Gå til innhold

Buttplug i rumpa - voldtekt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man våkner og oppdager at man har en buttplug i rumpa som sexpartneren har satt dit i løpet av natta uten å spørre om lov, har hun da voldtatt han?

Anonymkode: 42ad0...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har hun. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 66a38...0c5

• Liker 1
Skrevet

Ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva definisjonen av voldtekt er om dagen, men å stikke ting inn i åpeninger på en annen person mens den sover er ikke greit. Om det er q tips i øret eller dildo i vagina. Eneste tilfelle der slike ting er greit er om sexpartnerene har en avtale og enighet om at det er greit. Men om det skjedde med meg og noen jeg hadde sex jevnlig med, så hadde jeg snakket med personen. Jeg ville ikke anmeldt den, seksuelle misforståelser kan skje. Hadde muligens stanset ha sex med vedkommende. 

Jeg ville da ikke hatt sex med mennesker jeg ikke stolte på til og begynne med, for da risikerer man slike hendelser. jeg har aldri og har aldri tenkt å forsøke ONS

Anonymkode: 9582b...998

• Liker 4
Skrevet

Ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 8d4ca...75d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil.

Anonymkode: b51b3...df8

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan per definisjon ikke voldta, så nei.

Anonymkode: e4a51...7ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare deilig.

Anonymkode: df140...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på det som voldtekt, men det er definitivt grenseoverkridende.

Men når man sover sammen med sexpartnereren sin vil jeg jo tror at hensikten er god...? At det skal være pirrende? Uansett så har dette skjedd i sterk rus.

Anonymkode: 142a4...9bb

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man våkner og oppdager at man har en buttplug i rumpa som sexpartneren har satt dit i løpet av natta uten å spørre om lov, har hun da voldtatt han?

Anonymkode: 42ad0...3d6

Les straffelovens bestemmelser om seksuelle overgrep, så finner du svaret der. 

Anonymkode: e1016...2e2

Gjest Cicero
Skrevet

Nå vet jeg ikke den eksakte definisjonen, men det er vel noe som å utføre seksuelle handlinger mot noen som motsetter seg det eller ikke er i stand til å samtykke. 

Selv ville jeg ikke helt kalt det voldtekt. Er man sexpartnere alt er det vel heller en litt dum spøk, eventuelt et merkelig forsøk på å pirre personen. 

Skrevet

Nei

Gjest Axl Rose
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan per definisjon ikke voldta, så nei.

Anonymkode: e4a51...7ff

Slutt å lek deg. 

Ja hvis det ikke var planlagt på forhånd/han har godtatt at det kan skje på forhånd. 

Skrevet (endret)

Dette er et tilfelle som vil rammes av straffeloven § 292 første ledd bokstav c, som omhandler innføring av gjenstander i skjede- eller endetarmsåpningen.

Vilkåret er imidlertid at det har blitt begått under en voldtektshandling. Har vedkommende sovet vil tilfellet kunne rammes av straffeloven § 291 første ledd, som omhandler tilfellene hvor noen "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen". 

Har dette ikke hendt i forbindelse med voldtekt, vil det kunne rammes av straffeloven § 297, som omhandler seksuelle handlinger uten samtykke.

Endret av Frukthage
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si ja, det er tross alt penetrering og penetrering trenger ikke å være av et kroppslig legeme for å være voldtekt. Du var også bevisstløs som vil si at muligheten til samtykke ikke var der. 

Anonymkode: 32b27...c22

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror ikke at det er ikke voldtekt i det hele tatt.

Hvis jeg spør deg litt annerledes : "hva om sexpartneren din satte en dildo i fitta di mens du sov", er det voldtekt?

Han er din sexpartner, dvs dere har sex. Det er mange blir blir vekket av partneren (både jenter og gutter) mens ene prøver å ha sex. 

Jeg tror du skrev dette pga du fikk i anal. Om du fikk i fitta, hadde du sikkert IKKE skrevet dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...