Gå til innhold

Noen som liker det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det noe at penisen min har en bananform ut mot venstre? Er det slik at noen liker det? :) 

M24

Anonymkode: 51f0a...796

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ingenting i det hele tatt :) 

Anonymkode: 9e759...c2d

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Så lenge den funker er alt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ingenting, hadde jeg ikke tenkt over engang! 

Som vaginaer og kjønnslepper kommer i alle varianter, størrelser og vinkler gjør jo peniser også, så skev penis er helt normalt. Faktisk kan det være en stooor fordel i rett sexstilling, bøyde peniser hsr mye større sjanse for å stiumlere g punktet til damen enn en rett penis :) Jeg hadde nok bedt deg tatt meg bakfra i skje hver morgen og kveld fra den siden penis bøyer opp. Går buen mot høyre knull meg fra høyre side bakfra mmm!  Trenger ikke være bakfra for å stimulere  g punktet med bøyd penis heller, forfra også om jeg får lagt meg litt på siden liksom. 

Anonymkode: 44694...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Strixa skrev:

Så lenge den funker er alt greit.

Det gjør den så absolutt, håper jeg. Men kunne godt vært mindre. 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ingenting, hadde jeg ikke tenkt over engang! 

Som vaginaer og kjønnslepper kommer i alle varianter, størrelser og vinkler gjør jo peniser også, så skev penis er helt normalt. Faktisk kan det være en stooor fordel i rett sexstilling, bøyde peniser hsr mye større sjanse for å stiumlere g punktet til damen enn en rett penis :) Jeg hadde nok bedt deg tatt meg bakfra i skje hver morgen og kveld fra den siden penis bøyer opp. Går buen mot høyre knull meg fra høyre side bakfra mmm!  Trenger ikke være bakfra for å stimulere  g punktet med bøyd penis heller, forfra også om jeg får lagt meg litt på siden liksom. 

Anonymkode: 44694...9d2

Hehe, deilig. Takk for tips. :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ingenting i det hele tatt :) 

Anonymkode: 9e759...c2d

Den er vel greit når den ikke er for lang og tykk? Er den for stor og bøyd i tillegg hjelper det ikke på? 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...