Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at denne kan festes i sengen (isåfall hvordan)?

Eller har den bare 4 låsbare hjul?

Stoler ikke på at sengen ikke glir unna bare med leste hjul, og vil jo helst ha sengen låst til sengen på et vis.

Hvordan  har dere med bedside crib løst dette?

Anonymkode: bc1c0...4ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den kan ikke festes til sengen, men har låsbare hjul ja. Men har man litt glatt gulv så glir den unna uansett. Jeg har skubbet dobbeltsengen inntil slik at den står fast mellom den og veggen.

Anonymkode: e9fde...e7b

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg har denne og hadde gått for en annen, som f.eks Chicco. Den kan brukes som reiseseng i tillegg. Og Troll kan ikke festes til sengen, men har fire låsbare hjul. Det holdt ikke her, så babyen vår falt ned mellom sengene da han var 4,5 mnd. Han lå rett og slett så urolig at han greide å skubbe unna sengen..

Skrevet

Vår sov i Sleepyhead babynest i denne bedside criben, med ene siden åpen mot vår seng, fungerte kjempebra! Når nestet ble for lite fjernet vi det og brukte criben helt til vi begynte å rulle. Sov ikke så urolig så det gikk kjempefint. Byttet til sprinkelseng etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Den står ikke fast selv om hjulene er låst. Litt selvsagt, men ikke godt. Den fungerer likevel greit synes jeg. Vi bruker den nå. De første månedene låste vi hjulene og hadde den inntil vår seng med den ene siden ned. De siste par mnd (babyen er nå 6 mnd) har jeg begynt å ta opp siden litt når han sover slik at han ikke ruller utfor. 

Anonymkode: 90de5...07a

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Bare for å ha sagt det, så har vi vært superfornøyde med konseptet ammeseng altså. Skulle bare hatt en som kunne festes i sengen. Nå har vi festet den med lastestropper.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Bare for å ha sagt det, så har vi vært superfornøyde med konseptet ammeseng altså. Skulle bare hatt en som kunne festes i sengen. Nå har vi festet den med lastestropper.

Ser for meg at vi gjør det samme, og fester stropper mellom sengene :)

Gjest Geirfuglen
Skrevet
På 4.5.2017 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at vi gjør det samme, og fester stropper mellom sengene :)

Bare ser ikke så pent ut. :P

Skrevet
23 timer siden, Sheherasade skrev:

Kan denne kjøpes i Norge, eller bestilte du på nett fra utlandet?

Jeg kjøpte den brukt på finn.no. Vet ikke hvor hun hadde kjøpt den igjen :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...