AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Dame 47 år, gift i 20. Mannen min har alltid hatt lite lyst. Prøvd onani både med finger og vibrator, men det gir meg ingenting. Det går for meg, raskt og kjedelig. Det er slitsomt og utbytte er marginalt. Prøvde en ny og kraftig leketøy i dag men den ga meg ingen glede. Bare en svak orgasme. Jeg trenger tips til onani som gir orgasmer av samme styrke som ved sex. Ved sex kan jeg få skikkelig sterke orgasmer. Men ved onani er det ingenting i forhold.. Anonymkode: 55e5b...d67
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Er omvendt med meg. De beste orgasmene har jeg oppnådd ved runking. Ved sex måtte jeg anstrenge meg for å komme. Er mann. Anonymkode: dc49f...af5
Gjest lipgloss Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 det går for deg raskt og så er det slitsomt ? Jeg ville prøvd å funnet g punktet hadde jeg vært deg kan også annbefale analplugg mens du onanerer
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 12 minutter siden, lipgloss skrev: det går for deg raskt og så er det slitsomt ? Jeg ville prøvd å funnet g punktet hadde jeg vært deg kan også annbefale analplugg mens du onanerer Hvordan er analplugg egentlig en fordel mens man onanerer? Hvordan funker det liksom? Ikke TS. ☺️ Anonymkode: 28a30...8fe
Gjest lipgloss Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 det er en plugg som du putter inn i anus de fås i forskjellige str og det kjennes utrolig godt. Når du får orgasme så blir det veldig sterkt og inntenst. Dette er noe som du må prøve for å finne ut om du liker,ikke sikkert du liker det med en gang men ikke gi opp. Pass på å bruke glidekrem som er beregnet dette
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Vibrator i anus er også digg. Sånn siden buttplug ble nevnt over her. Jeg har hørt bra greier om Womanizer, men jeg har aldri prøvd det. Selv bruker jeg ikke leketøy, men har to favorittgreier jeg gjør når jeg onanerer. 1: Bruker spytt/glidemiddel. Alltid. Jeg blir nemlig ikke så våt uansett hvor kåt. Så fører jeg to fingre opp i vagina, og stimulerer g-punkt. Varierer om jeg gjør en kom-hit bevegelse eller beveger fra side til side. Ofte runker jeg klitoris ved hjelp av hudfolden over den, ved å ta hudfolden mellom to fingre og så skyve "forhuden" nedover over klitoris og tilbake. Jeg lar det ikke gå med en gang, men jeg pirrer. Gjør til jeg neste kommer, for så å stanse opp med mer varsom stimuli, evnt ikke stimulere klitt på noen sekunder, bare innvendig. Sånn gjør jeg flere ganger, og jeg passer på at jeg puster godt, nesten som om jeg skulle stønnet, men jeg er ingen naturlig stønner, så det kommer ikke mye lyd fra meg. Når jeg da kommer, blir det eksplosivt. 2: Samme greia som over her, men når jeg kommer, så holder jeg pusten mens jeg presser "utover" nedentil. Det blir helt syyykt. Men det har skjedd at jeg har "squirtet" på denne måten... Eller tisset en liten sprut. Jeg vet ikke, men det er i så fall verdt det uansett. Anonymkode: 0ca98...bfc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vibrator i anus er også digg. Sånn siden buttplug ble nevnt over her. Jeg har hørt bra greier om Womanizer, men jeg har aldri prøvd det. Selv bruker jeg ikke leketøy, men har to favorittgreier jeg gjør når jeg onanerer. 1: Bruker spytt/glidemiddel. Alltid. Jeg blir nemlig ikke så våt uansett hvor kåt. Så fører jeg to fingre opp i vagina, og stimulerer g-punkt. Varierer om jeg gjør en kom-hit bevegelse eller beveger fra side til side. Ofte runker jeg klitoris ved hjelp av hudfolden over den, ved å ta hudfolden mellom to fingre og så skyve "forhuden" nedover over klitoris og tilbake. Jeg lar det ikke gå med en gang, men jeg pirrer. Gjør til jeg neste kommer, for så å stanse opp med mer varsom stimuli, evnt ikke stimulere klitt på noen sekunder, bare innvendig. Sånn gjør jeg flere ganger, og jeg passer på at jeg puster godt, nesten som om jeg skulle stønnet, men jeg er ingen naturlig stønner, så det kommer ikke mye lyd fra meg. Når jeg da kommer, blir det eksplosivt. 2: Samme greia som over her, men når jeg kommer, så holder jeg pusten mens jeg presser "utover" nedentil. Det blir helt syyykt. Men det har skjedd at jeg har "squirtet" på denne måten... Eller tisset en liten sprut. Jeg vet ikke, men det er i så fall verdt det uansett. Anonymkode: 0ca98...bfc Så hyggelig med seriøst svar. Ta tak i forhuden da på en måte? Sånn som menn gjør? Skal prøve det. Men anus er ikke noe for meg overhodet. Jeg blir glad for flere gode tips fra seriøse folk. Anonymkode: 55e5b...d67
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig med seriøst svar. Ta tak i forhuden da på en måte? Sånn som menn gjør? Skal prøve det. Men anus er ikke noe for meg overhodet. Jeg blir glad for flere gode tips fra seriøse folk. Anonymkode: 55e5b...d67 Ser at det kunne se ut som "runkegrep" som menn har, men jeg fører altså forhuden mellom pekefinger og langfinger, og gnir den ned over kllitoris. Anus er ikke for alle. Anonymkode: 0ca98...bfc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå