AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg har et lite problem. Jeg liker bare "slemme" menn. Sånne menn mamma og pappa aldri i verden ville akseptert. Jeg møtte en mann i helgen helt tilfeldig som er eldre enn meg og har vært i fengsel. Han er ganske dominerende og tøff i trynet. Holder også døra oppe for meg og sånt, så han er på en måte veldig "slem" men gentleman. Jeg klarer ikke la være å bli tent av det og jeg hater det ved meg selv. Jeg har blitt voldtatt i ung alder, så jeg lurer ikke på hvorfor jeg er sånn, for det forklares jo av det. (Jeg går til psykolog, ikke råd meg til dette.) Men jeg vet ikke hvordan jeg skal slutte å falle for menn som er "slemme". Han er ikke ond eller ønsker andre vondt, han slår ikke, men han er bare så... bad, liksom. Vanskelig å forklare, bare en "fuck alle som ikke liker meg"-holdning. Og han elsker hunder, han er skikkelig snill mot dyr og dyreelsker, som gjør ham bare enda bedre i mine øyne. Jeg har prøvd å slutte å være sånn, men jeg klarer det ikke. Hvordan kan jeg forhindre meg selv i å falle for ham? Vil egentlig bare ha det gøy, og det vil han også. Jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå. Og han vil ihvertfall ikke falle for meg, det er helt sikkert. Han synes jeg er veldig attraktiv, men han er ikke den romantiske typen i det hele tatt. Selvfølgelig er det andre som også er som meg, tror dette faktisk kan være et ganske vanlig problem. Men jeg spør likevel; dere andre som har det som meg, hva gjør dere med det? Har dere greid å slutte med det? Vær så snill og ikke kjeft på meg for at jeg er på denne måten, jeg prøver å jobbe med meg selv. Anonymkode: 7983c...b6b
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Er jo ikke noe galt i å tenne på det du tenner på? Bare kos deg? Ta en ting av gangen. Jeg har brent meg mye på å tenke for mye. Det er ikke sunt.
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Ikke hat deg selv, det er ikke utelukkende negativt. Du er ikke klar for et forhold, og ved å kun falle for den typen menn unngår du å såre menn som kan bli virkelig forelsket i deg. Du skriver at du sliter med ettervirkningene av en voldtekt i ung alder - kan forklaringen rett og slett være at du føler deg tryggere og mer beskyttet med en (menneskelig) pitbull enn en golden retriever? Kanskje du kan komme over det ved å utvikle din egen "fuck alle som ikke liker meg"-holdning. Vær din egen pitbull. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Det avtar når du blir eldre og innser at disse type menn ikke er bra hverken å bo med eller gode forbilder for et barn og dermed ikke familieemne eller gifteemne. Man kan vel si at såkalte bad boys blir for jenter som strippere eller jenter som kler seg som sluts blir for gutter. (Legg merke til at jeg ikke skriver kvinner og menn men jenter og gutter, selvom det kan være sånn til langt ute i tyveårene) Deilige å se på og lette å tenne på men ikke noe man kan ha noe seriøst og langvarig med. Anonymkode: fb495...345 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det avtar når du blir eldre og innser at disse type menn ikke er bra hverken å bo med eller gode forbilder for et barn og dermed ikke familieemne eller gifteemne. Man kan vel si at såkalte bad boys blir for jenter som strippere eller jenter som kler seg som sluts blir for gutter. (Legg merke til at jeg ikke skriver kvinner og menn men jenter og gutter, selvom det kan være sånn til langt ute i tyveårene) Deilige å se på og lette å tenne på men ikke noe man kan ha noe seriøst og langvarig med. Anonymkode: fb495...345 Sikker på det? Det gutter nå til dags trenger er nettopp slike menn som forbilde.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det avtar når du blir eldre og innser at disse type menn ikke er bra hverken å bo med eller gode forbilder for et barn og dermed ikke familieemne eller gifteemne. Man kan vel si at såkalte bad boys blir for jenter som strippere eller jenter som kler seg som sluts blir for gutter. (Legg merke til at jeg ikke skriver kvinner og menn men jenter og gutter, selvom det kan være sånn til langt ute i tyveårene) Deilige å se på og lette å tenne på men ikke noe man kan ha noe seriøst og langvarig med. Anonymkode: fb495...345 TS har jo allerede innsett alt dette. Hun vil forandre seg. Anonymkode: 71118...785
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det avtar når du blir eldre og innser at disse type menn ikke er bra hverken å bo med eller gode forbilder for et barn og dermed ikke familieemne eller gifteemne. Man kan vel si at såkalte bad boys blir for jenter som strippere eller jenter som kler seg som sluts blir for gutter. (Legg merke til at jeg ikke skriver kvinner og menn men jenter og gutter, selvom det kan være sånn til langt ute i tyveårene) Deilige å se på og lette å tenne på men ikke noe man kan ha noe seriøst og langvarig med. Anonymkode: fb495...345 Langt ut i tyveårene ??? ...... Jeg er en kjedelig mellomleder i off. sektor midt i 40 - åra. Folk skulle bare visst at jeg har en røff mc/amcar-type ( ikke direkte kriminell ) på 29 år som hemmelig elsker. Uten ham klarer jeg ikke å fungere, hverken i jobb eller familie. Enkelt å greit. Og jeg er alddeles ikke alene i min alder som er på besøk i det hemmelige "bakrommet". Her i byen har mc-klubben en uoffisiell pub som bare medlemmer og inviterte får komme inn på. I det gamle romerriket kom de fine fruene til colosseums kjeller på dagtid i smug, å betalte vaktene for å få en kosestund med gladiatorene før de skulle kjempe. Så dette er aldeles ikke noe nytt. Anonymkode: a0b52...304 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 Jeg vurderer en mann sitt karakterertrekk etter hvordan han behandler dyr og barn. Hvis en mann er ondskapsfull mot barn eller dyr så er han uannsett en stakkar i mine øyne. Dessuten vurderer jeg hvor oppgående og sivilisert et samfunn er ut fra hvordan mennene behandler sine kvinner. En mann kan være både fysisk stor, vill og dominat uten å være slem. Det kommer ann på hvordan han bruker energien og om han vil beskytte de som er svakere enn seg eller ei. En som er "stor og "sterk" er jo veldig liten inne i seg hvis han bruker kraften destruktivt, så hvis en kvinne allikevel faller for det er det kan hende helst behovet for å redde hans "indre barn" i han som er drivkraften for at hun vil ha han allikevel... Jeg vil ikke være sammen med et barn i en mannkropp, men en voksen mann. You see? Anonymkode: eea8e...2f1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 For min del har jeg en psykisk sperre som overkjører følelser for slemme menn. Jeg innser at de er kjipe, konsekvensene av oppførselen deres og mister følelsene. Når man ser for seg at de skriker dritt til vennina di eller sparker katten din, så mister de appellen Anonymkode: 3effb...f0a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #10 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Langt ut i tyveårene ??? ...... Jeg er en kjedelig mellomleder i off. sektor midt i 40 - åra. Folk skulle bare visst at jeg har en røff mc/amcar-type ( ikke direkte kriminell ) på 29 år som hemmelig elsker. Uten ham klarer jeg ikke å fungere, hverken i jobb eller familie. Enkelt å greit. Og jeg er alddeles ikke alene i min alder som er på besøk i det hemmelige "bakrommet". Her i byen har mc-klubben en uoffisiell pub som bare medlemmer og inviterte får komme inn på. I det gamle romerriket kom de fine fruene til colosseums kjeller på dagtid i smug, å betalte vaktene for å få en kosestund med gladiatorene før de skulle kjempe. Så dette er aldeles ikke noe nytt. Anonymkode: a0b52...304 Dette høres ut som en dårlig fantasi...... Anonymkode: c2891...6f5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #11 Skrevet 4. mai 2017 Ikke møt han flere ganger da Anonymkode: efbbf...921
Inwe Skrevet 4. mai 2017 #12 Skrevet 4. mai 2017 Han behøver da ikke være slem fordi han har sittet i fengsel. Jeg har stort sett falt for den litt nerdete typen som alle ser på som søt og snill. Dette har ført til to voldelige forhold. Nå er jeg sammen med en som har sitti i fengsel og har aldri møtt en snillere mann. Men selvsagt, om du ser på det som et problem, så må du finne en måte å jobbe deg gjennom det på. Har ingen tips. Jeg begynte med "bad boys" i en alder av 28.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå