AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Gjør det noe at penisen min har en bananform ut mot venstre? Er det slik at noen liker det? M24 Anonymkode: 51f0a...796
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Det gjør ingenting i det hele tatt Anonymkode: 9e759...c2d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Det gjør ingenting, hadde jeg ikke tenkt over engang! Som vaginaer og kjønnslepper kommer i alle varianter, størrelser og vinkler gjør jo peniser også, så skev penis er helt normalt. Faktisk kan det være en stooor fordel i rett sexstilling, bøyde peniser hsr mye større sjanse for å stiumlere g punktet til damen enn en rett penis Jeg hadde nok bedt deg tatt meg bakfra i skje hver morgen og kveld fra den siden penis bøyer opp. Går buen mot høyre knull meg fra høyre side bakfra mmm! Trenger ikke være bakfra for å stimulere g punktet med bøyd penis heller, forfra også om jeg får lagt meg litt på siden liksom. Anonymkode: 44694...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 55 minutter siden, Strixa skrev: Så lenge den funker er alt greit. Det gjør den så absolutt, håper jeg. Men kunne godt vært mindre. Anonymkode: 51f0a...796
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør ingenting, hadde jeg ikke tenkt over engang! Som vaginaer og kjønnslepper kommer i alle varianter, størrelser og vinkler gjør jo peniser også, så skev penis er helt normalt. Faktisk kan det være en stooor fordel i rett sexstilling, bøyde peniser hsr mye større sjanse for å stiumlere g punktet til damen enn en rett penis Jeg hadde nok bedt deg tatt meg bakfra i skje hver morgen og kveld fra den siden penis bøyer opp. Går buen mot høyre knull meg fra høyre side bakfra mmm! Trenger ikke være bakfra for å stimulere g punktet med bøyd penis heller, forfra også om jeg får lagt meg litt på siden liksom. Anonymkode: 44694...9d2 Hehe, deilig. Takk for tips. Anonymkode: 51f0a...796
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør ingenting i det hele tatt Anonymkode: 9e759...c2d Den er vel greit når den ikke er for lang og tykk? Er den for stor og bøyd i tillegg hjelper det ikke på? 🙄 Anonymkode: 51f0a...796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå