Chiquita Skrevet 30. juli 2002 #1 Skrevet 30. juli 2002 Hei... Jeg tenkte at ettersom det er så mange "vel-vitende" jenter her inne, så lurer jeg på om dere vet av et kjempefint og romantisk hotell i Trondheimsområdet....??? Jeg driver og planlegger en romantisk helg for meg og min kjære, og det mest naturlige stedet for oss å dra er til Trondheimsområdet... (Bor ikke så forferdelig langt unna) Jeg ønsker å gi oss begge en avslappende helg, som kan være "opp løftende" for forholdet... (Vi har ikke problemer, men det kan jo være godt med noe "nytt" alikevell...) Er det forresten noen "aktiviteter" som dere kan anbefale, eller...??? (Bortsett fra kino og romantisk middag) Blir kjempeglad for å "høre" fra dere.... Klem fra
-hild Skrevet 30. juli 2002 #2 Skrevet 30. juli 2002 spise reker i Ravnkloa, ta en tur utpå Munkholmen, ta en kopp kaffe på Bakklandet og en is på Nordre... Trondheim byr på masse for forelskede par - selv hadde jeg min første date med min samboer på Frati i Munkegata - der har de god italiensk mat til en pen pris. Når det gjelder hoteller er jeg litt blank - det er mange å velge i - Norrøna ligger midt i smørøyet (Munkegata), men jeg vet ikke hvor romantisk det er der.
Stinemor Skrevet 30. juli 2002 #3 Skrevet 30. juli 2002 Jeg har vært endel i Trondheim i jobbsammenheng og har vært på noen av hotellene i Tr.heim og det jeg liker best og anbefaler er nok hotell Britannia: http://www.britannia.no/ Ellers så har du jo Royal Garden som alle kjenner til http://www.radisson.com/trondheimno_royalgarden Det er MANGE hoteller i Tr.heim, Hotell Tr.heim og Hotell Residens ligger like ved Tr.heim torv. Kanskje noen som er mere kjent i Tr.heim har flere forslag enn hva jeg har................men jeg holder som sagt en knapp på Britannia! Lykke til - og kos dere! Klem fra Stinemor
Stinemor Skrevet 30. juli 2002 #4 Skrevet 30. juli 2002 Jeg anbefaler også Frati - kjempegod mat, ikke så veldig dyrt og kjempekoselig lokale!
Gjest Rose, ikke innlogget Skrevet 30. juli 2002 #5 Skrevet 30. juli 2002 Gå på "Mormors stuer" - nydelig kafe som ligner en bestemorstue med nydelige, hjemmebakte kaker. På onsdager er det kakebuffet - for noen skarve tiere får du spise så mye du vil : ) Tyholttårnet, restaurant (Egon) 70 meter oppe i været som roterer en runde i løpet av en time. Bakklandet - et must. F.eks. kaffe Gåsa. Solsiden - trendy med yrende folkeliv og mange ulike kafeer. Ta båten over til Munkholmen, se Nidarosdomen....
Gjest svenskbrud - ej inloggad Skrevet 30. juli 2002 #6 Skrevet 30. juli 2002 mmmmm... mitt bästa minne (ett av dem) av Världens bästa stad är att sitta nere i hamnen och äta fiskekaker och dricka päronbrus!! mmmm... ack minnen!! Sedan kan även jag rekommendera en tur till Bakklandet, underbart fint!!
Gjest Solskinn Skrevet 30. juli 2002 #7 Skrevet 30. juli 2002 Mange gode forslag her. Vil bare anbefale Bakeriet Home Hotell, ligger like ved Olavskvartalet, et lite, intimt og veldig hyggelig hotell. Dessuten tror jeg de har veldig hyggelige priser på helgene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå