AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Har møtt en fyr og blitt skikkelig forelska. Desverre. Har prøvd å holde meg unna menn i årevis fordi jeg av og til for herpes/munnsår på munnen, og hvorenn jeg leser og går ser jeg så mye drittsnakk om folk med viruset. Jeg føler rett og slett at jeg blir satt i samme bås som spedalske, dødssyke mennesker. Hvordan gjør dere med munnsår det når det kommer til dating og kjærester? Lei av et liv uten kjærlighet, føler meg helt verdiløs. Anonymkode: 67a82...f79
Pringle Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det er forskjell på herpes oppe og herpes nede. Herpes 1, munnsår, er ikke noen kjønnssykdom, og smitter bare under utbrudd. Dessuten har vel 90% av befolkningen herpes 1-viruset i seg, de aller fleste uten utbrudd.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 34 minutter siden, Pringle skrev: Det er forskjell på herpes oppe og herpes nede. Herpes 1, munnsår, er ikke noen kjønnssykdom, og smitter bare under utbrudd. Dessuten har vel 90% av befolkningen herpes 1-viruset i seg, de aller fleste uten utbrudd. Takk for svar. Dette vet jeg da jeg har viruset selv, i dette tilfellet med utbrudd, men etter folk å dømme (inntrykket jeg sitter igjen med iaf.) spiller det ingen rolle om du har det "oppe" eller "nede". Anonymkode: 67a82...f79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå