Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg har tenkt på de siste dagene: hvorfor er det så mange lubne og overvektige jenter/kvinnfolk i Norge? Har lagt spesielt merke til det nå som det blir varmere og flere begynner å gå i shorts og singlet. 8/10 som går forbi meg er i kategorien lubben eller overvektig. Selvfølgelig finnes det dem som er overvektig grunnet sykdom, men det kan ikke gjelde så stor del av befolkningen vel? I land i Asia og i sør-Europa er folk flest slanke, hvorfor er det ikke sånn her i Norge? Er folk i Norge så late og spiser til det er tomt? Det er ikke bra for helsen!

Anonymkode: c87ff...c12

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Njuta
Skrevet

Det er sånne idiotiske innlegg som gjør at jeg gruer meg til sommeren. Nettopp pga slike forutinntatte, dømmende personer som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Sto bak to unge gutter på butikken tidligere i dag, det var mye "junk in da trunk" der gitt. Så kanskje du burde generalisere litt mindre og ikke diskriminere menn så mye som du gjør her? De er tjukke de også! 

Anonymkode: 9fb35...399

• Liker 26
Skrevet

Så du mener at det kun er overvektige kvinnfolk? Hva med oss menn da? Smartass...

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

1. Norge er kaldere enn Asia og Sør-Europa, som gjerne gjør at vi "biologisk sett" har litt mer fett på kroppen eller er kraftigere bygd. Dette er uansett ingen grunn til overvekt.

2. De vestlige landene lider av en overvekts epidemi for øyeblikket. Mye overspising og usunne matvarer.

Anonymkode: 2d927...829

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Njuta skrev:

Det er sånne idiotiske innlegg som gjør at jeg gruer meg til sommeren. Nettopp pga slike forutinntatte, dømmende personer som deg.

Bare drit i det, han skriver dette kun for å lage kvalm. Gled deg til sommeren å gå som du vil🙄

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ja er bare kvinnfolk som er lubbne her i landet 🙄 Hva med å passe dine egne saker? Kanskje de faktisk har kommet så langt i livet at de driiiiiter i hva en fremmed måtte mene? :P jeg er lubben sjøl, men skulle jeg tenkt på hva alle andre rundt meg hadde tenkt så kunne jeg ikke gått ut døra :P Jeez :P 

Anonymkode: ec97d...a7e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Norske menn er tykkere enn norske kvinner. 

Overvekt er problem i de fleste vestlige land i dag, grunnet lett tilgang på usunn mat. I det store og hele kommer Norge godt ut i Vesten, selv om det også her er et økende problem.

Så tror jeg det kommer an på hvor du bor. Jeg bor i Oslo, og de aller fleste jeg kjenner er slanke. Går du rundt på Frogner er det flere slanke kvinner enn overvektige.

Anonymkode: e33f1...edb

• Liker 6
Gjest Ari Loys
Skrevet (endret)

Jeg tror nok min generasjon må ta mye av skylda for det her. Vi trodde vi gjorde unge jenter en tjeneste da vi prøvde å lære dem at det å være tjukk også kan være vakkert. Vi innså rett og slett ikke at visse aspekter ved attraksjon er uforanderlige, og at vi i bunn og grunn dømte disse jentene til et liv som midlertidige feltmadrasser for menn som egentlig ser seg om etter noe bedre. I tillegg lærte vi dem at man ikke behøver å ta tak i sine problemer, men i stedet kan surfe på en bølge av medynk og sympati, uten å innse at medynk og sympati aldri vil bli regnet som attraktivt. På vegne av min egen generasjon kan jeg derfor ikke gjør annet enn å beklage for alle livene vi ødela, selv om intensjonene våre var gode som gull.

Endret av Ari Loys
AnonymBruker
Skrevet

Er overvektige/lubbne damer OG menn over alt. Trist i grunnen :sukk:

Anonymkode: 3662b...4ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi kvinner er lei av at menn tror kvinner ånder og lever for å være attraktiv for de, så de har begynt å gi faen. 

Anonymkode: cec0a...a58

• Liker 15
Gjest Cicero
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner er lei av at menn tror kvinner ånder og lever for å være attraktiv for de, så de har begynt å gi faen. 

Anonymkode: cec0a...a58

Så da kjører man sin egen helse i grøfta i samme slengen. Fantastisk logikk! 

Folk er feite fordi vi har tilgang på jævlig mye drittmat og fordi vi sitter på ræva i altfor stor grad. Så har du veldig mange kvinnfolk som har falt for "self love" konseptet, hvor man stikker fingrene i ørene når noen nevner helsa og viser til "forskning" som sier at å veie tredobbelt av normalvekten din er sunt og flott. Noen gir nok også blanke faen. At mange overhodet ikke takler motgang spiller også inn, og så har du selvsagt de som grunnet medisiner eller sykdommer har vansker for å holde vekta nede. 

AnonymBruker
Skrevet

Tro det eller ei, men overvekt og lubbenhet er naturens måte å verne sterke gener 

Anonymkode: fbf0a...d87

• Liker 3
Gjest Njuta
Skrevet
28 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Bare drit i det, han skriver dette kun for å lage kvalm. Gled deg til sommeren å gå som du vil🙄

Tusen takk,  den kommentaren varmet! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sammensatt greie med ulike komponenter. Psykologiske hos den enkelte person,  psykososiale, biologiske, og kulturelle. 

Når du spør om forskjellen mellom sør-europeere og nordmenn vil det være nærliggende å se på det kulturelle aspektet. Nordmenn og sør-europeere har ulik matkultur. 

Anonymkode: ca0a3...3ae

Skrevet

De trøstespiser fordi de møter gutter som deg....

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lubben fordi jeg elsker smågodt bla, spiser mer enn jeg forbrenner sånn generelt. Men jeg trener og beveger meg ofte, så da driter jeg egentlig i de ekstra kiloene. 

Anonymkode: 8bf01...85b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei, men overvekt og lubbenhet er naturens måte å verne sterke gener 

Anonymkode: fbf0a...d87

Enig i dette, så lenge man spiser sunt og ikke overspiser så er det helt greit å ha et par kilo for mye. 

Anonymkode: 2d927...829

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg har tenkt på de siste dagene: hvorfor er det så mange lubne og overvektige jenter/kvinnfolk i Norge? Har lagt spesielt merke til det nå som det blir varmere og flere begynner å gå i shorts og singlet. 8/10 som går forbi meg er i kategorien lubben eller overvektig. Selvfølgelig finnes det dem som er overvektig grunnet sykdom, men det kan ikke gjelde så stor del av befolkningen vel? I land i Asia og i sør-Europa er folk flest slanke, hvorfor er det ikke sånn her i Norge? Er folk i Norge så late og spiser til det er tomt? Det er ikke bra for helsen!

Anonymkode: c87ff...c12

Det er like mye mannfolk som er overvektige, men du legger vel naturlig nok merke til kvinner og ikke menn ;) Kvinner går i shorts og da ser du fort om de er store eller ikke. Hadde du røska av t-skjorta på alle menn rundt omkring så er jeg sikker på at det hadde vært like stor prosent av menn med for stor kulemage som jenter med for store lår ;) 

Anonymkode: d56be...a1c

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...