Gå til innhold

Noen som nylig har vært innom KRAGSKOGEN legesenter i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bytte lege asap, og da til Kragskogen legesenter som ligger rett ved dit jeg skal flytte til i Oslo. 

Problemet er at jeg på legelisten.no leser fantastiske vurderinger av den ene fastlegen, og forferdelige vurderinger av vikaren. Men det fremkommer ikke tydelig verken der eller på nettsiden til legesenteret om den gamle fastlegen er tilbake eller ikke.

Jeg vil selvsagt ringe i morgen og høre men siden det er venteliste, vil jeg helst bytte med det samme. Så da hadde det vært fint hvis noen her har greie på det? :)

Anonymkode: 0d145...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk inne på helfo/helsenorge sine sider. Der står det om legen har vikar, og for hvilket tidsrom.

Anonymkode: f8b95...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk inne på helfo/helsenorge sine sider. Der står det om legen har vikar, og for hvilket tidsrom.

Anonymkode: f8b95...fc4

Det står ikke at han har vikar der, så da kan jeg altså stole på at det er den legen som er oppgitt, jeg vil få? 

Anonymkode: 0d145...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står ikke at han har vikar der, så da kan jeg altså stole på at det er den legen som er oppgitt, jeg vil få? 

Anonymkode: 0d145...a68

Vil tro det, men du kan jo uansett ringe og dobbeltsjekke. Under legene på mitt legekontor står det om det at de har vikar de som har det, og hvor stor denne stillingsprosenten til vikaren er. Og på hjemmesiden står det hvilke dager vikaren er der, og når den vanlige fastlegen er der.

Men legene skal jo oppgi om de har vikar, så jeg ville stolt på helfo. Annerledes om de bare er syk en uke liksom, og veldig midlertidig ikke er på kontoret selv. 

Anonymkode: f8b95...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...