Gjest Utlogget! Skrevet 26. desember 2004 #1 Skrevet 26. desember 2004 Jeg jobber som hudpleier, er ikke organisert (organiserer meg ikke i frykt for å miste jobben) og jobber 6 dager i uka fast, minimum 7 timer daglig og maksimum 10 timer daglig - aldri noen fast matpause, ingen pauser. Ingen provisjon og ikke noe ekstratillegg for kvelds - helge - og julejobbing. (jobber fast hver eneste lørdag, har liksom aldri helg og aldri ferie). Gikk opp i lønn til 100 kr/timen for noen uker siden. Fikk unfluensa nylig og fikk beskjed om å komme på jobb uansett, for det lønte seg ikke for de å ansette vikar... Samtidig er vi underbemannet på jobben, og det er bare stress og styr. Hva skal man gjøre med sånt, vet jo at jeg blir utnytta men vil ikke komme i noen tvister heller. Noen andre hudpleiere som har det slik? Eller i andre yrker?
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #2 Skrevet 26. desember 2004 Da vil det jo være dummest av de og sparke deg når du er organisert.. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med noe annet... Men høres jo ikke noe særlig ut