, høyde osv. Ta gjerne den testen som finner ut hvilke form du er i. Så kan du jo etter noen måndeder ta den igjen og sjekke framskrittet. Kjøpte også hos grete rode, regningen kommer med klokken og du har en liten stund på deg å betale. Lykke til!
Skrevet

He, he, ga pulsklokke til mannen til jul, så nå har vi pulsen hans når han sitter og ikke gjør noe, når han spiser, når han går, når han sover (snittpuls på 32!!!)... Mangler bare pulsen på trening nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

viser denne type klokke hvor mye man går ned i vekt også?

Skrevet
viser denne type klokke hvor mye man går ned i vekt også?

Nope. Til det trenger du en vekt.

Skrevet

Men det finnes noen hvor du kan legge inn vekt slik at du kan følge med på hvor mye du har gått ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...