Gå til innhold

Er ikke bra nok...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama sier hun optimalt foretrekke større penis enn min og sier jeg kan bli litt for liten til tider. Tips til hva jeg kan få gjort?

Anonymkode: 29ae5...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du kan bytte dame. Dersom hun er veldig negativt innstilt, vil det være vanskelig å få henne til å tenke annerledes. Og mye av dette med størrelse ligger på det mentale. Tenning. 

2. Du kan bli en jævel med tunge og fingre. Forspill. Få henne til å glemme at hun egentlig er litt misfornøyd. Minne henne på at hun vil tilpasse seg etterhvert, og at hun kan ta knipeøvelser. I tillegg har du masse leketøy dere kan leke med. Sleeves og dildoer, dersom hun vil savne å bli fylt opp. I tillegg kan dere eksperimentere med puter og stillinger for å finne ut hva som passer for dere. 

Og husk. Penis alene er kun en liten del av sexen. Uansett hvor stor den er. 

• Liker 1
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Finne en ny dame med litt emosjonell og sosial intelligens.

Eller så kan du bare begynne putte den i toern, siden den er for liten. Får vel plass der, eller?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sphere skrev:

1. Du kan bytte dame. Dersom hun er veldig negativt innstilt, vil det være vanskelig å få henne til å tenke annerledes. Og mye av dette med størrelse ligger på det mentale. Tenning. 

2. Du kan bli en jævel med tunge og fingre. Forspill. Få henne til å glemme at hun egentlig er litt misfornøyd. Minne henne på at hun vil tilpasse seg etterhvert, og at hun kan ta knipeøvelser. I tillegg har du masse leketøy dere kan leke med. Sleeves og dildoer, dersom hun vil savne å bli fylt opp. I tillegg kan dere eksperimentere med puter og stillinger for å finne ut hva som passer for dere. 

Og husk. Penis alene er kun en liten del av sexen. Uansett hvor stor den er. 

Takk for tips! :) skal bli en enda bedre jævel med fingre og tunge. Vet hun hadde en veldig stor en før meg så tar litt tid å venne seg til meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Finne en ny dame med litt emosjonell og sosial intelligens.

Eller så kan du bare begynne putte den i toern, siden den er for liten. Får vel plass der, eller?

Haha joa....

Har prøvd, men der sier hun jeg er for stor. 

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha joa....

Har prøvd, men der sier hun jeg er for stor. 

Så du er både for stor og for liten....

Jepp, høres ut som noe en kvinne kunne funnet på å si. Aldri fornøyd. Følg rådene til Sphere du, han er dreven.

Eller så kan du jo finne et nytt kvinnemenneske da, om hun ikke er fornøyd med tingenes tilstand. Men jeg må spørre deg, hvordan påvirkes du av å høre noe sånt? Er sexen god nok for deg? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! :) skal bli en enda bedre jævel med fingre og tunge. Vet hun hadde en veldig stor en før meg så tar litt tid å venne seg til meg. 

Veldig god holdning. Det tar tid om han var veldig mye større. FF'en min gikk fra en som var minst 3 ganger så stor som meg og rett til meg. Det fungerte bra det også. Men hun hadde også en holdning om at dette skulle bli deilig uansett. Og det ble veldig deilig. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Finn ut om du kan være i et forhold hvor du kjenner deg utilstrekkelig. Hvis ikke; ny dame. 

Anonymkode: 38a30...969

AnonymBruker
Skrevet

Knull henne i stillinger som gjør at du treffer hennes punkter bedre , bli god på slikking og fingring eller bruk leketøy. 

Ingenting galt å ha en penis som ikke er kompatibel med hennes vagina, hun elsker eller tenner ikke noe mindre på deg av den grunn men sex skal jo være like digg for begge så da må dere prøve andre metoder for at hun skal få noe ut av det også. Forsåvidt trenger de fleste damer fingring på klitt og slikking på klitt for å komme uansett , og uansett om penisen er stor eller liten så syns ikke du skal henge deg opp i penisen din eller ta det personlig! 

Anonymkode: ff2b3...0e5

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Så du er både for stor og for liten....

Jepp, høres ut som noe en kvinne kunne funnet på å si. Aldri fornøyd. Følg rådene til Sphere du, han er dreven.

Eller så kan du jo finne et nytt kvinnemenneske da, om hun ikke er fornøyd med tingenes tilstand. Men jeg må spørre deg, hvordan påvirkes du av å høre noe sånt? Er sexen god nok for deg? 

Haha, heller aldri følt meg for liten for andre. Den er grei den, men kunne gjerne vært bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 2d842...13f

• Liker 1
Skrevet

slå opp å finn deg ei ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...