AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jenta mi fortalte at flere av hennes venner "vaper" og det er både spennende morsomt og ufarlig. Man kan vape uten nikotin. Jeg kjenner jeg er skeptisk... jeg vet så lite om det... røyk og alkohol er totalt forbudt her i huset og jeg en streng mor. Hun er 15. Noen erfaringer/tips? Anonymkode: 20ada...d9f
Viktualia Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Man vet ikke altfor mye om å trekke inn den røyken i lungene, jeg ville ikke funnet på å bruke det til annet enn røykeavvennning.
Gjest Elseby13 Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Nei her i huset er det like uaktuelt som ordentlige sigaretter, snus og øl. Det er også 18-års grense på vape(e-sigaretter). Vær streng, ts.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 Det er foreløpig usikkert hvor "farlig" det er. Man er fortsatt litt usikker på hva dampen kan gjøre med lungene. Det er så klart ikke noe som er anbefalt å gjøre fordi det er morsomt. Det er vel i utgangspunktet ment som et verktøy for å slutte å røyke. Anonymkode: fbfb2...b65
Arabella Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 7 minutter siden, Meadow skrev: Vaping er? Electronic cigarette - Wikipedia 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Fullstendig uaktuelt. Prinsippet er jo det samme: man gjør seg avhengig av et idiotisk produkt, Snus, e-sigaretter og vanlige sigaretter er for de mindre intelligente . Anonymkode: 6185f...ab4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Ikke greit. Jeg er mor til en 16 åring, og her så er de som holder på med vaping, de som og snuser, drikker og øyker hasj. De blir sett ned på av de andre. Anonymkode: 6a47e...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå