AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Puh. Har en type litt i kikkerten, vi er på hils, han er alltid smilende og hyggelig, men vi kjenner hverandre ikke. Han er singel. Har vært det i noen år. Hvordan kan jeg prøve å få dette til å utvikle seg? Har hørt fra folk han kjenner at han er litt sjenert før han blir kjent med folk, så han kommer ikke til å ta noe initiativ... What to do? Tips? Når vi møtes er det gjerne i anledning felles hobby, og det er mange andre til stede. Hvordan kan jeg bli kjent med denne mannen? Kan man legge til noen som venn på fb på så "tynt grunnlag"? Er det teit å spørre han rett ut om han vil finne på noe en gang? Hjelp? Anonymkode: d98bb...01d
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Snakk med han. Det er ikke verre enn det. Ta så initiativ til å legge han til på facebook når dere møtes. Ta ting videre derfra. Push litt på han, men vit også at han må ta initiativ også. Du finner vel fort ut om han er gira. Det kan også hende at han liker deg tilbake vettu, men ikke tør ta initiativ selv. Er du veldig attraktiv? Noen menn (meg inkludert) er veldig forsiktige med å ta kontakt med jenter de virkelig er interesserte i. Bli vennen hans først. Men ikke la det gå for lang tid, ellers kommer du aldri ut av vennesonen. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 2 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Snakk med han. Det er ikke verre enn det. Ta så initiativ til å legge han til på facebook når dere møtes. Ta ting videre derfra. Push litt på han, men vit også at han må ta initiativ også. Du finner vel fort ut om han er gira. Det kan også hende at han liker deg tilbake vettu, men ikke tør ta initiativ selv. Er du veldig attraktiv? Noen menn (meg inkludert) er veldig forsiktige med å ta kontakt med jenter de virkelig er interesserte i. Bli vennen hans først. Men ikke la det gå for lang tid, ellers kommer du aldri ut av vennesonen. Lykke til Takk for svar! Vi treffes såpass sjelden og tilfeldig at vi blir nok uansett ikke "venner" i den forstand... Vanskelig å vurdere egen attraktivitet, men jeg er slank og veltrent og ser fresh ut, er smilende og blid. Han er som sagt alltid hyggelig og smilende de få gangene vi har snakket sammen hittil. I vår felles hobby er jeg nok en av de mest attraktive damene der. Tenker at vi er i noenlunde samme "liga" utseendemessig og vi deler mange interesser... Får tøffe meg opp litt, og som du sier, dersom jeg tar litt initiativ først merker jeg nok fort om det kan være noe interesse tilbake! Anonymkode: d98bb...01d
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Vi treffes såpass sjelden og tilfeldig at vi blir nok uansett ikke "venner" i den forstand... Vanskelig å vurdere egen attraktivitet, men jeg er slank og veltrent og ser fresh ut, er smilende og blid. Han er som sagt alltid hyggelig og smilende de få gangene vi har snakket sammen hittil. I vår felles hobby er jeg nok en av de mest attraktive damene der. Tenker at vi er i noenlunde samme "liga" utseendemessig og vi deler mange interesser... Får tøffe meg opp litt, og som du sier, dersom jeg tar litt initiativ først merker jeg nok fort om det kan være noe interesse tilbake! Anonymkode: d98bb...01d Så bra! Ønsker deg lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 Hvis dere allerede er på hils og pleier å være i samme rom/sted i forbindelse med felles hobby så er det jo bare å si noe mer enn hei neste gang da! Enkelt! Å legge til folk som bare er i samme yogaklasse eller gitartime er ganske teit, vil man ha noe må man gå for det og være tydelig. Siden dere omgås rundt denne hobbyen er det jo også lett å finne på noe å snakke om eller spørre om som omhandler den for å komme litt diskret innpå han, om du ikke tør å si rett ut at du syns han er fin og om dere skal finne på noe etter hobbyen sammen! Anonymkode: a93a7...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere allerede er på hils og pleier å være i samme rom/sted i forbindelse med felles hobby så er det jo bare å si noe mer enn hei neste gang da! Enkelt! Å legge til folk som bare er i samme yogaklasse eller gitartime er ganske teit, vil man ha noe må man gå for det og være tydelig. Siden dere omgås rundt denne hobbyen er det jo også lett å finne på noe å snakke om eller spørre om som omhandler den for å komme litt diskret innpå han, om du ikke tør å si rett ut at du syns han er fin og om dere skal finne på noe etter hobbyen sammen! Anonymkode: a93a7...ab5 Du har helt rett, takk! Kunsten er å få gjort dette nå så snart som mulig før jeg rekker å utvikle så mye "følelser" at jeg blir nervøs og teit... Anonymkode: d98bb...01d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har helt rett, takk! Kunsten er å få gjort dette nå så snart som mulig før jeg rekker å utvikle så mye "følelser" at jeg blir nervøs og teit... Anonymkode: d98bb...01d Eller eventuelt vente til den betattheten har lagt seg. Hvis du allerede har "følelser" for han kan det være du spiller deg selv et puss og blir forelsket i ideen om han og ikke selve han også blander du deg med han og tenker jippi så går det en liten tid og betattheten avtar og du blir kjent med den han er og plutselig tenker hva faen er det jeg så i han. Man kan fort bli blind i sånne tilfeller! Anonymkode: a93a7...ab5 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller eventuelt vente til den betattheten har lagt seg. Hvis du allerede har "følelser" for han kan det være du spiller deg selv et puss og blir forelsket i ideen om han og ikke selve han også blander du deg med han og tenker jippi så går det en liten tid og betattheten avtar og du blir kjent med den han er og plutselig tenker hva faen er det jeg så i han. Man kan fort bli blind i sånne tilfeller! Anonymkode: a93a7...ab5 Du har et godt poeng der... Roe ned litt, har en tendens til å bli litt revet med før det er noe å bli revet med av... Anonymkode: d98bb...01d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå